Detalii despre Volkswagen Passat facelift: sedanul va primi modificări minore de design
Volkswagen Passat va primi câteva schimbări minore de design cu ocazia unui facelift care ar putea fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva din luna martie a anului viitor.
Actuala generație Volkswagen Passat este disponibilă pe piață de mai bine de patru ani, astfel că producătorul german lucrează deja la un facelift. Acesta a fost surprins în timpul unor teste realizate sub camuflaj care evidențiază însă o serie de noutăți cu privire la design.
Astfel, sedanul de segment D va primi o serie de ajustări la nivelul grilei frontale și la blocurile optice, dar și la prizele de aer. În partea din spate, Volkswagen pregătește o serie de mici îmbunătățiri la estetica stopurilor LED și a barei de protecție.
Lansarea lui Volkswagen Passat facelift a fost confirmată încă din primăvara acestui an, iar pentru moment avem câteva detalii și despre versiunea plug-in hybrid.
Aceasta va utiliza un motor turbo pe benzină de 1.4 litri și 156 cai putere care va fi acompaniat de un motor electric de 115 cai putere. Nu este clar care va fi puterea combinată a sistemului plug-in hibrid, însă aceasta va fi superioară celor 218 cai putere oferiți de actualul GTE. De asemenea, mai multe surse afirmă că noul Passat plug-in hybrid va avea o autonomie electrică de circa 70 de kilometri, în timp ce emisiile vor scădea la circa 31 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Cu numai câteva săptămâni în urmă, Volkswagen a dezvăluit că va muta producția lui Passat de la uzinele din Emden și Hanovra (Germania) la uzina de la Kvasiny (Cehia), acolo unde se mai produc Skoda Superb, Karoq și Kodiaq, dar și Seat Ateca.
Cel mai probabil, Passat facelift va fi prezentat în prima parte a anului viitor, eventual la Salonul Auto de la Geneva. În ciuda scăderilor de vânzări înregistrate în ultima perioadă, Passat este cel mai bine vândut model de segment D din Europa, cu 180.000 de unități comercializate pe parcursul anului trecut, peste cifrele realizate de rivalii Skoda Superb, Opel Insignia, Ford Mondeo și Renault Talisman.
Via Carscoops
Sper in urmatorii ani ca Vw sa ajunga mai mic decat Dacia. Asta merita,la ce gioarse de masini supraevaluate au vandut si cat de mult au putut sa minta.