Electricul Porsche Taycan se vinde mai bine decât 911 și Panamera
În primele nouă luni ale anului, Porsche Taycan a întrecut în vânzări modele precum 911, Panamera, Boxster și Cayman. SUV-urile rămân cele mai populare modele ale constructorului din Stuttgart.
Porsche a lansat primul model cu zero emisii (de serie) al mărcii, Taycan, în 2019. În următorul an, constructorul german de automobile a comercializat peste 20.000 de exemplare, reprezentând 7.4% din vânzările totale ale brand-ului.
În primele nouă luni ale lui 2021, electricul Taycan a continuat să crească în popularitate și a atras mai mulți clienți decât modelele 911, Panamera, Boxster și Cayman. Concret, în perioada ianuarie - septembrie, Porsche a vândut 28.640 de exemplare Taycan.
Clasicul 911 a atras 27.972 de clienți, Panamera a fost comercializat în 20.275 de unități, iar Cayman și Boxster s-au vândut împreună în 15.916 exemplare.
SUV-urile rămân cele mai populare modele din portofoliul Porsche. Cayenne le-a adus germanilor 62.451 de clienți (Macan - 61.944 clienți).
via Porsche
-
Vali, luni, 18.10.2021 13:51
Asta datorita romanilor care stiu ce e mai bun :)) Daca nu ar cumpara ei masini electrice, ar da faliment industria auto :))
-
Bubi Mubi, luni, 18.10.2021 14:25
Se umple de Porsche Taycan la Dedeman.
-
LOL, luni, 18.10.2021 14:44
Da băi valium, ai dreptate, exact de asta nu își cumpără românii Porsche.
-
taycan, luni, 18.10.2021 15:07
e alegerea logica si chiar nu e scump deloc, raportat la ce ofera si raportat la restul gamei porsche
-
@dedeman, luni, 18.10.2021 15:41
am cautat pentru tine, in caz ca ai drum azi pe acolo, cea mai apropiata statie de incarcare de mare putere. Astepti doar cateva zeci de minute pentru un plin care iti ajunge pana in Zalau. Szigetszentmiklós, Pest, Hungary
-
^^^^, luni, 18.10.2021 17:34
buna treaba, insa cu ce viteza? Ca ma gandesc ca daca ai Porsche o si calci si atunci nu cred ca o sa mai ajungi la Kolosvar
-
For Edikkk with love, luni, 18.10.2021 19:44
https://www.economica.net/green-deal-carbunele-a-redevenit-principala-sursa-de-energie-electrica-a-germaniei-in-primele-sase-luni-din-2021_531541.html
-
Edikkk, luni, 18.10.2021 20:04
Dacă Germania sunt proşti grămadă, nu e vina mea. Stai tu liniştit, Polonia e în curs de negociere cu Franţa şi SUA pentru 6 reactoare, care să îi producă 60% din necesarul de energie electrică. Germanii o să importe curent din ţările vecine, care nu numai că nu îşi închid centralele nucleare dar construiesc şi altele.
-
Mircea Badea, luni, 18.10.2021 23:37
totusi, nu au avut bani de gt2/gt3?
-
inexorabil, marţi, 19.10.2021 00:34
(e-)Taică ăsta nu va fi niciodată, din niciun punct de vedere, aidoma “monştrilor sacri” pe care i-a depăşit la vânzări. Sereikkk, mai degrabă stai tu liniştit! Polonia tocmai a hotărât oficial că nu-şi va nesocoti sub nicio formă a sa Constituţie/legislaţie în favoarea normativelor “europene” (apropo, vreau să văd acelaşi “sânge în instalaţie” şi la a noastră Curte Constituţională). În virtutea dreptului la liberă exprimare şi la informare corectă, de ce nu menţionezi şi acest aspect? Ah, da, pentru că – “magnum argumentum” – “suntem pe un site auto”. Da’ reactoarele alea cu care tot baţi monedă ce legătură au cu automobilismul???
-
Seriff, marţi, 19.10.2021 10:01
''Germanii sunt prosti gramada'' - Edikk 2021
-
bla bla, marţi, 19.10.2021 19:19
Unde sunt muppeti care ziceau ca nu e cerere pentru autovehicule electrice? Gen seriff, diesel... Ba, asta cu religia, mergi în Rusia la prietenul tău Putin. Lasă Europa pt oameni cu IQ-ul mai mare de 70.
-
inexorabil, miercuri, 20.10.2021 07:40
Mafănikkk (19:19), voi (ca şi afinii voştri din “mainstream media”) aveţi la dispoziţie maldărele de bănet OSF-sifonat (căci, pentru Propagandă, se alocă sumele cele mai mari posibile…), pe când eu/noi…nimic. Astfel, disputa este dezechilibrată din start, dar, precum în lupta dintre David şi Goliat, vă transmit acelaşi mesaj al “piticului” : “Tu vii asupra mea cu sabie şi cu lance şi cu scut; eu însă vin asupra ta în numele Domnului […] pe Care tu L-ai hulit […]. Şi toată adunarea aceasta va cunoaşte că nu cu sabia şi cu suliţa izbăveşte Domnul, căci acest război este al Domnului şi El vă va da în mâinile noastre”. Iar voi încă nu ştiţi (şi nici nu vă puteţi imagina) ce înseamnă să nimereşti în mâinile lui inexo…De fapt, cum citeşti “inexorabil” în DEX? Într-adevăr, nu există cerere pentru electrobaroase! Vezi că mecanismul…snobismului este cel care decide în mintea “doritorilor”. Vă place să credeţi sau nu, ORICE (inclusiv “protecţia mediului”) cochetează cu ideea de noutate poate deveni impuls psihic spre afirmarea snobismului. Dar de soarta mediului realmente nu-i pasă NIMĂNUI (paradoxal, nici măcar apărătorilor lui “fervenţi”, cu sau fără tangenţe cu factorul politic). Prin urmare, defilaţi cu tesle până vă vine rău; s-ar putea să vă ies în cale cu bucăţi de lemn brut pe care să scrie “Pentru fasonare”. Serios? Vreţi o Europă fără Rusia? Păi, n-o puteţi exclude nici spiritual, nici cultural, nici geografic, nici…economic (prietenii ei germani ştiu de ce). Hei, şi nici…electric!!! Că doar Muskoiul se simte măgulit de tratamentul protocolar al Moscovei, atunci când ajunge pe acolo. Iar gazdele îi dau asigurări că o vor apuca şi ele pe calea “la ordinea zilei” (fiindcă acela care îşi închipuie că Marele Urs de la Răsărit nu va intra şi el în Ţarcul socialist-globalist-milenarist habar n-are pe ce lume trăieşte! – magnum argumentum este specificat în Apocalipsă: “Tot pământul s-a minunat mergând după Fiară” – 13:3 – încape vreun echivoc aici? reţineţi: TOT!!!). Mai degrabă vreţi o Europă fără…Germania (deja nu vă mai puteţi abţine să nu vă exhibaţi această ură turbată, CIA-inoculată…auzi la ei: “ţară de doi lei” ?!).
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Unul e al lui Edikkk, sigur. Ne da cu fum la greu cu masinile pe care le are.