Dodge Viper ACR, cea mai performantă versiune a sportivei, se prezintă
Dodge a prezentat primele imagini şi informaţii ale lui Viper ACR, cea mai peformantă variantă de stradă a modelului sport american.
Dodge Viper, celebrul model sportiv al mărcii americane, este oferit într-o versiune mai performantă numită ACR. Vorbim despre cea mai rapidă variantă a lui Viper creată vreodată, care are şi drept de circulaţie pe drumurile publice şi toate dotările aşteptate de la un automobil sport modern.
Pentru Dodge Viper ACR, compania americană oferă un sistem de frânare Brembo carbon ceramic cu discuri de 15 inch şi cu etriere faţă cu şase pistonaşe. Modelul se bucură de o suspensie de competiţie Bilstein de tip coil-over, cu zece setări pe două tipuri de reglaje, pe lângă garda la sol variabilă cu până la trei inch faţă de standard. Anvelopele acestui model sunt dezvoltate special de Kumho, se numesc Ecsta V720, au dimensiunea de 295/25/19 pe faţă şi de 355/30/19 pentru roţile din spate şi promit peformanţe superioare slick-urilor de competiţie şi posibilitatea utilizării acestora pe drumurile publice şi pe asfalt ud. Rezultatul tuturor modificărilor de mai sus este un Viper care poate să atingă şi să susţină o acceleraţie laterală de 1.5g în timpul virajelor la viteze mari.
Dodge Viper ACR are un interior minimizat pentru o masă cât mai redusă şi o distribuţie a maselor între punţi de 50/50. Habitaclul este îmbrăcat în Alcantara şi este finisat manual, la fel cum este cazul fiecărui exemplar Viper ACR în parte. De parcă nu ar fi destul, Dodge oferă un program de personalizare numit "1 of 1", care permite alegerea între peste 8.000 de culori exterioare, 24.000 de nuanţe de dungi exterioare, 11 modele de jante, 16 tipuri de ornamente inteiroare, patru tipuri de suspensie, trei tipuri de sisteme de frânare, şapte pachete aerodinamice şi chiar o configuraţie mai specială a motorului, depăşind chiar şi rivalii din Maranello la acest aspect prin cele peste 25 de milioane de posibilităţi de personalizare ale unui Viper ACR.
Via Dodge
dumnezeule!...mare-i motorul asta...comparativ cu un GTR de 3,8L e precum david si goliat.