Dieselgate a afectat bonusurile muncitorilor VW, dar nu le-a eliminat: 3950 de euro pentru fiecare angajat Volkswagen din Germania
Negocieri cu succes între conducere și sindicate la Volkswagen: media bonusurilor pe care le vor primi muncitorii germani în acest an se va ridica la 3950 de euro, cu aproximativ 2000 de euro mai puțin decât anul trecut.
Problemele de imagine cu care se confruntă Volkswagen după izbucnirea scandalului motoarelor diesel măsluite îi afectează parțial și pe munctorii companiei. După ce CEO-ul Volkswagen Group a anunțat că în companie vor fi luate măsuri strategice care vor limita investițiile pentru ca pierderile efective să fie cât mai scăzute, bonusurile primite de angajații uzinelor Volkswagen din Germania au scăzut în acest an cu 2000 de euro față de anul trecut.
După ce în primăvara lui 2015 au avut conturile mai bogate în medie cu aproape 6000 de euro, angajații Volkswagen care lucrează pentru marca din Wolfsburg în Germania vor fi nevoiți să se mulțumească de această dată cu câte 3950 de euro după ce negocierile dintre conducerea companiei și conducerea sindicatelor s-au finalizat la sfârșitul săptămânii trecute. Deși suma este mai mică decât anul trecut, aceasta rămâne una cu atât mai importantă cu cât zvonurile din industrie arătau că bonusurile s-ar sista complet în acest an pentru ca sumele să ajungă în zone care trebuie acoperite de urgență de Volkswagen după declanșarea Dieselgate.
De notat că negocierile duse de Volkswagen cu sindicatele au dus totuși la o schimbare în modul de acordare al bonusurilor, care vor fi acordate de acum în funcție de calcule făcute odată la doi ani. Până acum, acestea erau calaculate anual.
"Angajații Volkswagen au realizat o performanță foarte bună anul trecut, în ciuda situației dificile cu care ne confruntăm. Implicarea lor puternică merită să fie recunoscută și este acum recunoscută sub forma acestei participații la profit, element care reprezintă la rândul său un semnal puternic al faptului că Sindicatul și Consiliul de Administrație vor înfrunta împreună provocările dificile", a declarat Karleinz Blessing, membru în CA al Volkswagen și responsabil de zona Resurse Umane în cadrul companiei.
Evident, ce vina au cei ce muncesc cum trebuie? De ce sa sa sufere din cauza unor idioti care au facut rahatul praf? Apropo, s-a aflat cine , ce si cum? :)) Oricum, chiar daca au primit mai putin, au primit, asta conteaza. Plus ca poate fi interpretata si ca un dos de palma peste ochii papagalilor care arunca cu cacat in VW, he he he :)) GTI FTW!!!