Era și timpul: Imagini cu interiorul și exteriorul noului Volkswagen Amarok facelift
Divizia de vehicule comerciale Volkswagen a dezvăluit deja trei schițe ale noii generații Amarok. Pick-up-ul german va adopta un look nou, cu accente premium.
În vreme ce Volkswagen se concentrează asupra lansării noului Tiguan pe cât mai multe piețe mondiale, divizia de vehicule comerciale a constructorului din Wolfsburg are un debut nou pe lista de priorități. Este vorba despre faceliftul actualului Amarok, pick-up german devenit foarte popular în cei aproape șase ani de existență.
Cu o asemenea carieră, nevoia unui facelift se simțea mai mult ca oricând. Modelul revizuit este așteptat să își facă debutul oficial în maxim patru săptămâni, primele exemplare fiind programate să apară pe străzi la începutul toamnei.
Până atunci însă, Volkswagen a publicat o serie de schițe, care trădează liniile adoptate de viitorul pick-up. Grila frontală va fi revizuită, ca și cea posterioară. Blocurile optice vor fi și ele redesenate, cu un aspect nou, apropiat de cel al fratelui deja înnoit: Transporter. Nu vor lipsi jantele cu un design nou și nici culorile de caroserie ceva mai vii.
Volkswagen promite un aspect premium pentru acest segment al utilitarelor. Interiorul se ghidează după același principiu, urmând să le ofere celor din cabina simplă sau dublă și un nivel ceva mai înalt de tehnologizare. Ecranul sistemului multimedia va crește în dimensiuni, va fi amplasat ceva mai sus pe planșa de bord și va fi echipat cu cele mai noi tehologii ale grupului. Designul interior va fi ușor schimbat, cu prize de aer pătrate, înlocuindu-le pe cele circulare, cu butoane noi și cu multe inserții cromate.
Faceliftul va afecta și gama de motoare. Vom avea parte de aceeași unitate de 2.0 litri, capabilă să ofere un salt de putere. De la 140 la 150 de cai și de la 180 la 190 de cai putere. Eficiența va fi și ea îmbunătățită. Transmisia va fi asigurată de o cutie manuală cu șase trepte sau de una automată cu opt rapoarte.
Bineînțeles, nu va lipsi nici tracțiunea integrală 4Motion, asigurată de un sistem Haldex de a cincea generație.
Tot motor de 1 litru pe tona are ? Cu sau fara soft, cu behaituri si fum negru pornim inainte !