Dubă cu aspirații GTI: Volkswagen Caravelle primește motorul turbo al lui VW Golf GTI
Volkswagen extinde gama de motorizări a modelului Caravelle cu un propulsor care îi va ajuta pe toți cei șase pasageri să simtă puțin mai intens călătoriile.
Volkswagen extinde gama de motorizări a actualului Caravelle, modelul dedicat transportului de pasageri. Constructorul german își concentrează atenția asupra unor agregate pe benzină, dintre care cel mai important pare a fi cel care se înrudește cu mult mai popularul Volkswagen Golf GTI.
Este vorba despre o unitate cu patru cilindri, de 2.0 litri turbo, care poate oferi 204 cai putere. Resusele sunt administrate cu ajutorul unei cutii automate DSG cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Motorul TSI este oferit și într-o versiune de putere ceva mai modestă, de 150 de cai, asociată doar unei transmisii manuale cu șase trepte.
A șasea generație a modelului Caravelle oferă spațiu pentru șase pasageri și vine cu uși glisante pe ambele părți în echiparea standard. De asemenea, scaunele sunt montate pe șine și pot fi ajustate în funcție de preferințele fiecărui pasager.
Odată cu noile motoare disponibile pe Caravelle, Volkswagen introduce noutăți pe benzină și în gama lui Caddy, atât pe variantele utilitare, cât și pe cele de transport persoane. Este vorba despre trei motoare pe benzină Euro 6: unul de 1.2 litri și 84 de cai putere, unul de 1.0 litri și 102 cai putere și unul de 1.4 litri și 125 de cai putere. Primele două sunt asociate unor transmisii manuale cu cinci rapoarte, în vreme ce ultimul poate fi comandat chiar și cu DSG.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 23:18
JALNICI.......... Hai sa facem si troleibuze performante ............
-
landser, miercuri, 16.12.2015 00:17
Bre madalescule iti pute capu' de atata prostie!
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 16.12.2015 11:10
@landser, mai sa fie ce coincidenta. Dar judecand dupa postul tau inteligent, sa inteleg ca FakeWAGEN face o treaba nemaipomenita punand 200CP pe o duba de marfa nu ? Uite: esti cel mai expert de pe aici bine ? Acum ai grija ce faci cu unghia......Nu te mai screme ca o sa transpiri si racesti puit.
-
@Madalescu_Georgian, miercuri, 16.12.2015 12:39
Scapa cat mai poti prietene. Aici nu-i de tine si de cei ca tine. Aici e plin de foarte multi ''specialisti'' care-si dau cu parerea dar care habar n-au cum sa deschida un buson de benzina si se chiunuie o jumatate de ora, facand coada dupa ei . @landser, Nu stiu care-i mai prost, dar e clar ca tu esti un exemplu rar. Atat de rar incat puteai sa-ti dai seama ca ceea ce a spus @Georgian este mai mult decat real. Hai sa ne apucam sa facem excavatoare performante ca sa fie utile si pe circuit nu ? Dar cei ca tine care o ardeti noaptea pe ''wrum wrum wrum'' cu sutele de cai putere lesinati si numere de Ruse, ca doar asa mai economisiti niste leva , ca apoi sa bagati in RO benzina de ei. Atata prostie omeneasca , ca mi se face sila de cei ca tine ! I-a loc, nu esti cu nimic mai presus decat @Madalescu, al carui vocabular este destul de temperat .
-
noname00, miercuri, 16.12.2015 13:20
@madalescu - caravelle nu este o duba de marfa => http://bit.ly/1O8dUvO Pe generatia 03-09 s-a pus si 3.2 V6. Nu vad ce e jalnic in asta. Mercedes V-Class este singurul competitor real pentru Caravelle, iar acela are motoare chiar mai puternice => https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito#Engines_2
-
@@Madalescu Georgian, miercuri, 16.12.2015 14:19
"I-a loc, nu esti cu nimic mai presus decat @Madalescu, al carui vocabular este destul de temperat " - stim ca poti deschide busonul de benzina, la fel cum stim ca esti paralel cu limba romana, corect este "ia loc".
-
@@@Madalescu Georgian, miercuri, 16.12.2015 15:19
Ai perfecta dreptate. Ma adaptez la limbajul vostru. Probleme ? Acum coplesete-ne cu experienta ta auto, ar fi mult mai eficient.
-
Florin Archip, miercuri, 16.12.2015 15:47
Poate sa puna orice motor de pe GTi, oricum au cele mai slabe motoare la performanta .
-
@noname00, miercuri, 16.12.2015 16:09
Vad ca si maria ta nu prea e in referinta cu domeniul auto. Nu-i o duba de marfa, insa tot o duba ramane. Adica o masina cu un cx jalnic, inalta , si grea cat 5 bivoli nu poate obtine prea mari performante......dar ce sa intelegi matale ..... V-Class macar ofera si lux/confort, insa din nou ceea ce ai spus, citez : '' V-Class este singurul competitor real pentru Caravelle'', semnalizeaza faptul ca nu prea ai legatura cu domeniul auto. Toyota Alphard 3.5L 275CP este o ''duba'' net superioara celor doua, atat la calitate-finisaje-fiabilitate cat si la tehnologii. Spre exemplu unul din scaune, cel de pe partea VIP-ului, pe langa faptul ca au suport otto man ambele ( exact ca la Lexus LS si ulterior Maybach ) se poate extinde in exterior prin apasarea unui buton pt a facilita iesirea. https://www.toyota.ru/new-cars/alphard/index.json
-
noname00, miercuri, 16.12.2015 17:22
@madalescu care se lauda singur folosing alt nume - ai dreptate, nu stiam de Alphard, dar fiind o masina care nu se vinde in Europa decat in Rusia, si fiind intr-o categorie de masini care nu ma prea pasioneaza, nu-mi voi cere scuze despre asta. Tinand cont de faptul ca stiai si tu ca exista astfel de modele cu motoare si mai performante decat Caravelle, de ce este jalnic faptul ca au pus 2.0 turbo pe Caravelle? sau la ce te refereai tu cand ai scris "Jalnic"? Poate ca are nevoie de acel motor pentru ca are o creutate mai mare si o aerodinamica mai slaba (asta vine o data cu faptul ca trebuie sa fie cu totul mai mare, pentru mai mult spatiu interior)? Da-mi si mie, te rog, un link cu test comparativ intre Alphard, Caravelle si V-Class, sa vad o parere avizata legata de "superioritatea neta" a Alphard.
-
landser, miercuri, 16.12.2015 18:04
'Aide bre mai lasa ne cu toyota matale si cu pretinsele calitati ale unor finisaje de lux.In general chinzariile aste sunt masini pt sarantoci hispanici ,cioropine .Sunt masini doar ca sa te duca din A in B.Mai subtire cu luxu' la asiatice.
-
@noname00, miercuri, 16.12.2015 19:35
Prietene ( cu ghilimelele de rigoare ). Esti mult prea vocal, iar filozofia nu te prinde bine, crede-ma ca dai cu bata-n balta. Nu sunt eu @madalescu. Si daca as fi, cu siguranta as fi la nivel inalt in acest domeniu spre deosebire de tine, care ( bine ca ai recunoscut ) nu stiai de Toyota Alphrad, mai sa fie , un ''specialist'' in automobile si unul care se declara 100% pasionat si cunoscator sa nu cunoasca intreaga taina a domeniului auto ? Nu te vad prea bine. Asta nu-i o scuza , faptul ca nu te pasioneaza si ca se vinde pe alte piete ( nu doar Rusia ). Acesta este un DEZAVANTAJ mare . Sa nu cunosti un model pt faptul ca nu te pasioneaza respectiva marca, ma face ca data ''aviatoare'' sa pun la indoiala toate comparatiile tale indicate pe un ton ''profesionist si specialist'' . Am dreptate ? Daca nu cunosti toate modelele din aceasta categorie dc le mai compari ? Pentru a induce in eroare ? Prietene draga, imi pare rau pt tine, dar ca sa faci o comparatie iti trebuie niste argumente concrete ( in cazul de fata cultura automobilistica, asta ca sa il citez pe @georgian ) care sa-ti sustina teoria conform careia doar '' V-Class este singurul competitor real pentru Caravelle ''..NU ? Pai e frumos asa maestre ? Pai nu......
-
@noname00, miercuri, 16.12.2015 19:51
Nu exista un comparativ , tocmai datorita faptului ca Alphard, este un VAN Business de lux cu finisaje si tehnologii de inalta clasa. V-Class este doar premium si atat . Iar Caravelle este doar un van de volum. Asadar si comparatia cu V-Class este inutila daca ne referim la target. In prima parte ( V-Class ) avem un produs targetat pentru nisa definita by default ca premium, pe cand in a doua parte ( VW Caravelle ) avem un produs targetat pentru nisa definita by default for volume. Iar in prima parte a postului ( Toyota Alphard) avem un produs targetat pentru nisa definita by default for luxury.
-
KDF Wagen, joi, 17.12.2015 01:17
toyota aia alfa...sau cum dracu se numeste e urata ca porcu' ,d'aia nici nu se vinde in EU!Dealtfel cam toate masinile japoneze sunt urate ca munca!
-
@KDF Wagen, joi, 17.12.2015 09:20
Se numeste Toyota Alphard ''inteligentule''......Habar n-ai sa pronunti un nume si te numesti cunoscator auto......halal
-
KDF Wagen, joi, 17.12.2015 11:35
Tot aia e!Tot un godin ramane!Nu mi incarc memoria cu mizerii!
-
noname00, joi, 17.12.2015 12:57
@madalescu - in primul rand nu am sustinut ca sunt un specialist, tu esti cel care face asta. Atata timp cat ocupatia ta nu este jurnalist in domeniu, nu vad cu ce te ajuta sa stii totul de spre toate masinile, mi se pare o pierdere de timps. In al doilea rand mi-am recunoscut greseala. Daca vrei sa luam in calcul tot ceea ce este apropiat de un Caravelle, putem lua in calcula si Ford Econoline si Chevrolet Express/GMC Savana, ambele venind cu motoare V8 si chiar V10 in cazul Ford. Mai sunt si alte modele care intra in acesta categorie (cel putin de la asiatici), dar nu am chef sa le caut pe toate acum. Asa ca, raspunde-mi la intrebare - de ce ai scris jalnic? In al treilea rand imi bat capul degeaba cu un cretin care nu este in stare sa recunoasca ca a gresit (ceea ce face foarte des). Poate doar sa arunce insulte, si sa ceara altora sa aduca "argumente concrete", desi el nu aduce niciodata asa ceva. Se considera specialist, si in viziunea lui asta este suficient. "este un VAN Business de lux cu finisaje si tehnologii de inalta clasa. V-Class este doar premium si atat ." - asta nu este argument concret. Este doar "Eu consider Alphard superior V-Class".
-
@KDF Wagen, joi, 17.12.2015 13:51
Nici nu ai avea cu ce sa-ti incerci memoria....stai jos. @noname00, inca odata iti mai zic ca nu sunt @madalescu, dar daca asta este tot ce poti concepe din nuronii aia, te lasa in lumea ta. Revenind la subiect, doar ti-am citit prima enumerare din comentariu, si m-am oprit. Am tras linie si m-am gandit ca nu mai este cazul sa-i raspund unui ''internet troll'' , imi este deja foarte clar ca nu te pricepi la domeniul auto indeajuns de bine. Nu-i o scuza ca nu esti jurnalist. E ca si cum profesoara te-ar ridica in picioare si te-ar intreba daca ti-ai invatat lectia, iar tu i-ai raspunde : Atata timp cat ocupatia mea nu este de profesor ca dvs, nu vad cu ce m-ar ajuta sa stiu totul la materia X , mi se pare o pierdere de timp. Cam asta se traduce. Orikum mi-e clar acum ca nu ai nici logica buna. La Revedere ! Mi-am pierdut timpul degeaba !
-
noname00, joi, 17.12.2015 15:53
Dupa cum am scris, arunci insulte fara sa argumentezi ceea ce ai scris. doar ca sa zici, sa incerci sa maschezi faptul ca esti praf. Dupa ce imi zici de ce este "jalnic", poti sa imi spui cum ai dedus ca nu am nici o logica?
-
Scorpionul.negru, joi, 17.12.2015 18:36
@@@@Madalescu Georgian Stai linistit ca e tot Madalescu. Isi raspunde singur. Madalescu ! Nu vezi ca 99% din comenturile tale de pe acest site sunt ascunse de atatea manute rosii ? Chiar nu te-ai prins ca nimeni nu e de acord cu ce spui tu ? Eu zic sa renunti ca te chinui degeaba sa ne convingi cu ineptiile tale ....
-
Madalescu_Georgian, vineri, 18.12.2015 12:46
''anonimul'' care a comentat mai sus. Nici prin cap nu imi trecea sa aduc in discutie Toyota Alphard, un competitor desavarsit. Total de acord cu ceea ce spui, insa nu prea ai cu cine aici. Aici frustrarea e atat de mare incat daca vine un alt fan japoneze cum esti tu, zic ca esti aceeasi persoana. Dehhh daca doar atat pot concepe, e grav. @noname00, Hai sa-ti raspund la ce m-am referit prin jalnic. Jalnic in sensul ca pe o duba patrata si non-aerodinamica cum este Caravelle performantele sunt de prisos. Maxim 150CP as recomanda pt aceasta duba. Restul e doar marketing, care face ca pretul masinii sa fie umflat cu pompa. Cine vrea mai mult poate face un ''swap engine'' sau chip si va stoarce mai mult, la bani mai putini poate decat cere producatorul. Inca odata, o mai spun si am mai spus-o. VW Caravelle alias Transporter si respectiv Beetle si Scirocco sunt singurele modele pe care le-as cumpara fara nici o ezitare de la acest constructor, chit ca se afla intr-un mare scandal la nivel global. As alege cv pe benzina, chit ca motoarele turbo-aspirate sunt net inferioare celor aspirate , chit ca consuma mai mult decat un motor aspirat, si chit ca are o fiabilitate inferioara decat un aspirat, as alege aceste modele pt istoria lor care si-au consolidat-o din generatie in generatie. Restul gamei VW cat si brandurile poleite cu sclipici gen Porsh sunt doar marketing si cam atat. Nimic senzational , doar 911-le si ceva Boxster mi-a mai ramas in minte , restul gaselnite care sa creasca profitul. OOOO....... Ce onoare magnifica Scorpioane. Salut voinicule, cum o mai duci cu chiu 5-ul ? Upss, pardon Macan.....neh ca iar le incurc, sa fie oare de la platforme si motorizari ? Coincidenta e mare :)))))) Pt tine posesorule de masini premium, am ceva mai condimentat : Lexus LX 570 V8 380HP 0-62mph > 7,4sec sau LX570 supercharger 450HP 0-62MPH > 5,7 sec mai nou. SUV adevarat nu chislindita aia :))) http://www.lexus.com/cm-img/gallery/2016/LX/Lexus-LX-570-cabernetsemianilineleatherinteriortrim-gallery-overlay-1204x677-LEXLXGMY160008.jpg
-
Scorpionul.negru, vineri, 18.12.2015 16:39
@Madalescu Ai vrea tu sa ai Q5 sau Macan dar nu poti sa treci de Dacie ... Cayenne Turbo S. V8 4.1 s 0-100, 570 hp 284 km/h Asa ca nu mai lauda melcul ala de LX ca nu ai de ce !
-
noname00, vineri, 18.12.2015 17:38
OK, acum iti inteleg punctul de vedere. Nu sunt de acord, dar cel putin il inteleg. Daca ei vor avea vanzari suficient de mari cu aces motor, de ce nu l-ar pune? Legat de engine swap - Nu m-am interesat prea mult, dar din cate stiu eu este destul complicat din punct de vedere legal sa pui un motor care depaseste cu 40% puterea initiala, sau un motor care nu a fost oficial pus pe acel model. La chip tuning singura problema este garantia ...
-
Madalescu_Georgian, sâmbătă, 19.12.2015 13:06
@Scorpionul........... Pe Bune ? Dar de unde pana unde stii tu ca as vrea sa am FakeWagen ....pardon Haudi cu sclipici adica Macan? Despre ce Dacie vb amice ? Eu nu am Dacie si nu am avut niciodata, si nu mi-ar fi rusine sa conduc si o a patra masina personala de la acest brand. Intr-adevar nu-i o masina prea rafinata, dar iti faci treaba cu ea. Nu cred ca este cazul sa ne apucam acum sa radem de cei care detin Dacii.Nu ar tine de profesionalismul meu in primul rand. Nu vreau sa ma laud, dar masinile mele personale am mai spus si o mai spun odata sunt doua Toyote Avensis 2 una P-facelift si cealalta facelift ambele benzina motorizari de varf + o Nubira 2 CDX 2.0I 145 hp varianta de varf an 2006 . Toate masinile au fost achizitionatii noi direct de la furnizori si nu sunt cumparate SH . Totalul sumei care am cheltuit-o pe ele, as fi putut sa-mi cumpar foarte bine un Haudi dala'' shukar'' Chiu 5, chiar in varianta de varf, dar NU. Intre timp m-am gandit sa dau spre vanzare un Avensis, pt achizitia unui Aygo de oras, pt fataiala de zi cu zi. PS: Expertule in ale automobilisticii, Cayenne e concurent direct cu LX ma ? :))))) .Cayenne concureaza cu SUV-uri de talia RX nu LX . Te-ai uitat la linkul care ti l-am dat ? Ai vazut cum e lucrat si finisat interiorul lui LX ? Apropo.....Si este un FACELIFT doar. Acum inchipuie-ti cum va arata noua generatie, daca un facelift amarat a primit atatea schimbari. LX570 SUPERCHARGER 450hp ESTE NET SUPERIOR unui RR Autobiography atat in off-road , fiabilitate dar si calitate si finisaje. @noname00 Nu ai cum sa nu fi de acord, deodata ce punctul meu este unul argumentat care reflecta adevarul dar in acelasi timp ofera si o relatare concreta care imi sustine opinia. Eu am studiat filozofie si drept, nu ma poti contrazice. Nici motorul 2.0TDI 85CP nu-l vad prea bine........ E asa lent, ca-l rupe Tico pe Drag Race :)))))
-
Scorpionul.negru, sâmbătă, 19.12.2015 17:50
@Madalescu Citez ,, Nu ar tine de profesionalismul meu...'''am incheiat citatul. 1,2,3 si A HA HA HA HA HA :)))))))))))))) profesionalism auzi la el ! Tu in afara de japoneze nu mai cunosti si altceva. Dar de...ti-am mai spus eu. Te banuiesc ca esti platit de o marca japoneza sa le faci reclama. Lucrezi pt ei mai mult ca sigur. Altfel nu se explica.
-
Madalescu_Georgian, sâmbătă, 19.12.2015 20:40
Daca as fi fost platit, deja compania cu pricina ar fi dat faliment. Nu de alta dar la cati ''meseriasi'' sunt pe acest site........ e vb de multi bani ca sa-i invat pe toti :)))) Dar azi am un avut un motiv de lauda pt posesorii de masini premium Germane si m-a facut sa cred ca nu toti sunt marlani. Eram in trafic >>bara-la-bara
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
...un 1,4 si 150 cp oare nu pun ?