EXCLUSIV: Am aflat informații despre BMW M 3.0 CSL Hommage. Doar 50 de unități, preț de 650.000 euro
Automarket a intrat în posesia unor informații interesante despre modelul pe care BMW îl pregătește. Se numește BMW M 3.0 CSL Hommage și are o mulțime de elemente specifice.
Zilele trecute, BMW dezvăluia o nouă surpriză cu ocazia aniversării de 50 de ani a diviziei de performanță M. Au apărut o serie de imagini cu o mașină camuflată, un M4 cu un kit de caroserie unic, ce ar urma să se numească BMW M 3.0 CSL Hommage, bineînțeles ca un omagiu adus celebrului BMW 3.0 CSL, supranumit pe vremuri și „Batmobil”.
Deși lansarea oficială este aproape, Automarket a reușit să afle o serie de informații secrete, de la o sursă pe care o vom păstra anonimă. Se pare că noul BMW M 3.0 CSL Hommage va fi produs în doar 50 de exemplare. Aproape toate au fost vândute. La momentul redactării acestui articol, doar exemplarul cu numărul 13 este încă nealocat, iar prețul acestuia ar fi urcat de la 650.000 de euro, la 700.000 de euro.
Nu este o greșeală. Prețul modelului aniversar va fi de 650.000 de euro în Germania. Dar asta e ultima problemă a unui fan care își dorește foarte tare o bucată de istorie bavareză. Problema este că mașinile au fost atribuite doar unor clienți foarte loiali produselor BMW M.
Viitorul BMW M 3.0 CSL Hommage are la bază proaspătul M4 CSL, lansat în această primăvară la Concursul de Eleganță Villa d'Este. Coupe-ul este propulsat de un motor de 3.0 litri, bi-turbo. Dacă în cazul lui M4 CSL, unitatea pe benzină dezvoltă 550 de cai putere și 650 Nm cuplu, în cazul versiunii BMW M 3.0 CSL Hommage, ea va oferi cu 20 de cai putere în plus. Ar putea fi suficient pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 3.5 secunde.
Mai ales că mașina va fi foarte ușoară. Diferența dintre un M4 CSL și acest model special va fi kitul de caroserie. Este construit integral din fibră de carbon. Spre exemplu, portierele sunt create în întregime din fibră de carbon și au pierdut anumite elemente de confort, de dragul reducerii masei totale: ușa se trage și se deschide din interior cu ajutorul unui șnur.
Deși mașina a fost prezentată cu un camuflaj masiv, aceleași surse ne-au mărturisit că pe acoperiș va fi desenat numărul 50, ca o amintire a vârstei venerabile pe care o împlinește divizia. De asemenea, eleronul montat pe ușa portbagajului va fi fix. Pentru interior fusese plănuit și un roll-cage, însă ideea a fost abandonată ulterior.
Nu ne rămâne decât să așteptăm cu nerăbdare momentul dezvăluirii oficiale.
..pe ușa portbagajului, serios??