Diesel de 240 cai putere pentru Jeep Grand Cherokee

Publicat luni, 06.06.2011 17:51 de Bogdan Mirică

Noul Jeep Grand Cherokee îşi diversifică gama de motorizări cu două dieseluri ce vor fi placul europenilor. Cel mai puternic oferă 240 de cai putere şi 550 de Nm.

Intrat sub patronatul Fiat, care se pregăteşte de o nouă preluare a pachetului majoritar de acţiuni, Jepp a fost nevoit să se adapteze la cerinţele unui public tot mai pretenţios. Oferit până acum doar cu versiuni pe benzină V6 şi V8 de 3.6, respectiv 5.7 litri, noul Grand Cherokee se pregăteşte să ofere publicului european şi două opţiuni diesel, un pas important pentru constructorul american.

Noul Jeep Grand Cherokee va beneficia de serviciile unui propulsor cu şase cilindri, de 3.0 litri, disponibil în două versiuni de putere. Prima dintre ele oferă 190 de cai putere la 4000 de rotaţii şi un cuplu motor de 440 Nm, disponibil încă de la 1600 de rotaţii.

Cealaltă versiune este ceva mai puternică, oferind 240 de cai şi un moment motor de 550 Nm, livrat pe o plajă de turaţii cuprinsă între 1800 şi 2800 de rpm. Consumul se opreşte la 8.3 litri/100 de km, iar emisiile la 216 g/km. 

via | autoreporter

  • costi, luni, 06.06.2011 18:19
    Uooof!

    Asta este fratilor! Se mai fac si greseli,nimeni nu este perfect.Este ingrijorator ca in ultima vreme s-au inmultit cam mult greselile pe acest site,nu stiu de ce! Ar trebui sa se ia ceva masuri,asa ar fi de bun simt! Oricum emisii de 216 Nm este o inovatie!

  • Fritz, luni, 06.06.2011 19:29

    E superb acest SUV. IL vreau in garajul meu. Motorizarea diesel este excelenta pt europa.

  • GT-R, luni, 06.06.2011 21:55
    @Fritz

    Superb si atat... Pus pe langa competitorul sau direct, Touareg, pierde la toate capitolele... Performante, dinamica, consum... Fata de modelul precedent e un pas destul de mare, dar fata de concurenta...mai au de invatat... Nu o spun din spirit de volkswagenist, dar testele, chiar daca putine deocamdata, asta o spun... Deie domnu' sa nu fie asa, ca mi-as lua si eu unul, ca rau n-arata, dar... :)

  • raul, luni, 06.06.2011 22:35
    @GT-R

    Pierde la toate capitolele??? Depinde de gustul fiecaruia. Design-ul e de partea Jeep-ului(parerea mea).Interiorul nu e rau deloc. Ziceai si de performante?? Ai rabdare ca trebuie sa apara varianta SRT8 si o sa vezi cum matura pe jos cu Touareg. Daca nu stiai SRT8 are performante asemanatoare cu X5m. Asa ca nu mai lauda dulapul ala degeaba...

  • schumi, luni, 06.06.2011 23:51
    @GT-R

    Totusi Jeep-ul e superior Touaregului la un capitol esential: capabilitatile off-road.

  • grecu, marţi, 07.06.2011 00:01
    @GT-R

    Daca si Grand Cherokee mai are de invatat ( in special in off road ) de la concurenta ....e clar!!! In curand poate ne spui ca Wrangler trebuie sa ia lectii de la Duster :))) Daca vb de noua motorizare 3.0 diesel 240 cp de provenienta VM , performantele( putere, cuplu, plaja de putere, consum) sunt similare cu 3.0 TDI de pe Toureg , nu vad unde pierde Cherokee; daca Toureg-ul sta mai bine pe dinamica on road ( desi chiar si vechea generatie Cherokee se comporta bine, iar modelul nou a fost imbunatatit ) , modelul american se comporta mult mai bine decat rivalul sau in offroad ( beneficiaza ,ca si Touareg-ul , de suspensie pneumatica pe 5 nivele de elevatie Quadra lift+ sistem 4x4 Quadra Trac + sistem de gestiune al tractiunii Select Terrain ...poti afla si singur ce face fiecare sistem in parte :P ). Poate are un minus in ceea ce priveste interiorul , ca si finisaje si materiale , dar castiga prin dotarea standard mult mai bogata pe anumite nivele de echipare si nu in ultimul rand prin pretul de achizitie ( Grand Cherokee 3.0 Mjet 240cp , nivel de echipare de varf costa 60.000 euro in Italia- in Romania , mai mult ca sigur va veni mai jos ca pret- iar un Touareg 3.0 TDI 245 cp , cu aceleasi dotari costa 69.000 euro in Romania )

  • Nea indarat, marţi, 07.06.2011 09:47
    @GT-R

    Copilu,pe americani nu-i intrece nimeni la capitolul off-road.

  • george, marţi, 07.06.2011 14:13
    NIMENI SI TOATA LUMEA

    @ nea indarat In off road, pe americani nu-i intrece nimeni in afara de japonezi si nemti...

  • schumi, marţi, 07.06.2011 15:31
    @george

    Gresesti! Francezii sunt cei mai tari. Dar nu vor sa arate (decat in competitii).

  • ISUS, marţi, 07.06.2011 17:04
    @ raul

    Spirit de roman raul... "apare str8 si sterge pe jos cu touareg"... trist... dar la ce capitole ? cumva astea sunt suvuri sau masini sport ? ce legatura are una cu alta... un srt8 abia de urca o bordura si apoi degeaba costa mai putin ca in 3 ani se devalorizeaza masina la un sfert din pret. @ schumi ce vb tu acolo de touareg si offroad? touaregeul este una din cele mai capabile masini de offroad la ora actuala ( de strada ma refer ) si cu 200 de kg mai usor decat ultima generatie sta mult mai bine si la tinuta de drum si la consum. Jeepul asta e f reusit, intotedauna mi a placut forma jeepurilor, foarte echilibrata. Sper sa mai fi lucrat si la materialele din interior nu de alta dar am mers cu un unul care la 45.000 km avea toata pielea crapata, si omul chiar se chinuia sa o intretina. Parerea mea este ca nu e mai bun decat touaregul dar va fi o varianta mai ieftina mai "exotica" si mai masculina putin.

  • raul, marţi, 07.06.2011 18:54
    @ISUS

    Esti cam bleg. Se scrie SRT8,nu STR8 si nu are garda asa joasa cum spui tu. Garantat G.Cherokee cu pachetul SRT8 va fi mai performant decat Touareg. Si se stie ca si in off-road Jeep-ul ii da lectii. @george Spune-mi, georgica,ce masina nemteasca sau japoneza e mai capabila in off-road decat Hummer h1,Ford F-150 SVT Raptor,Jeep Wrangler...???? Sa nu mai zic de truck-urile Dodge Ram,Chevy Silverado,GMC Sierra......etc. Retine,pe americani nu-i intrece nimeni la capitolul off-road. Pace..

  • ISUS, marţi, 07.06.2011 20:42
    @raul

    :) nu esti perspicac...faceam aluzie la parfum.. daca te uiti mai joc vezi scris srt8... nu stiu cum o sa iei bacul daca nici macar de lucruri simple nu te prinzi... Repet, ca vad ca nu ai inteles, CE TREABA ARE SRT8 CU TOUAREG ??? mai performant la ce ? 0-100 ? SUNT SUVURI 0-100 NU CONTEAZA. Apropo de americani, nu mai da exemple de masini exclusiv pt offroad... noi si japonezii nu le avem pt ca avem drumuri cat de cat..ei sunt mai rednecks asa... nu mi zice de hummer care in afara de offroad nu face nimic... consuma cat un camion si nu incape pe 3 benzi si care de fapt nu mai este masina ca are peste 3 tone... nu mi zice da raptor care e modificat sau de orice alte pickupuri care nu au nici o treaba cu offroadul adevarat gen GMC. De bun ce e hummer a dat si faliment asta asa ca fapt divers. Apropo, land cruiser, defender, G classe, patrol iti spun ceva ? ... sau hai sa o luam altfel... unde sunt americanii in dakar ?

  • raul, marţi, 07.06.2011 21:39
    @ISUS

    Cum flacau ce treaba are SRT8 cu Touareg! Faceam o comparatie intre Jeep GrandCherokee SRT8 si Touareg. Acum ai inteles?? Deci stii ce poate un Hummer si lasa consumul ca cine isi permite asa ceva sigur il doare in **** de consum. Tu nu stiai ca F-150 svt RAPTOR se produce in serie? Deci nu e modificat de o casa de tuning asa cum spui tu,baiete. GMC nu are treaba cu off-road-ul?? Tu nu stiai ca firma asta produce doar SUV-uri si camionete 4x4?? Esti tare bleg. Acum te intreb,crezi ca masinile pe care le-ai enumerat tu sunt mai capabile in off-road decat H1 si F-150 Raptor?? Nu cred.... Asa ca lasa povestile!

  • ISUS, miercuri, 08.06.2011 16:01
    nu prea ai respect pentru religie...tinerii din ziua de azi...toti pe etno

    Eu inteleg ca inca nu ai nici bacul ,dar te am intrebat ceva, ce inseamna mai performant ? 0-100 ? NU CONTEAZA. deci debitezi. nu vrei eventual sa comparam srt8 cu ferrari california ? Sau daca vrei 0-100 sau comparatie pe stil clasa lux , compara cu cayanne turbo si x5m. Ca sa stii si tu cine face ce, Ford Racing and Special Vehicle Team face raptorul care este firma in house de tuning ford. Este ca un brabus pentru mercedes. Repet hummer a dat faliment, ce mai zici de asta ? si apropo, nu ma refer la bani de benzina ma refer la autonomie in offroad. Si iti mai repet odata... nu este masina este un camionas doar pt offrad. Ca sa stii si tu, 4x4 nu inseamna neaparat offroad. asta apropo de gmc care nu are treaba cu offroadul adevarat...chiar ca face doar masini mari si inutile in stilul caracteristic american. Sunt masini facute din obesia americanilor pt masini mari. Am un amic cu navigator...ghici ce...un duster il umileste in offroad. Apropo, se vorbea de suvuri, nu stiu dece ai bagat offroadere in categoria asta. O sa vezi si tu cand o sa ai carnet ca nu e totul ca in reviste sau videoclipuri cu rapperi... Si tot nu ai raspuns la intrebare...undes americanii in dakar ? PS: vezi ca nemtii aia prosti mai au un motoras de 4.2 diesel care cam rupe tot ce inseamna raport performanta consum putere cuplu. Sper ca nu o sa te apuci sa mi l compari si pe asta cu un motor de 8l benzina...

  • raul, miercuri, 08.06.2011 21:50
    @ISUS

    Vad ca imi bat capul degeaba cu tine,flacau! Nu e vina mea ca esti mai ......prostovan. Oricum americanii sunt cei mai buni in domeniul asta. Viseaza in continuare......

  • ISUS, joi, 09.06.2011 12:18
    :D

    Ma amuzi...jignesti dar cu frusrarea pubertina a unui copil de 16 ani...stiu ca altceva nu ai de demonstrat, dar trebuie sa inveti in viata sa aduci si argumente cu tine, ca daca doar vorbesti asa in dodii o sa te faci de ras nu doar acum ci toata viata de acum in colo... Nu ai raspuns la nici o intrebare, le mai astern odata...poate sociciti neuronul ala si raspunzi. Ce inseamna mai performant in lumea ta ? Este hummer in faliment sau nu ? Dece vorbesti de offroad-pur in comparatie cu SUV ? Unde's americanii in cursele dakar ? Flacau...fii mai respectuos...totusi... i am your father raul.