
Daimler așteaptă pierderi uriașe în problema emisiilor diesel la Mercedes: costuri estimate la 30 de miliarde de euro
Daimler estimează că problema trucării emisiilor diesel la Mercedes îi va provoca pierderi totale de peste 30 de miliarde de euro, după ce autoritățile din Germania vor anunța decizia definitivă.
În toamna anului trecut, presa germană vorbea despre o posibilă amendă de un miliard de euro pentru Daimler pentru trucarea emisiilor diesel. La acea vreme, autoritățile ar fi descoperit dispozitive ilegale pe un număr de 280.000 de vehicule Clasa C și Clasa E.
Daimler avertizează acum că sunt mari șanse ca autoritatea KBA să anunțe că mai multe modele Mercedes au fost
În consecință, nemții și-au mărit provizioanele de la 23 la peste 30 de miliarde de euro, bani pe care se așteaptă să îi plătească drept amenzi, penalități și despăgubiri.
Până la finalizarea anchetei, Daimler se confruntă și cu altă problemă în Germania. Mai mulți investitori instituționali au dat în judecată compania și au cerut daune de 900 de milioane de euro pentru că Daimler le-ar fi ascuns informațiile cu privire la manipularea emisiilor, precum și riscurile și costurile ce derivă din folosirea acelui software, fapt ce încalcă legea pieței de capital.
Via Automotive News
-
ACE - Craiova, marţi, 25.02.2020 11:55
In anul de gratie 2018 da faliment marea banca de investitii Lehman Brothers din SUA....Auditorii intre 2001-2008 au fost marii auditori internationali Ernst & Young (platiti cu 100 milioane USD pentru SERVICII, ATENTIE - fara ghilimele). Paguba la data falimentului circa 100 miliarde USD!!!!! Ce cauta procuratura din New York?, in scurt timp?! Sa faca un aranjament cu acesti auditori sa mai ciupeasca si ei din banii incasati pentru SERVICII (NEoneste - sic)!!!!! Cine a pierdut bani?! Multi bani.....INVESTITORII!!!!!! Sefii bancilor si cei ai auditorilor, care au VALIDAT desfraul - evident pentru "PERFORMANTE" - luau, ANUAL salarii si bonusuri uriase!!!! http://www.ziare.com/afaceri/stiri-afaceri/ernst-young-acuzata-de-falimentul-lehman-brothers-1063480 GHICI CIUPERCA CINE VA PLATI ACUM, in cazul MERCEDES BENZ?! Portarul fabricii, proprietarul chinez, investitorii de pe bursa, directorii MB????
-
mercador, marţi, 25.02.2020 12:14
Ca si 90% dintre proprietarii de Mercedes...fatarnicie. Sa avem imagine ca restul nu conteaza. Respect total. Fanii supraevaluatei firme sunt in delir. Iti vine greata.
-
ACE - Craiova, marţi, 25.02.2020 12:19
Scuze, era vorba de anul 2008 nu 2018....Corectati, va rog.
-
Clique, marţi, 25.02.2020 15:25
Nu înțeleg de ce ți-ai cumpăra o mașină ca C klasse sau E Klasse cu motorizări pe motorină, când motoarele benzină au consumuri decente și mai puține probleme ca un diesel în general aka. ( EGR, DPF, turbo și injectoare ) Să nu se înțeleagă greșit, respect firma Mercedes, însă în ziua de azi motorizările diesel pe modelele A, B, C și E nu le mai văd rostul. Diesel e de înțeles pe mașinile grele și suv-uri, dar în rest....
-
Ynectryc, marţi, 25.02.2020 15:59
@Clique De ce nemtii mananca varza/cartofi cu carnati/ciolan la ce venituri au? Cam asa si cu dieselurile pe masini de lux. Dispozitivele astea de trucat imi amitesc de stirile din ultimile luni cand s-a anuntat ca s-a inventat plasturele anti-partz, plasture care blocheaza mirosul. S-ar vinde bine tinand cont de varza cu carnati. No pun intended.
-
joe, marţi, 25.02.2020 17:08
Toti liderii lumii occidentale,,sunt impotriva comunismului,dar mananca mana de lucru ieftina si se profitul ,pe paine,in China!
-
inexorabil, marţi, 25.02.2020 17:52
Hopa! AM, iacă, vreau să aud un motiv plauzibil pentru care textul meu de aici a plecat în explorarea planetei Marte. Sper însă să nu fie ce-mi imaginez eu…
-
inexorabil, marţi, 25.02.2020 21:36
Reiau…şi mai ţineţi-vă “foarfeca” în teacă. Mi-ar plăcea să cred că n-am revenit în anii ’50 (deşi chiar într-acolo ne îndreptăm cu toţii, pe toate meridianele şi paralelele Globului, în pofida faptului că suflăm energic în goarna “de Dreapta”). *Totuşi, nu vi se pare penibil (ba chiar de râsul curcilor) ca, în anul Creaţiei 7528, să ne mai punem problema “moralităţii”, “verticalităţii”, “probităţii”, “conştiinţei” (inclusiv pe arie auto) bla-bla-bla ? De exemplu, eu, unul, fug ca dracu’ de tămâie de şnapanii din piaţă (care nu te mai “ard” la cântar, dar tind să-ţi “aleagă” numai bucăţile mici şi prăpădite, la acelaşi preţ cu cele normale) şi atunci mizez pe hypermarket-uri, care te ademenesc cu libertate “totală”, dar, după ce trec de casă, mă întreb, revoltat, pe ce am aruncat două, trei sute de lei, dacă de abia am acoperit fundul coşului (care nu-i redus ca dimensiuni originare) şi constat, tâmp, că tot n-am luat ce-mi trebuie. Fur, deci exist – ar fi conchis Descartes, dacă s-ar fi bucurat de privilegiul de a se fi născut în vremurile noastre “avansate”. PS. Furtul pe care îl incriminez nu se referă strict la bani/bunuri…*
-
Marius, marţi, 25.02.2020 22:21
No.1 la vanzari premium :)) Mno dragilor, asa se fac afacerile peste tot:)) Un fel de PSD, mintim poporul cu televizorul. Reclame si display-uri frumoase. Si cine plateste pana la urma??? Clientiii prosti, ca si in cazul VW,Audi, BMW:)) Spor la cumparaturi.
-
@Marius, miercuri, 26.02.2020 08:30
N-am auzit sa se planga vreun client al Mercedes vw audi bmw! Plang numai tu cu ochii la struguri. Sunt prea sus, intelegi?
-
marius, miercuri, 26.02.2020 11:49
nu stiu care marius este dar clar nu sunt eu ,trucat netrucat mercedes e mercedes baga caldura in 2 minute ,pe cand restul sunt baliverne ,detin e-klasse 4 matic am plinul mereu facut ,detin un radar supercat solar,minuscul depasesc doar pe discontinua,in rest nu ma intereseaza ,cum stai intr-un mercedes nu stai in nici una ,as zice ca doar audi se ma apropie de mercedes ,bmw inca are levier de frana
-
Marius, miercuri, 26.02.2020 19:20
Acri tare sunt strugurii. Sunt posesor de XC90 T8 :) Si cum zicea si celalalt Marius ca Mercedes e Mercedes si se incalzeste in 2 minute, la Volvo e putin diferit: masina are preincalzire si nu se incalzeste in 2 minute ci are deja 22 de grade inauntru cand ma urc in ea, are volan si scaune incalzite deja, deci Mercedes e putintel in urma :)) Succes la platit extra. Va dati seama ca Mercedes va creste preturile produselor, serviceului si pieselor ca sa-si acopere amenzile, nu dau ei din buzunar ci tot voi :))
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 1 septembrieMercedes-Benz va înceta producția modelelor EQE și EQE SUV în 2026Mercedes-Benz EQE și EQE SUV vor fi retrase din producție în 2026, potrivit unor informații apărute în presă. Cele două modele vor fi retrase după numai 4 ani de fabricație. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 31 augustBMW marchează 50 de ani de Art Cars cu un i7 transformat în operă de artăAnul acesta, constructorul bavarez sărbătorește 50 de ani de BMW Art Cars printr-un program de expoziții la nivel global, dar și 30 de ani de prezență BMW în Coreea. Pentru a sărbători acest lucru, BMW a colaborat cu artistul Lee Kun-Yong pentru a crea un i7 unic. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 30 augustPorsche 911 Targa împlinește 60 de ani de la debutPorsche sărbătorește anul acesta 60 de ani de la debutul primului model 911 Targa. Acesta a apărut pentru prima dată în 1965 la salonul auto de la Frankfurt, iar de atunci bara Targa a devenit un element simbolic în istoria Porsche. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 30 augustNoul Aston Martin Vantage S ia rolul de Safety Car în Formula 1Formula 1 revine după pauza de vară în acest weekend, iar la Marele Premiu al Olandei va fi prezentată o mașină nouă în fruntea plutonului. Este vorba despre un Safety Car diferit, adică noul Aston Martin Vantage S. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 29 augustO nouă rechemare pentru Ford: aproximativ 500.000 de vehicule predispuse la scurgeri de lichid de frânăFord recheamă aproape 500.000 de vehicule care ar putea fi predispuse la scurgeri de lichid de frână. Constructorul auto a emis o notificare către dealeri, invocând un defect al sistemului de frânare, potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
Intersant, asa usor se vorbeste de 30 mld euro, iar pentru o problema asa de grava nu este nominalizat niciun responsabil-persoana fizica. Poate fac si astia ca pe vremuri la PCR, "s-a gresit tovarasi". Pe de alta parte, nu i-as plange prea tare, la ce preturi practica. Poate le mai umfla putin, ca si cum nu ar fi destul, si isi mai scot din pierderi. Despre onoarea patata, ca si in cazul VW, se pare ca nu prea conteaza.