Datele tehnice ale lui Ford Mustang Mach-E, "scăpate" pe internet: SUV-ul electric va avea până la 333 de cai putere, tracțiune integrală și versiune GT

Publicat vineri, 15.11.2019 11:07 de Daniel Popescu

Datele tehnice ale lui Ford Mustang Mach-E au fost publicate accidental pe site-ul constructorului și dezvăluie că SUV-ul electric va avea până la 333 de cai putere, tracțiune integrală și versiune GT.

Ford a anunțat joi că primul său SUV electric va purta numele Mustang Mach-E, iar prezentarea oficială este programată pentru 18 noiembrie în avanpremiera Salonului Auto de la Los Angeles.

Constructorul american nu a prezentat informații oficiale despre noul model, însă un utilizator care testa URL-uri aleatoare pe site-ul mărcii a reușit să descopere

pagina de prezentare a SUV-ului electric, care ulterior a fost ștearsă. 

Toate informațiile descoperite se referă la versiunea lui Ford Mustang Mach-E pentru piața americană, însă unele dintre ele sunt relevante și pentru piața europeană.

Astfel, datele tehnice "scăpate" pe site-ul Ford arată că SUV-ul electric va fi disponibil în trei versiuni de motorizare: 255 CP, 282 CP și 333 CP, în timp ce valoarea cuplului va varia între 414 Nm pentru varianta de bază și 582 Nm pentru versiunea de top.

De asemenea, Mustang Mach-E va putea fi achiziționat în variante cu tracțiune spate sau tracțiune integrală, ultima dintre ele cu câte un motor electric pe fiecare puncte.

Avem informații și despre autonomia SUV-ului electric, însă aceasta a fost calculată pe baza standardului american EPA, unul mai dur decât standardul european WLTP. Astfel, Ford menționează că, în funcție de nivelul de echipare și de tipul de tracțiune, autonomia va varia de la 338 km la 482 de kilometri.

Prin urmare, este foarte posibil ca, la omologarea pe piața europeană, autonomia WLTP să ajungă până la aproximativ 600 de kilometri, așa cum anunța anterior constructorul american.

Capacitatea bateriei nu este menționată, însă Ford menționa pe pagina de prezentare că aceasta va putea fi încărcată cu până la 150 kW.

Pe de altă parte, Mustang Mach-E va beneficia ulterior și de o versiune GT, pentru care Ford nu a oferit date tehnice de performanță. În schimb, aceasta ar urma să aibă o autonomie de circa 400 kilometri EPA, adică aproape de 500 de kilometri WLTP.

Nu în ultimul rând, pagina de prezentare a oferit pentru scurt timp și câteva imagini cu noul SUV electric, care are o grilă complet închisă, plafon panoramic și linii agresive de design. Toate detaliile despre Ford Mustang Mach-E vor fi făcute publice în 18 noiembrie cu ocazia prezentării oficiale.

Via Electrek

  • dan_grc, vineri, 15.11.2019 11:21

    Nu arata rau, singurul aspect nepotrivit ar fi numele, Mustang nu se potriveste deloc cu-n model electric.

  • ACE - Craiova, vineri, 15.11.2019 11:40

    Arata foarte bine iar valoarea autonomiei este una competitiva, daca se confirma aceste zvonuri. Sa vedem si interiorul. Ar fi pacat insa ca FORD sa faca doar un exercitiu de imagin(ati)e.....pentru ca ei vor sa utilizeze in viitor platforma grupului VW....

  • someone, vineri, 15.11.2019 12:55

    inainte de lansare, in perioada teaser-elor, ford zicea ca acest model va fi concurent cu tesla x. la 333 cai, cel mai puternic model actual, acest mustang-e nu are cum sa fie adversar lui tesla. autonomia e superok, pretul modelului de baza la fel, performanta poate veni doar cu modelul GT

  • vianu, vineri, 15.11.2019 13:57

    ar putea fi un concurent...pana la urma excesul asta de putere la ce pana lu'Hector ajuta? Am inteles ca sunt tot felul de adolescenti de peste 30 de ani care (era sa scriu mictioneaza, da nu scriu) care se simt bine cu jdemii de cai putere, dar cred ca este loc si de acest Mustang (era sa scriu mai castrat dar nu scriu) cu mai putina putere si care isi va gasi lejer un loc in piata. Iar Tesla X cu SF-urile alea usi hmmm...poate ca nu toti vor asa ceva

  • antivianu, vineri, 15.11.2019 14:20

    viene, te oftici ca te fac toti. Lasa ca pana la 90 de ani ai timp sa strangi bani de o asa masina. Hi hi hi.

  • andrei, vineri, 15.11.2019 14:32

    exterior arata super fain...

  • someone, vineri, 15.11.2019 15:15

    @ vianu: de acord cu tine....deja sant cateva modele electrice de cca 2000 cai, puteri la care variantele termice stock nu au ajuns in 150 ani de evolutie. prea multa putere, prea putina autonomie, prea putine trepte de viteza la electrice. dar nu asta era ideea primul meu comment; daca producatorul X zice ca se ia la tranta cu tesla ( sau cu oricine altcineva ) apoi atunci sa aduce ceva palpabil in lupta. sa nu aduca un cutit "at a gun fight", cum e clisheul din filme

  • vianu, vineri, 15.11.2019 15:55

    stiu la ce te-ai referit...incercam sa le gasesc o "scuza"celor de la Ford. Pana la urma, activand in aceeasi clasa se numeste ca sunt concurenti, nu? :)). Si Tesla a marjat pe ideea asta inca de pe vremea cand era unica oferta full electrica (si a functionat de minune), asigurandu-se ca intelege toata opinca ...Model S este concurent cu tripleta germana...WHAAAT???

  • LEE, luni, 18.11.2019 05:12

    e misto !!!!!!!!!! New Breed: Introducing the Mustang Mach-E | Ford https://www.youtube.com/watch?v=HcZP4Y7Pk9A 2021 Ford Mustang Mach-E Is A Modern Day Pony Car, For Better Or Worse https://www.carscoops.com/2019/11/2021-ford-mustang-mach-e-is-a-modern-day-pony-car-for-better-or-worse/