Efectul scăderilor de audienţă: Top Gear a primit un format uşor diferit pentru a recâştiga fanii

Publicat vineri, 17.06.2016 14:32 de Daniel Popescu

Rolul lui Chris Evans în cadrul show-ului Top Gear a fost minimalizat ca urmare a audientelor foarte mici din primele episoade, în timp ce Chris Harris şi Rory Reid au parte de apariţii mai frecvente.

Schimbarea echipei Top Gear a avut rezultate dezamăgitoare pentru BBC la startul noului sezon. După un debut nefast, al doilea episod a avut o audienţă de numai 2.8 milioane de telespectatori, de două ori mai mică decât media de anul trecut, iar spectacolul a fost aspru criticat de fani.

Iată însă ca BBC a luat taurul de coarne şi a efectuat deja primele schimbări pentru a-şi îndrepte greşelile.

În cel de-a treilea episod, Chris Evans a apărut semnificativ mai puţin în cadrul spectacolului, în timp ce colegii săi Chris Harris şi Rory Reid şi-au făcut apariţia în mai multe cadre.

Acest lucru a condus la impresii mai bune din partea fanilor asupra show-ului, ceea ce înseamnă că reţeta va fi păstrată şi în continuare şi poate chiar va fi îmbunătăţită.

Pentru moment, această schimbare nu s-a văzut în audiente: cel de-al treilea episod a avut o audienţa cu 500.000 de spectatori mai mică, de 2.3 milioane. Totuşi, este foarte posibil că numărul telespectatorilor să crească în perioada următoare ca urmare a impresiilor bune relate în presa de către fani după cel de-al treilea episod.

Via Leftlane

  • Gigicul, vineri, 17.06.2016 16:16

    Voi nu realizati ca majoritatea episoadelelor au fost deja filmate cu ceva timp inaintea difuzarii ? Nu e ca si cum pot crea secvente noi doar pentru ca publicului nu-i place de Chris Evans.

  • VladyF, sâmbătă, 18.06.2016 21:43

    Rory Reid a infirmat zvonurile: "Nobody's taking a back seat. Everything is planned well in advance by the producers. I knew I'd make my debut in episode three before episode one was even broadcast."

  • BREXIT, marţi, 21.06.2016 07:39

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3650938/Nissan-takes-legal-action-against-Brexit-campaign-using-company-logo-leaflets-without-permission.html