Dieselgate: Volkswagen, obligat să plătească despăgubiri de 16 milioane de euro în Spania
Un tribunal din Madrid a decis că Volkswagen trebuie să plătească despăgubiri de 16 milioane de euro clienților afectați de Dieselgate. Nemții spun că vor face apel la decizia instanței.
Scandalul emisiilor încă îi bântuie pe cei de la Volkswagen, care continuă să primească "lovituri" din diferite colțuri ale lumii.
De această dată vorbim despre Spania, acolo unde un tribunal a obligat VW să achite despăgubiri de 16 milioane de euro pentru clienții care au achiziționat mașini diesel dotate cu acele softuri ilegale.
Grupul OCU spune că, după 5 ani de lupte în instanță, autoritățile au decis că Volkswagen trebuie să plătească fiecărui client implicat în dosar suma de 3.000 de euro ca daune. Întrucât decizia instanței nu este definitivă, un purtător de cuvânt a transmis că Volkswagen va face apel.
Izbucnit în 2015, scandalul Dieselgate a provocat grupului Volkswagen pierderi de peste 30 de miliarde de euro sub formă de amenzi sau despăgubiri plătite clienților.
Via Reuters
-
LEXMARK, marţi, 26.01.2021 15:44
Despre faptul ca mintind legat de valoarea reala a emisiilor poluante, implicit fiecare cetatean european a fost furat neplatandu-se taxele (de poluare) la nivelul aferent valorilor reale nu vorbeste nimeni? Acum cativa ani a exista o campanie media in care se vorbea despre coruptie si despre fraudarea fondurilor europene si cum in final fiecare dintre noi (fiind cetateni europeni) suntem furati prin aceste practici, acum nimic-nimic?...
-
inexorabil, marţi, 26.01.2021 16:58
Dacă ar fi existat un Descartes în miezul lui VAG, ar fi conchis fără drept de apel: “Plătim amenzi cu nemiluita, deci existăm şi nu doar atât, ci ne şi consolidăm primul loc în clasamentul mondial al vânzărilor”. PS. Dujmanii muooor...
-
Vali, marţi, 26.01.2021 23:14
Pai nu e cam putintel? In state 40 miliarde si in Spania DOAR 16 milioane???? Asta e discriminare. Ar trebui sa faca apel clientii. Macar 16 MILIARDE sa isi mai ia la ce au facut. Inteleg ca Germania ii protejeaza, ca sunt de-ai lor, dar restul ar trebui sa ii taxeze pe masura!!!! Si masura nu e cu cat si-au luat ei in plus pentru ca au mintit, ar trebui sa fie pentru sanatatea oamenilor. Asta e cea mai importanta. Pe cine afecteaza cel mai mult racelile si covidul? Pe cei cu plamanii deja terminati. De ce au plamanii terminati? De la putoarea diesel!!! Sa le dea fara numar la jegosi. Si lor si la Mercedes si la BMW si la Opel. Toti au facut mizerii cu softuri ILEGALE.
-
inexorabil, miercuri, 27.01.2021 00:48
Dacă ar fi să transpun această viaţă pământească într-un clasament personal al importanţei, ar reieşi următoarea situaţie (invariabilă) : 1. LIBERTATEA; …… k. Motoarele cu ardere internă; …… ∞−k+1. Siguranţa; ∞−k. Sănătatea; …… ∞. Progresismul.
-
@inexo, miercuri, 27.01.2021 01:56
Libertatea fara sanatate e Vax albina. Si sanatate cu Diesel de la VAG nu exista. Deci prioritatile tale sunt praf. Avand in vedere cati fraieri gasesc VAG anual, cele 16 milioane sunt un pic din profitul ala de 10 miliarde de anul trecut. Deci pot continua cu reclame mincinoase, ca fac bani frumosi. Fraieri si limitati sunt destui.
-
Fara alehas, miercuri, 27.01.2021 09:32
Volksvagin e asemeni unei femei blonde ce da binisor in lume, te minte frumos dar te si inseala din cand in cand. Imaginea conteaza ptr. cei mai multi...Si asta se vede din vanzari. p.s. Se pregatesc noi reclame ptr. 2021.
-
inexorabil, miercuri, 27.01.2021 16:42
Mafioso, “imperativele” sociale şi chiar personale pe care Statul-Corporaţie încearcă să le “înşurubeze” în psihicul labil, influenţabil, al prostimii planetare, recte “siguranţa” şi “sănătatea”, nu vor valora niciodată nici a mia parte din darurile inestimabile (tocmai pentru că sunt celeste!) numite LIBERTATEA şi INTIMITATEA. Pe care tartorii emolari vor să le răpească omenirii în schimbul celor două pseudo-argumente şi, totodată, pseudo-tentaţii. La urma urmei, trebuie să fii prea idiot (adică incapabil de a realiza în ce constă primejdia…metafizică) să accepţi un asemenea “troc”. PS. Deviza din 1989 – “Libertate, te iubim! Ori învingem, ori murim!” – va conta tot mai mult, odată cu actul de naştere a Minunatei Lumi Noi (dar nu şi Libere!!!). Eu, unul, sunt dispus să plătesc preţul cuvenit…
-
@inexorabil, miercuri, 27.01.2021 20:53
Un cancer la plamani, un astm iti place? Cam asta e pretul platit de toti pentru ca sunteti voi mai retarzi.
-
inexorabil, joi, 28.01.2021 00:03
Pretene, ai auzit vreodată de…nădejdea creştină? Dar de Taina Sf. Maslu? Ştii că unele boli sunt îngăduite chiar de Dumnezeu pentru ispăşirea de păcate? Dar catastrofele "naturale" ce crezi că reprezintă? Semne neîndoielnice ale mâniei divine! Înţelege lumea în esenţă ce i se întâmplă atunci? Nu, ci, în loc să reflecteze cu amar şi în sens introspectiv, de obicei ea se apucă degrabă să “înlăture efectele nefaste”. Înainte, bătrânii noştri conchideau în astfel de momente critice, capitulând umili: “Nu ne mai rabdă Cel de Sus!”. Astăzi însă, toată lumea “speră” şi “investeşte” încredere în “competenţa”, “autoritatea” şi “umanitatea” Statului. Pe unii dintre vajnicii lui reprezentanţi îi ia gura pe dinainte (cum ar fi pe tema reducerii “imperioase” a populaţiei Globului), dar prostimea tot nu se vindecă de sindromul amneziei (fatal pe plan electoral), crezând, cu seninătate uluitoare, că Statul vrea să-i protejeze de covid şi de orice alte pericole, implicit de moarte. Ah, am uitat că nu digeri “delirul mistic”. Reiau. Dacă ai nimerit în ghearele preavicleanului şi el te privează de libertate pe acest pământ, nici măcar Cel Atotputernic nu te mai scapă de chinurile aferente…În condiţiile infernale de asuprire, de înfricoşare, de spălare a creierului şi/sau de ademenire la apostazie, doar mucenicii rezistau. Doar ei se simţeau liberi în temniţă. Credincioşii obişnuiţi? Puţin probabil. Şi nu prea există şanse ca această lege a firii să sufere vreo modificare vreodată… Iată care este fondul problemei cu privire la provocările/primejdiile (mai ales cele “nevăzute”) viitorului apropiat şi mediu, dar tu îi vezi pe alţii limitaţi…
-
Fara alehas, marţi, 02.02.2021 11:39
@inexorabil Mafioso, toate aici se indreapta catre un sfarsit. Printre altele de aceea a venit Iisus Hristos, ptr. ca noua sa nu ne mai fie teama de moarte si ce va veni peste lumea aceasta. p.s. Atentie si la inchinatorii la idoli :)
Citeste si
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 21 septembrieProducția lui Ineos Grenadier, oprită din cauza lipsei unei piese importanteIneos a fost nevoit să oprească producția lui Grenadier din cauza lipsei unei piese importante. Această piesă este construită de unul din furnizorii mărcii, însă nu se știe exact despre care piesă este vorba și de ce nu poate fi produsă în acest moment. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului GermanieiVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieDacia Sandero, vedetă în Europa. Cel mai vândut model în primele 8 luni ale anuluiPotrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen oprește producția lui ID.4 în SUA din cauza problemelor cu ușileVolkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieMercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premiumMercedes-Benz a anunțat că se retrage din parteneriatul său cu BYD și renunță totodată la marca Denza. Aceasta este o marcă chineză de mașini electrice premium fondată de Mercedes-Benz și BYD, iar acum aceasta va fi deținută în totalitate de BYD. Citeste tot
Si obrazul GROS - cu cheltuiala se tine.... Inca un rand, de ARIEL, daca se poate!