Enco restilizeaza Porsche Cayenne Turbo S.
Porsche Cayenne Turbo S a primit pachetul 550 GT Biturbo de la Enco, un kit de tuning pentru performanta.
Enco, casa germana de tuning, a creat un pachet sport 550 GT Biturbo pentru Porsche Cayenne Turbo S. Dupa imbunatatirile suferite, Enco 550 GT Biturbo Porsche Cayenne ajunge la urmatoarele performante: 550 CP la 6.100 rpm, cuplul maxim de 730 Nm disponibil in plaja de turatie 2.300-4.600 rpm, viteza maxima de 282 km/h si un timp de acceleratie de la 0 la 100 km/h de 4.9 secunde.
Tunerii de la Enco, specialisti in sisteme de evacuare, au echipat SUV-ul celor de la Porsche cu o toba de esapament sport cu rezonator, un catalizator sport si un colector de gaze de evacuare pentru performanta. Schimbarile se regasesc si la sistemul de franare si la suspensia pneumatica care poate permite coborarea garzii la sol a automobilului cu pana la 50 mm.
De asemenea, exteriorul si interiorul lui Porsche Cayenne a fost modificate. Enco a inlocuit spolierul fata cu unul care incorporeaza prize de aer gigantice si care imprima un aspect agresiv SUV-ului. Aspectul exterior este completat de jantele de 23 inch din aliaj. Tunerii germani au restilizat si interiorul lui Porsche Cayenne prin instalarea de echipamente high-tech. Enco 550 GT Biturbo Porsche Cayenne are un pret de pornire de 170.000 euro.
Via | Enco
Imi explica si mie cineva care este rostul acestei masini? Este un Off-Roader daca nu merge decat pe sosea. De ce cineva si-ar cumpara asa ceva in locul unui RS6 (de esemplu) - Ambele ofera aceiasi performanta in teren accidentat, iar RS6 este mai rapid, mai ieftin si mai economic. Am ales RS6 pentru comparatie deoarece are tot tractiune integrala, dar la fel de bine puteam alege M5 touring sau E63 AMG estate.