Designerul șef Renault: "Passat este o mașină fantastică, sper să ne ridicăm la nivelul ei cu Talisman"
Laurens van den Acker, șeful departamentului stilistic al Renault, speră ca "atingerea franțuzească" aplicată lui Talisman să atragă clienți și de la alte mărci, inclusiv pe cei care ar alege în mod obișnuit un Volkswagen Passat.
Renault Talisman, noul model de clasă medie al mărcii franțuzești, își propune să fure din clienții lui Passat. Automarket a discutat cu Laurens van den Acker, designerul șef al Renault, despre noul Talisman și ambițiile companiei în viitorul apropiat. Designerul șef al mărcii Renault recunoaște modelul Volkswagen Passat drept
Ce are Talisman și nu are Passat?
Întrebat de atuurile lui Talisman în fața lui Passat, designerul șef al mărcii Renault a menționat cele cinci moduri de rulare, sistemul de direcție integrală 4Control (unic în segment) și faptul că modelul franțuzesc este mai senzual. "Aveți nevoie de atingerea francezilor la o mașină pentru a găsi lucruri pe care nu le veți simți într-o mașină făcută doar de ingineri, cum este Passat", explică van den Acker. La nivel de design, designerul șef al Renault afirmă că Talisman are proporții mai bune decât Passat, iar posibilitățile de personalizare ale interiorului aduse prin activarea celor cinci moduri de rulare sunt un plus în fața rivalului german.
Întrebat de ce ar alege un client un Renault Talisman și nu un Volkswagen Passat, Laurens van den Acker a declarat: "Passat este o mașină fantastică, vrem să ne luptăm de la egal la egal cu el, dar Talisman este o mașină latină și expresivă, iar noi avem un interior grozav și proporții mai bune."
Vom vedea tableta verticală și la noul Megane?
Renault Talisman poate fi echipat cu o tabletă verticală cu diagonala de 8.4 inch, cea mai mare din segment. Amplasarea acesteia seamană cu cea a lui Volvo XC90, dar designerul șef al mărcii Renault are o explicație diferită, pe lângă faptul că Talisman a fost proiectat pe parcursul mai multor ani și că o parte din această perioadă s-a suprapus cu timpul în care Volvo își dezvolta propriul model. Designerul șef al mărcii franțuzești atrage atenția că această tabletă verticală, așa cum o descrie chiar el, și-a făcut apariția întâi pe Espace în gama Renault. Întrebat de Automarket dacă vom vedea aceeași tabletă sau același concept de integrare a sistemului multimedia, Laurens van den Acker a declarat că speră să vadă acest element în gama Megane.
Ce modele noi pregătește Renault?
În ceea ce privește viitoarele modele de la Renault, designerul șef al mărcii spune că este la jumătatea procesului de împrospătare a gamei și că Talisman a fost un pas important în această direcție. Dar revoluția mărcii Renault nu s-a oprit la Talisman, pentru că van den Acker mai are în lucru și noua generație a lui Megane, un nou Scenic și altele. Designerul își propune să aducă amprenta Renault și stilul franțuzesc pe fiecare model în parte și ne promite mașini mai frumoase în viitorul apropiat, începând cu viitoarea variantă break a lui Talisman.
Viitoarele modele Renault vor avea filozofia actuală?
Designerul șef al mărcii Renault își propune să nu aibă o gamă care să dea impresia că reprezintă versiuni la scară diferită ale aceluiași model. "Nu vreau să facem copy-paste", a motivat van den Acker, atunci când a fost întrebat de acest lucru. În schimb, designerul vrea să aplice limbajul stilistic actual într-un mod cât mai flexibil la nivel de gamă. În timp ce sigla Renault își va păstra formatul și dimensiunile, ce se află în jurul său va fi supus modificărilor de la un model la altul. Laurens van den Acker declară că are la îndemână numeroase elemente de design pe care le poate folosi pentru a avea o identitate de marcă puternică, dar flexibilă, care să fie pretabilă și pentru Twingo, și pentru Espace.
-
mog, marţi, 07.07.2015 13:35
de la passat nu stiu cati clienti veti fura, de la altii se prea poate, gen mazda6 sau alti frantuzi de`ai vostri. accord nu va mai fi in europa, clienti exista, dar e bataie mare pe aia care nu vor passat. personal, nu ii vad un triumf spectaculos acestui model, va fi un fel de c5 sau 508 in gama sa.
-
un centatean, marţi, 07.07.2015 13:40
Sa spui ca Passat este o masina fenomenala, inseamna ca acel designer ori era sub influenta substantelor halucinogene, ori a alcoolului. Passat este cea mai de kkt masina din acest segment, cu plastice cat cuprinde la interior, si motoare de kkt cu probleme nenumarate, si un consum fantezist . Pe cand Talisman il depaseste cu singurul sistem din acest segment ''4control'' care poate beneficia de virarea tuturor 4 rotilor. Passat dispune de asa ceva ? Evident ca nu.
-
...., marţi, 07.07.2015 13:45
trei aspecte as adauga la acest model reno: 1) o motorizare diesel de 2L 2) as fi preferat numele safrane 3) cui nu-i place sa-si ia passat
-
qwerty, marţi, 07.07.2015 13:46
Sa spui ca Passat e o masina fenomenala inseamna ca nu e convins ca propria creatie e mai buna. Cred ca daca ar fi pe banii lui si-ar cumpara un Passat :))) Ca potential client am auzit suficiente.
-
LauCalin, marţi, 07.07.2015 13:58
Acum cativa ani, daca indrazneai sa aduci in discutie VW si Renault, ti-o luai peste bot" de nu te vedeai de la fanii Renault. Eu am fost o "victima". Cum sa aduci in discutie un Renault si o prostie de VW? Cat tupeu, cata nesimtire si cata lipsa de cultura auto! Si mai ales cum cum sa pui un VW in fata unui Renault?! Ca sa nu mai spunem cum era ridicat la rand de arta tot ce spunea Laurens van den Acker cu inovatiile sale la Clio de exemplu. Un om extraordinar, fantastic, cel mai tare din parcare. Spuneam atunci ca nu e chiar asa si sa o lase mai moale. Evident am fost jignit si nu stiam ce vorbesc. Acum vine designerul sef si spune ca SPERA sa atraga clienti de la Passat, care este o masina FANTASTICA. Aceasta declaratie demonstreaza ca cei de la Renault privesc cu mult mai multa seriozitate aceasta masina decat fanii Renault. Care in afara de Renault, nu inteleg nimic. Cand vii cu asemenea declaratii despre o masina proaspat lansata si te lauzi ca inclusiv Mercedes a verificat-o, inseamna ca tu deja ii cunosti niste slabiciuni si poate nici tu nu ai atata incredere cat ar trebui sa aiba un om cheie dintr-o companie. Parerea mea este ca ce a spus Laurens van den Acker este deja o bila neagra pentru Talisman.
-
@ un centatean, marţi, 07.07.2015 14:01
In 2014 VW a vandut in Europa 180,000 de VW Passat in timp ce Honda a reusit " performanta " sa vanda putin peste 3,000 de Accord-uri IN TOATA EUROPA . Ca fapt divers, in 2014 Mercedes a vandut in Europa 35,000 de S-Klasse ( 100,000 la nivel global ) .....
-
iulian, marţi, 07.07.2015 14:17
Renault a avut tot timpul feature-uri multe pentru bani putini. Probabil asa v-a fi si cu Talibanu asta. Nu inteleg insa de ce nu pastreaza denumirile? De ce o iau de la capat uneori. La Espace, Clio, Megane etc le pastreaza denumirele. De ce nu si cu Laguna? Mai ales ca era un nume frumos. In materie de design as obiecta ca Talismanul e cumva o evolutie a lui Latitude si nu o copie a Passatului. Daca as fi carcotas as putea spune ca Pasatul a aruncat cate un ochi prin alte curti. Latitude-ul (derivat din Samsung nushdecare) a aparut prin 2009 ca sa avem o oarecare cronologie. Passatul a fost lansat anul trecut (2014). Spatele e pornit de la Vechea Laguna coupe si e fain. Grila cromata e mai aproape de Latirude decat de pasat. Sigla din fata incadrata intr-un platic negru lucios a aparut pe la Clio. Daca le luam la bani marunti, cam toate elementele sunt de prin ograda sau foarte aproape. Nu i-as acuza c-au contemplat prea mult la carul vecinului Fritz.
-
Open mind, marţi, 07.07.2015 14:19
Omul nu are ochelari de cal precum voi si enumera clar atuurile care pun Talisman in fata unui Passat. Aspectul asta v-a "scapat" cumva. Van den Acker isi respecta concurenta, dar in acelasi timp are ambitii peste ea. Totusi fiecare e liber sa interpreteze cum doreste!
-
tzenu_bmw, marţi, 07.07.2015 14:28
noul Talisman mi se pare un concurent serios in segmentu D......chiar daca las pune in spatele modelelor ca Passat si Mondeo... insa Talisman are un atuu destul de important...are un design care mie chiar imi place..... 'Calitativ' vorbind probabil va fi la 90% fata de un Passat si 95% fata de un Mondeo......... Ca tinuta de drum(multumita sistemului 4Control)probabil las pune la un loc cu Passat si in spatele regelui Mondeo(care la sportivitate va fi ceva mai bun) Fiecare model are un atuu Vw cu calitatea....Ford cu sportul si Renault......cu design-ul....parerea mea.....
-
aloo, marţi, 07.07.2015 14:33
Apropo de calitate... masina e facuta in colaborare cu Mercedes-Benz, deci porneste de la premise f bune.
-
Chuck Norris, marţi, 07.07.2015 14:53
In sfarsit un Reno care nu e chiar de kkt...
-
Tony_LPP, marţi, 07.07.2015 14:57
In ultimii ani Renault surprinde foarte placut la design-ul masinilor. La acest capitol pot doar sa imi scot palaria in fata lor (nu port palarie, dar mi-o scot simbolic :) ).Laguna e cunoscuta ca fiind o masina de evitat, desi mie personal mi-a placut foarte mult cum se conduce, iar Talisman, se detaseaza de vechiul model dpv comercial, de-aia au si afirmat ca au pornit de la o coala goala de hartie, desi asa ceva practic nu exista. Ca o concluzie : astept sa o conduc prin intermediul unui ''test drive'', pentru a trage o linie finala. Respectiv la diversele comparatii cu Passat si Mondeo, care sunt tot mai laudate ''moral'' de unii useri prea putin corigibili de a trage o concluzie pertinenta. Spre suprinderea lor, am avut timpul necesar sa testez cam toate modelele noi de pe piata ale acestui segment, si ca o concluzie: Mondeo si Passat se claseaza sub anumite modele precum : Mazda 6, Subaru Legacy, Opel Insignia, Peugeot 508.
-
@Tony_LPP, marţi, 07.07.2015 15:13
Generalizarea e o prostie. Laguna 2 poate o fi de evitat, dar Laguna 3 a fost o masina foarte buna in termeni de fiabilitate. Majoritatea stiu asta.
-
Nelu.Pantofaru, marţi, 07.07.2015 15:50
@@un cetatean, si ce vrei sa arati cu asta?
-
hilmi, marţi, 07.07.2015 16:34
@un cetatean Lexus IS din 2008 avea directie pe toate patru rotile....... (2008!!).
-
., marţi, 07.07.2015 16:37
Si SAAB avea in 2002. 2002!!
-
mishazaitev, marţi, 07.07.2015 17:36
La prima vedere o asemnenea afirmatie ar trebui, ca si posesor de VAG, sa-mi zgandare orgoliu. Insa acest gen de afirmatie nu sunt deloc intamplatoare ci reprezinta o adevarata strategie. Mi-aduc aminte perfect de o declaratie asemenatoare a unui inalt oficial Mazda care, la aparitia Mazdei III , a spus ceva de genul ca aceasta este o masina exceptionala dar ca nu se ridica la nivelul lui Golf .... E normal si de bun simt sa te compari cu masina etalon a segmentului si o asemnea atitudine din punctul meu de vedere este de preferat celei a oficilalilor SEAT (VAG) care au declarat ca crossoverul lor va fi mai bun decat regele gamei (Quasqai) inainte sa-l lanseze, desi si aceasta e o strategie care poate da roade. Mai e un aspect. Daca masina nou lansata va reusi sa inregistreze cifre satisfacatoare de vanzari si sa concureze efectiv in clasa ei, totul va fi bine. Daca nu, macar oficialii se pot apara ca nu au facut afirmatii categorice.
-
LR, marţi, 07.07.2015 17:52
Cum se văd lucrurile de aici, de la noi: Renault e o mașină cu costuri de întreținere foarte mari. Cum pot ei să justifice acest lucru? Nu e o marcă premium, nu excelează nici la fiabilitate (e drept, nici alții nu mai sunt ce au fost la acest capitol), nici la imagine. Nu știu cum o fi într-un service Renault în Vest, dar la noi te cam jupoaie. Știu persoane care au preferat să facă 100 de kilometri, la vecini, în Ungaria, spunând că așa au ieșit mai ieftin. Așa o fi? Talisman arată foarte bine, promite mult. Dar cei de la Renault Service România trebuie să mai lase din fumuri. Dacă vrei să vinzi mașini, fii prietenos și în service, nu numai în showroom.
-
Alex, marţi, 07.07.2015 17:58
arata ca un Passat desenat de cineva care nu este blocat in anii 80. Mia bine zis, asa ar trebuii sa arate Passatul desenat de Giugiaro!
-
pe Talisman?, marţi, 07.07.2015 18:23
http://www.automarket.ro/stiri/renault-pregateste-un-motor-18-turbo-de-300-de-cai-pentru-viitoarele-64021.html#comment_post
-
1., marţi, 07.07.2015 18:52
Da, foarte bună clasa asta auto passat, superb,talisman și alte șalupe d-astea, mai ales în orașe. În plus e nevoie mare de motoare din ce în ce mai puternice ptr. a muta de colo-colo prostia umană.
-
Sam93, marţi, 07.07.2015 19:03
Mda, si BMW seria 8 avea directie pe toate patru rotile in anii '90 ! '90!!! Putem juca jocul asta toata ziua.
-
tzenu_bmw, marţi, 07.07.2015 19:05
@Sam93 ai dreptate si honda avea acelasi sistem la sfarsitul aniilor 80' deci razboiu poate continua:))))))
-
@1., marţi, 07.07.2015 19:06
De acord ca avem nevoie de masini mici, cel mult compacte in niste orase tot mai aglomerate, dar ce zici tu are o nuanta de absolutism aberant, in care stii tu ce-i mai bine pentru altii. Adica ar trebui desfiintat complet segmentul asta? N-ar trebui sa avem decat masini mici si eventual limuzine gen S Class? N-avem dreptul la ceva de mijloc? Trebuie sa cumparam doar haine S si XXXL? E cam aiurea ce sustii tu. Atat timp cat satisfac nevoile unei familii normale, cuvintele tale nu sunt decat vorbe in vant.
-
Pana, marţi, 07.07.2015 19:35
@Open mind: Ai dreptate. Omul spera, nu este convins, ca va reusi Talisman sa se ridice la nivelul lui Passat care este o masina fantastica. Conform gandirii tipice a fanilor Renault, Talisman deja s-a ridicat si este si peste Passat. ca de-aia e Renault si face niste masini excelente. Asta ca sa citez din arhiva acestui site. O spun ei, nu niste mascarici care au nesimtirea sa ii contrazic. Iar acel Passat pe care domnul designer de la Renault il apreciaza si il lauda, il avem pe piata si datorita pateticului si stupidului de Martin Winterkorn. Puteti sa spuneti ce vrei. Passat este o masina scumpa. Dar in acelasi timp, cine se pricepe la masini, intelege de ce este atat de invidiata de concurenta.
-
dorel perciunel, marţi, 07.07.2015 20:11
Ca persoana care a condus multe marci de masini pe distante mari (a se citi Paris-Bucuresti, Barcelona-Bucuresti, Frankfurt-Bucuresti), nu mi-as lua niciodata un Passat. Este foarte incomod la drum lung, consola centrala jeneaza genunchiul. Sa nu mai zic de suspensii rigide. Pentru mine, masini placute la condus sunt C5, Civic, Freemont, Scenic, Espace. Sunt adeptul masinilor de familist, adica incapatoare. Renault nu inseamna doar Clio si amaratul de Symbol. Talisman, pot face un pariu de acum, va rupe gura targului, nu in Romania, pentru ca nu este facuta pentru piata noastra, este pentru EU.
-
@Pana, miercuri, 08.07.2015 01:01
Cum le stii tu pe toate, citesti ganduri si arunci cu noroi gratuit...mai, mai! Poate Laurens se refera la vanzari... nu are de unde sa stie cum vor decurge vanzarile... nu are un glob magic cum ai tu, care sa ne spuna ce este si ce nu este Talisman , chiar si inainte de lansarea oficiala.
-
Pana, miercuri, 08.07.2015 09:14
Pardon! Fanii Renault le stiu ei pe toate. Si ti-am dat exemple. Ei stiu ca preturile masinilor Renault sunt la nivelul lui VW si Ford (discutie avuta cu ei cam acum 2 ani). "Evident" am spus prostii si defapt sunt asemanatoare, dar eu mai am de papat laptic. Apoi a venit un oficial Renault si a spus ca preturile lor sunt mici fata de concurenta. Mai, mai! Apoi a mai venit cineva care spunea ca Renault Koleos a avut vanzari bune si nu s-a vandut slab cum a spus raul" de mine. Si apoi Renault a spus ca trebuie sa evite esecul pe care l-a avut cu Koleos. Na belea, a fost a doua oara cand am "nimerit-o." Dupa care tot Renault vine si spune ca sunt dezamagiti de cele 5000 de Renault Zoe vandute, pentru ca ei se asteptau mult mai mult. Ei, aici fanii Renault i-au contrazis pe oficialii Renault. Toate astea le gasesti in arhiva site-ului. Iar acum vine "Laurens" (ati facut armata amandoi de ii spui pe numele mic? poate da si atunci imi cer scuze) si spune ca spera sa atinga nivelul unei masini fantastice pe nume VW Passat. Oricum o dai aceasta afirmatie cam e nelalocul ei. Mi se pare o jignire la adresa masinii in sine care nici nu s-a lansat si la ceilalti angajati Renault care au muncit f mult pentru ca ea sa existe. Poate ca cineva gen Ghosn ar trebui sa se ia de cele spuse de un OFICIAL RENAULT (desi m-as mira sa o faca... prietenii stiu de ce). Oricum ce a spus acest domn este in opinia mea o pata pentru o masina care chiar nu merita asa ceva, mai ales cand este "aruncata" intr-un segment in care concurenta si-a facut de cap. Dar tine minte ce iti spun, vei vedea ca vanzarile nu vor fi chiar atat de mari.
-
xxx, miercuri, 08.07.2015 11:14
Atata incrancenare pe topic decat la formula 1 am mai vazut, mai ales datorita faptului ca 99% din cei care scriem pe aici nu-si permit sa-si cumpere o astfel de masina noua (fie ea Passat, Insignia, Mazda 6, Laguna.....) Ca Romania nu iubeste marca Renault inteleg, ca angajatii Renault tin cu brandul lor inteleg (chiar apreciez foarte mult lucrul acesta), ce nu inteleg este zbuciumul creat de afirmatia baiatului ala de la design (care vine de la Mazda si a facut masini frumoase) deoparte si de alta. Cu cine sa se bata in Europa cu Honda Accord (si acum imi place Accord-ul de acum 3 generatii)? Nu uitati inca un lucru Renault inafara Europei tot in Logan/Duster/Stepway sta, le trebuie masini cu un profil mai "larg" Kadjar si Talisman dupa mine au profilul asta
-
parerea mea, miercuri, 08.07.2015 12:54
Daca cititi cu atentie articolul/declaratiile, veti observa ca nu prea aveti de ce sa va certati. Omul nu spune ca Passat este mai buna, doar ca talisman vrea sa se lupte de la egal la egal cu el. Asta inseamna ca Renault va trebui sa ofere -in linii mari- aceleasi dimensiuni/motoare/optiuni, altfel nu se va putea lupta "de la egal la egal". Iar Passat, in Europa, este cea mai bine vanduta masina din clasa medie-accesibila, ceea ce est eo relitate pe care nu are nimeni cum sa o conteste. de ex, astazi Laguna nu are tractiune integraal, cum se va putea lupta cu un un Passat cu 4 motion? nu are tapiterie ventilate, in Romania nu am vazut oferta pentru un break etc,etc. Ca atare, nu se pot compara mere cu pere . Se poate "insaila" o echipare comparabila, pe 2,0 diesel, dar in ansamblu Laguna nu are cu ce lupta, lucru care va trebui remediat. Eu asa as citi afirmatia celui de la Renault. Un lucru este insa clar: niciodata un fan Renault nu va aprecia modul german de a fabrica masini si invers. Puteti voi comenta mult si bine, niciunul nu-si va schimba "orientarea" Cei care migreaza de la o marca la alta-ma refer la masinile noi, nu la cele second/third hand- sunt oameni in general cumpatati, care isi aleg masina dupa ceea ce primesc de banii pe care ii dau, nu dupa criterii mai mult sau mai putin subiective (gen masina nemteasca este foarte fiabila/sportive, ce afrantuzeasca este frumoasa/confortabila). Asa se si explica succesul Logan/duster.
-
mda, miercuri, 08.07.2015 14:18
Cineva are multe frustrari si da comentarii interminabile. Nu-i de mirare ca productivitatea e scazuta in Romania, cu corbi, pinguini si alte soiuri de pene. Lipsa de activitate, frate! In esenta, polologhia voastra e plictisitoare, dar sunteti totusi amuzanti prin zbucium, framantare, involburare. Succes!
-
baicoi, miercuri, 08.07.2015 15:03
Luativa renault la care un far costa mai mult decat masina..si dupa 1 an cad toate piesele de pe ea..dar poate e noua si cine stie...si cutia si motorul sasiul pe sangyong rexton e tot de la mercedes asta nu inseamna ca e mercedes...colaborari fac toti..si bordul e la fel ca la multe modele..vezi golf..si jeep cherokee si mai sunt...
-
alexandru, miercuri, 08.07.2015 15:36
Acest Reno pare a arata a masina .Este incomparabil in ceea ce priveste design-ul cu aratarea aia de laguna 3 la care i-au facut 1 milion de facelift-uri si tot n-au vindut nici una. Nici macar dealer-ii nu au cumparat-o. Totusi nu se va compara cu Passat-ul pentru ca au avut grija sa -l echipeze cu anticul motor diesel de 1,5 110 CP si cu motorul de 1,6 in versiunile de 130 si 160CP. Versiunile cu motoare de 1,6 si cel putin 130CP vor fi la pret asemanatoare cu 2.0TDI 150CP iar cea de 160 CP probabil ceva mai ieftina decit 2.0TDI 190CP. Asta arata ca nu va fi o concurenta directa intre ele. Acest Reno va fi probabil; Passat-ul sarmanului...
-
horea1979, miercuri, 08.07.2015 17:28
Sincer nu mise pare ca seamana cu passat, are 4 usi si 4 roti atat. MIe imi place
-
@alexandru, miercuri, 08.07.2015 19:45
Passat-ul sarmanului? Ca de obicei apare cate un fistecine ca tine care a apucat sa vada in spatele perdelei inaintea tuturor. Te credem, te credem, prietene! Cum sa nu ! Realitatea ? Sunt presupuneri amatoresti facute de cineva care nu are bani sa cumpere nici una, nici alta, adica nici passat, nici talisman. Ce se cunoste e ca ambitiile lor sunt mari, iar pretul nu va fi deloc mic. Pana la urma cine are 25.000-30.000 de euro nu se poate spune ca nu-si permite una sau alta. Pur si simplu e o chestiune de gusturi si necesitati. Ca fapt divers, designul joaca un rol mult mai imporant decat pretul in noua era a industriei auto.
-
alexandru, joi, 09.07.2015 10:31
Amice, va Fi Passat-ul sarmanului care va dori sa treaca de la un Clio sau Fluence la o masina din segmentul D. Ce-ar fi sa te referi la masina? Nu cred ca ti-au spus oficialii Reno ca au ambitii mari si ca pretul nu va fi mic . Asa au avut si cu acel Koleos si cu Laguna Coupe si rezultatele s-au vazut. Tu chiar crezi ca nu au target de vinzari? Pentru a reface imaginea aprope de low cost a marcii Reno au o strategie generala de a creste preturile tuturor modelelor noi dar va fi valabila atit timp cit vor vinde... cind nu vor aplica reteta cunoscuta.... Desi puncteaza la design aceasta masina are un mare handicap... logo-ul. Dupa ce ani de zile in Ro te promovezi numai prin masini ieftine si promotii substantiale e greu sa revii in top intr-un timp atit de scurt. Putini oameni normali la cap vor fi atit de incintati de aspect si ambianta incit sa dea 25.000 -30000 euro pe un Reno. Skoda Superb este "arma secreta" a grupului VAG ce concureaza cu Mondeo si probabil cu acest Reno. Passat-ul a fost "urcat" undeva spre clasa premium (cel putin asa sustin oficialii VW) desi nu e neaparat ceva pozitiv. Daca vrei sa vezi noul Passat cauta-ma...
-
mda, joi, 09.07.2015 23:11
N-ai priceput nimic! La 25.000 euro crezi ca nu pot sa-mi iau un Passat? Lasa cine trece de la nu stiu ce ! E prea putin important. Efortul asta daca sari de la o clasa la alta e valabil indiferent ca se numeste Renault, Vw, Ford Citroen etc. Iar cine a optat initial pt clasa mica e prea putin probabil sa sara direct la Talisman , decat daca au intervenit evenimente majore in viata omului. Sunt cazuri particulare si nu fac decat sa lungeasca discutia aberant si inutil. Ai laudarosenia si abureala tipica unui pustan de 20 de ani. Nu ne duci cu presul, stai linistit. :)
-
omida păroasă 2, luni, 09.11.2015 14:43
OK ! Am înţeles. Renault au maşini proaste şi doar VW face numai de-lea bune. Am şi Renault (din 2007 aproape 200.000 km) şi VW (din 2014 aproape 38.000).Deci pot să apreciez ce poate fiecare. Majoritatea înjură marca Renault, dar fără să aducă argumente. De exemplu în ziua de (...) lui Gigel care conducea Renault-ul lui, pe bulevardul cutare din (...) ia căzut aia şi aia (uşa, oglinda, un far sau după 5.000 de km i s-a scorojit vopseaua şi alte asemenea). Fără asemenea argumente, părerile lor sunt simple păreri de postaci. Dacă nu vă place un Renault nou, vă puteţi duce în Bulgaria să vă luaţi "Merţane" cu 400.000 km sau "BEMVEURI" la fel. Totuşi numele de Talisman este o aiureală tipică acestei mărci, cu nume care mai decare mai bizare. Numai pentru că se numeşte astfel şi nu mi-aş cumpăra-o.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
De ce ai cumpara un Talisman cand poti cumpara originalul adica Passat ? Daca incerci sa copiezi nu poti depasi originalul. Daca vrei sa-l depasesti trebuie sa inovezi nu sa copiezi. Francezii gresesc cand incearca sa para nemti. Va fi mai mult ca sigur un esec masina. Nimeni nu da 30 000 pe un Renault mai ales daca arata ca un Passat