Dodge Challenger Furious Fuchsia - muscle-car la 40 de ani

Publicat miercuri, 10.02.2010 18:19 de Bogdan Mirică

Dodge sarbatoreste varsta de 40 de ani a modelului Challenger cu o editie speciala, botezata Furious Fuchsia, care vine vopsita intr-o culoare ceva mai feminina.

Dodge sarbatoreste 40 de ani de existenta ai modelului Challenger cu o editie speciala, mai putin obisnuita, botezata Furious Fuchsia.

Asa cum o spune si numele, caroseria a fost vopsita in culoarea roz sau fucsia si mai apoi asortata cu o evacuare dubla cromata si cu un set de jante de 20 de inch, din aluminiu, special create de constructorul american. La interior, clientii se vor bucura de o tapiterie din piele alba perlata, de un levier nou pentru cutiile manuale si de o placuta de identificare.

Editia Furious Fuchsia va fi regasita pe versiunea R/T Classic, propulsata de un V8 de 5.7 litri, 376 de cai si 556 de Nm, sau pe varful de gama SRT8, pus in miscare de un V8 HEMi de 6.1 litri, 425 de cai putere si 569 Nm.

Ralph Gilles, presedinte si CEO Dodge, a declarat ca "editiile speciale Furious Fuchsia aniverseaza patru decenii de existenta Challenger intr-o maniera moderna, care inspira mai multa performanta si pasiune muscle-car-ului modern. Ca un tribut adus fanilor, interiorul celor doua versiuni vine personalizat cu piele alba perlata, cusuta cu ata in culoarea caroseriei, pentru a oferi un look contemporan interiorului traditionalist. Daca luam in calcul si celelalte elemente de personalizare, obtinem un tribut adus vechiului muscle-car pe care nici un alt constructor nu il poate egala", a incheiat Ralph Gilles.

via | WCF

  • Dpp, miercuri, 10.02.2010 18:46
    :))

    Dupa "patru decenii de existenta Challenger " , acum exista si Pitzi Edition :)).

  • Alex Radoi, miercuri, 10.02.2010 21:52

    Ce-as mai conduce si eu un Piti Edition dintr-asta..............

  • AndreiRN, joi, 11.02.2010 01:21
    Challenger

    Una din masinile Superbe din trecut pe care am avut onoarea si ocazia sa conduc. Trist este ca am avut ocazia si sa cumpar cu 3 parale dar nu aveam garaj pe atunci.

  • acela, joi, 11.02.2010 09:55
    AndreiRN in tara minunilor

    @AndreiRN Ia zi drept iti pierdusei portofelul pe Marte si te mai si agasa cu mesaje obscene secretara lui Batman. Ma uit de mult pe situl asta dar gogomanii mai mari decat tine doar StelianOpincaru mai scria. Pana acum ai zis ca ai vreo 30 de masini diferite in diferite postari, si in general debitezi niste enormitati colosale. Oricum ai o imaginatie bogata.

  • @, joi, 11.02.2010 10:25
    ha,ha

    Niste massini extraordinare de urate.De ce ?Pt ca sunt americane.Niste motoare exagerat de mari.Auzi,V8!Compari motorul asta imens cu V12 de la audi si bmw.V8-ul asta este de 4 ori mai mare decat un v12,sau v10 de la nemtzi.Asa !m-am desteptat si eu.Urasc masinile, america,si tot ce tzine de americaChiar daca nu stiu nimic de america sau de americani,eu urasc tot ce tine de ei.Ii urasc pt.ca e la moda.Nu mi-au facut nimic,dar ii urasc. Totusi,un hemi are un sunet de-ti ridica parul pe spate.e nasol,ca e american.Decat una de asta,mai bine o volga.

  • @, joi, 11.02.2010 10:40
    hemi,rusinea tehnicii

    cand au scos prima data hemi,porcaria asta de motor avea mai mult de 425 de cai,dar nu conteaza ca e americana.Si asta in anii 70.Noi ce aveam pe dacii?54 de cai.si am mers cu caii astia pana prin anii 2000.Asta da progres.au mai trecut 10 ani,timp in care am recuperat peste 100 de ani de traditzie auto,iar acum le dam peste nas la toti afonii,cu ce stim noi.I-a tampit comunismul pe americanii astia.Sa le multumim rusilor care au scos acum 25 de ani progamul "ferestrele 1",ca altfel nu ne puteam afisa noi pe aici.Salutare net,daca nu erau ei. Haraso.Nu stiu daca am scris bine in una dintre cele mai vorbite limbi de pe planeta asta.Multumesc partidului ca mi-a dat ocazia sa folosesc un computer din asta de tinut in poala.