Exemplu de colegialitate: angajaţii BMW pot vizita gratuit muzeul Mercedes cu ocazia centenarului mărcii din Munchen
Mercedes-Benz face un gest inedit: cu ocazia aniversării a 100 de ani de la fondarea BMW, angajaţii producătorului de la Munchen pot vizita gratuit Muzeul Mercedes timp de o săptămână.
2016 este un an important pentru BMW, întrucât constructorul german sărbătoreşte un secol de la fondarea mărcii.
Cu această ocazie, rivalii tradiţionali de la Daimler le-au pregătit angajaţilor BMW un cadou special şi îi invită să viziteze gratuit Muzeul Mercedes-Benz timp de o săptămână, în perioada 8-13 martie.
Iniţiativa Mercedes are însă şi o latură uşor comercială, întrucât vizita gratuită la muzeu este oferită şi ca urmare a faptului că, cu 30 de ani înainte de fondarea în BMW, în 1886, Carl Benz şi Gottlieb Daimler au inventat automobilul independent unul de celălalt.
"Îi felicitam cu căldură pe cei de la BMW pentru aniversare şi îi invităm pe toţi angajaţii să descopere istoria completă a automobilului la Muzeul Mercedes-Benz. Expoziţia unică de la muzeul nostru le permite vizitatorilor să parcurgă întreaga istorie a automobilului de la începuturi", spune Ralf Glaser, şeful de marketing al Mercedes-Benz Classic.
Via Daimler
-
Io, joi, 03.03.2016 20:41
Pur si simplu, nu au nimic de pierdut, si e un gest frumos. Bravo lor.
-
S, vineri, 04.03.2016 00:52
Totusi consider ca maneaua suna mai bine in Mercedes. :)
-
zarnesteanu, vineri, 04.03.2016 01:47
Nu sunt fan Mercedes, imi plac masinile lor, dar de data asta nu-mi place cum au facut anuntul. Gestul ar fi fost excellent daca n-ar fi pus accentul de doua ori in propozitii pe istoria "completa" a automobilului. O simpla invitatie era superba, dar asa si-au dat cu tesla-n c.ie cu mizeria aia de declaratie de marketing. Ar fi trebuit sa stie ca clientul de BMW si Mercedes pot intelege fineturile de limbaj si le pot taxa ca atare. Treaba este cu atat mai ticaloasa cu cat anul asta, cand BMW isi sarbatoreste centenarul Mercedes a iesit pe primul loc la vanzari pe luna ianuarie. Conform specialistilor, Benz are sanse sa iasa ramana primul pana la sfarsitul anului (desi mai e cale lunga pana acolo) datorita lansarilor massive de modele noi cu design proaspat (stiu, e discutabil pentru unii) si tehnologii de varf. BMW pe de alta parte, din cate am citit, pare sa fie pe o panta descendenta, atat la lansari de noi modele cat si tehnologic. Cumva si-a pierdut apetitul la publicul solid de pana acum care i-au tinut ani de zile pe locul I la vanzari. Mi se pare foarte trist ca toate astea sa se intample exact in anul lor aniversar. Se pare ca modelele lansate anul trecut, (nu mai retin exact numele) cu tractiune pe fata si cele gen minivan le-au stirbit aura de sportivitate. Din punctul meu de vedere van-urile acelea vazute la AutoShow mi s-au parut foarte faine. Daca as fi fost interesat de segmentul asta de piata cu siguranta le-as fi luat in considerare. In fine ... Pentru mine locul I la vanzari e egal cu zero. In afara de sanatatea financiara a firmei nu mi se pare ca aduce nimic bun. Prefer ca masina mea sa nu fie in gura publicului toata ziua dar sa ma bucur din plin de tot ce poate sa ofere de cate ori ma urc in ea. Poate mi-ar fi placut ca si Mercedes sa ia odata locul I la vanzari, de dragul artei, dar sincer, mi se pare aiurea ca BMW sa-si piarda coroana exact in centenrarul aniversarii. In fine, bafta ambelor firme. Si cel mai important, sa ramana fidele calitatilor care le-au propulsat pana acum in varful ierarhiei mondiale
-
LR, vineri, 04.03.2016 09:00
Un gest nobil. Sunt încântat că se mai întâmplă astfel de lucruri, chiar dacă în spate stau și acțiuni de marketing.
-
agoox, vineri, 04.03.2016 11:53
daca tot n-o spune nimeni o zic eu. "De fapt scopul este sa le arate niste masini adevarate celor de la BMW" . Cel putin asa reiese din declaratia lor bine punctata de @zarnesteanu.
-
marketing, vineri, 04.03.2016 14:25
Mult mai important si de bun simt ar fi daca ar demara o rechemare in service pt remedierea cazurilor de abuz la motoarele Mercedes odata cu timpul. Din pacate nu numai la masini sunt probleme. In general produsele germane au cam devenit cheat box uri, doar niste umbre a ceea ce a fost candva "tehnologia germana". Fuga dupa profituri cat mai mari distruge toata increderea in produsele nemtesti...M-am parlit cu un filtru Bosch, absolut insultator de prost construit cu materiale incredibil de subtiri si proaste. La aceiasi bani (160 lei) am gasit apoi un filtru mult mai bun, non german. Sotia mea si-a luat un epilator Braun, la promotie, redus de la 350 la 250, absolut o batjocura de produs, mult mai prost decat cel vechi de 4 ani...Efectul - am cumparat bormasina si am fugit de Bosch (si la recomandarea altor priesteni) ca de draci, am luat Makita la 550 lei (promotie) de care sunt extraordinar de multumit, dat deja undeva la 1000 gauri, inclusiv 2 gauri in zid de beton 25 cm grosime cu burghiu de 28, merge perfect. Asadar mare GRIJA cu produsele nemtesti. Nu sunt atuul CALITATII .
-
zarnesteanu, sâmbătă, 05.03.2016 17:13
@marketing, eu am o bohrmashina de aproape 10 ani, pe baterii, fabricata de o firma de care n-ai auzit in viata ta. Nu doar e super solida, dar nici nu mi-am pus problema vreodata sa nu pot da gauri in beton cu orice burghiu pe care il am in trusa de scule. Tot secretul este ca masina sa aiba percutie, burghiul sa fie pentru beton, si atunci totul merge ca-n branza. Vorbind de Braun, am o masina de barbierit, seria 7, din 2010. In afara de solutia de curatire pentru statia de spalare/incarcare, nu am atins-o cu nimic in toti anii astia. Uleiul pe care producatorul l-a pus in ambalajul original pentru ungerea masinii nu l-am folosit niciodata. Daca sotia ta are un Braun facut prin Turcia sau mai rau, care seaman cu Braun, nu e vina companiei. Deocamdata, la mine in sat, tot ce e made in Germany e de cea mai mare calitate, si intre produsele cele mai scumpe, Pentru ca se merita intr-adevar. @agoox, cred ca mesajul celor de la Mercedes era, "Noi am fost primii care au inventat automobilul, totul a plecat de la noi". Daca ar fi exclus ideea asta din declaratie ar fi fost intr-adevar un gest nobil care le-ar fi facut cinste. In fine, o idee buna executata de nota 8. Macar au dres busuiocul cu parcarea gratuita in fata muzeului daca vin cu un BMW :)
-
mowgli, luni, 07.03.2016 10:13
Zarnesteanu, n-as fi de acord ca BMW se afla in panta, doar ca Mercedes sunt pe val. Sunt de acord ca BMW are nevoie de o schimbare radicala al design-ului interior si exterior. Noua generatie de 5 nu pare a veni cu ceva nou ca design exterior, nici seria 7 nu prezinta o mare schimbare la acest capitol si cred ca de asta are BMW nevoie pentru a reveni in top. Au ars-o conservator prea mult timp si acum Mercedes le-a luat fata. Chiar daca personal nu ma atrag, trebuie sa admit ca C si E klasse arata mai modern, mai 2016, decat 3 si 5.
-
zarnesteanu, marţi, 08.03.2016 03:29
@mowgli, eu doar am citat dintr-un articol pe care l-am citit zilele trecute. Sunt prea putin la curent cu BMW. Zilele astea am foarte putin timp liber si nu mai pot "surfa" in voie ca pana acum :) Daca stau sa ma gandesc bine, in articol spuneau ceva de genul " o panta usor descendenta". Era mai corect daca ziceam si eu asa de prima data. Am incercat sa gasesc articolul ala dar nu mai dau de el. Toate cele bune. M-am uitat si eu la un seria 3 in 2002 si in 2014, dar din pacate interiorul e inca foarte important pentru mine :) Poate data viitoare. Sunt deschis ... :)
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
destul de ciudat, bunavointa asta merc mi-a dat in minte trei motive -ori nu au vizitatori la muzeu -ori vor sa arate ca angajatii bmw sunt saraci -ori vor sa ii prinda in capcane pe angajati fie ca sa ii "elimine", fie ca sa ii converteasca la merc