EXCLUSIV: Noul Citroen C4 se pregateste de lansare

Publicat luni, 28.09.2009 12:31 de Sebastian Toma

Automarket va prezinta imagini spion exclusive cu noul Citroen C4 in versiunea cu cinci usi, surprins de cei de la Carpix in timpul testelor la temperaturi ridicate.

Inginerii Citroen au fost surprinsi de fotografii de la Carpix in timp ce testau noul C4 in versiunea cu cinci usi. Noul model va fi mai usor si mai eficient si este asteptat sa soseasca la sfarsitul anului 2010. Pentru a spori succesul acestui C4, inginerii Citroen doresc sa il faca un lider de clasa in materie de eficienta. Exista posibilitatea ca noul Citroen C4 sa fie disponibil si in versiune hibrida, iar motoarele cu trei cilindri ar putea anima anumite versiuni ale compactei frantuzesti.

Din pacate, exemplarul surprins de fotografii de la Carpix este camuflat serios, doar blocurile optice, stopurile si geamurile fiind vizibile. Cel mai probabil, noul C4 va prelua elemente de design de la C3 si DS3, pe care le va implementa pe caroseria unui model compact cu cinci usi.

Toate informatiile prezentate mai sus au fost dezvaluite chiar de Vincent Besson, oficialul responsabil pentru produsele create de Citroen. Besson a dezvaluit si strategia producatorului francez privind modelele hibride, care vor fi oferite doar pe varfurile de gama, deoarece trenul de rulare hibrid este costisitor si nu este rentabil pentru modelele mai mici decat cele din clasa compacta.

 

  • EXCLUSIV WOW!, luni, 28.09.2009 14:03
    Si-n realitate tot ca o gogoasa va arata!

    nu va face mare branza citroenul cu masina asta...

  • Andrei, luni, 28.09.2009 16:09
    mda

    fac pariu ca nu ai condus niciodata sau macar sa fi mers cu un c4...daca taceai filozof ramaneai

  • Stelian_Opincariu, luni, 28.09.2009 16:27

    Nu mai vb urat Citroen!

  • Adi, luni, 28.09.2009 22:26
    Ciudat

    Ciudata protuberanta aia din spate, deasupra aripii. Chiar sunt curios... Chiar nu-mi dau seama la ce ar putea folosi. Pentru o gura de aer directionat catre frane pentru racire e prea mare, ca eleron porneste prea de jos si mai degraba ridica masina. Sper sa nu fi dat kics cu design-ul. Citroen dintotdeauna s-a vrut in avangarda design-ului auto, dar de multe ori au dat-o-n fasole (modelele din '80). Personal sunt foarte placut impresionat de C3 si vechiul, de-acum, C4.

  • C Quattro, marţi, 29.09.2009 02:00
    Smecherie curata

    de cand asteptam noul C4... sper sa fie la fel de fiabil si de interesant ca ''vechiul'' model. Felicitari Citroen

  • posesor C4, marţi, 29.09.2009 08:22
    fiabilitate si rafinament

    Am un C4 de 2 ani. Este impecabil! Nu m-a dezamagit niciodata, la nici un aspect. EXCLUSIV WOW probabil inca nu are o masina personala si-si da doar cu parerea asa cum fac cei de genul asta.

  • mihai, marţi, 29.09.2009 15:18
    relativ

    @posesor C4 dar cand ridici geamul "electizant" si face poc ca la tanc nu te deranjeaza ? are o colega de a mea C4, foarte buna dealtfel masina, mai ales k are 1.6 hdi de 109 cai, dar nu le mai ridicati in slavi, toate masinile au anumite aspecte mai putin placute pentru unii, si pentru altii care se fac k nu le observa nederanjante, este greu sa fii obiectiv cand descrii un autoturism pe care il detii.

  • SAMSAR, marţi, 29.09.2009 18:30
    Citroen C$

    ce pot sa spun.pare destul de interesant ,am condus 2 motorizari de citroen C4,primu care lam condus a fost 1,6L hdi 109 CP,in primu rand pot spune ca este ff silentioasa pt un diesel aproape ca nici nu iti dai seama ca este diesel, deci nota 8-9 pt antifonare, consumul ff mic pt bucuresti 7-7,5 cu clima pornita,pozitia la volan mie personal mi se pare excelenta,si scaunele ff comfortabille, si aici nota 8-9,comenzile sunt f landemana,mai putin avariile dupa care trebuie sa te intinzi putin.la drum se comporta exceptional pana pe la 150 kmH,peste 150kmH zic sa o lasi balta,dar oricum mult peste renault megane. La motorul de 2Lhdi 138CP vine umpic de dezamagire,te astepti ca atunci cand ai 138CP sa fie umpic mai sprintena masina,practic de la 0 la 100 este destul de lenesa masina,adica totusi 138CP inseamna cad de cat ceva,in schimb intri mai bine in depasiri la viteza mai mare,si se comporta umpic mai bine la viteze de peste 150kmH.comparatia am facuto cu masini asemamatoare.motorul de 1,6L am comparato cu renault megane cu logan,si alte cateva modele de la diferite marci,motorul de 2L lam comparat cu motorul din grupul VAG adica VW-Skoda-Seat,si cu motorul de 1,9L de la Renault Laguna,si cu Opel motor 1,9L, comfortul mi sa parut peste Laguna,Opel Astra si seat,in rest parerile sunt impartite,dar tinand cont ca Citroen este cel mai ieftin din cele mentionate,clar castiga in fata lor.Diferente de cateva mii de eur,

  • ha ha ha, marţi, 29.09.2009 22:23
    ha ha h a

    NU STIU CE PERFORMANTE ARE,SAU CAT E DE BUNA,CA NU MI-AM LUAT,DOAR DINTR-UN SINGUR MOTIV:E URITA CU SPUMEEEEE

  • Pentru ha ha ha, miercuri, 30.09.2009 14:44

    Ha Ha Ha probabil tu esti o persoana cu posibilitati materiale ceva mai mari,dar pt ff multi citroen C4 coupe este o masina destul de frumusica,si chiar ff practica in Buc