Detalii despre succesorul lui Lamborghini Aventador: supercarul ar putea avea 1.200 de cai putere în versiune plug-in hybrid
Succesorul lui Lamborghini Aventador ar putea avea o versiune plug-in hybrid cu un motor aspirat V12 de peste 700 CP și trei motoare electrice de 400 CP, astfel că puterea totală a sistemului s-ar apropia de 1.200 CP.
La sfârșitul lunii august, Lamborghini a dezvăluit noul supercar Aventador SVJ (foto) cu motor V12 de 770 de cai putere, care va fi produs în 963 de unități.
In paralel, constructorul italian a început deja dezvoltarea unui succesor pentru Aventador care va fi lansat în preajma anului 2022, iar până în prezent am aflat deja că acesta va avea în continuare
Publicația Automobile a intrat însă în posesia unor informații suplimentare cu privire la performanțele la care ne putem aștepta din partea versiunii hibride cu încărcare la priză.
Astfel, noul model va avea un motor V12 de circa 710 cai putere care va fi acompaniat de 3 motoare electrice ce vor furniza în total echivalentul a circa 405 cai putere. În total, sistemul de propulsie va oferi aproape 1.200 de cai putere. Două dintre motoarele electrice vor fi poziționate pe puntea față, în timp ce un al treilea va fi amplasat pe puntea spate lângă motorul cu combustie internă.
Prin urmare, modelul va avea tracțiune integrală. De asemenea, sursa citată menționează că succesorul lui Aventador va avea un șasiu realizat din fibră de carbon.
Între timp, presa internațională veiculează că Grupul Volkswagen intenționează să opereze schimbări majore în structura brandurilor pe care le deține. Principala ipoteză este că Lamborghini ar urma să treacă de sub tutela Audi sub conducerea celor de la Porsche, cu scopul de a asigura o integrare mai mare între cele două branduri care să conducă și la o reducere de costuri.
Pe de altă parte, planurile pentru dezvoltarea succesorului lui Aventador nu vor fi afectate de o astfel de schimbare.
Recunosc faptul ca sunt ancorat in prejudecati in ceea ce priveste super-carurile...si d-asta nu vad rostul suplimentului de greutate generat odata cu adaugarea celor trei motoare electrice.In sprijinul abordarii mele sta timpul inregistrat de 918 Spyder si Aventador in cele doua declinari ale sale pe Nordschleife. Daca pentru unii acest acest aspect nu este definoriu atunci pot sa intreb care mai rostul acestor *monstri* decat *lupta* cu secundele pe diverse trasee si nu un consum de carburant pe suta/km *impachetat* ireprosabil de un marketing pe masura ! P.S. Pentru versiunea plug-in-hybrid un consum exclusiv teoretic de 3-4 litri/100 km nu face altceva decat sa zmulga zambete putinilor care-si permit asemenea exemplare.