Fără record de viteză pentru Bugatti Chiron: oficialii din Molsheim spun că performanța se poate măsura și în alte moduri

Publicat luni, 10.12.2018 12:16 de Cornel Șocariciu

Stephan Winkelmann, CEO-ul Bugatti, a declarat că hypercar-ul Chiron nu va încerca să stabilească un record de viteză. Totodată, oficialul constructorului din Molsheim, infirmă zvonurile care anunțau dezvoltarea unei versiuni targa.

În momentul lansării noului Bugatti Chiron, toți pasionații din domeniul auto au sperat ca producătorul din Molsheim să ducă hypercar-ul pe circuit pentru a încerca să stabilească un record de viteză.

Dar Bugatti nu are astfel de planuri cu Chiron, iar informațiile vin chiar din partea lui Stephan Winkelmann, CEO-ul Bugatti.

"Pentru mine performanța are mai multe fațete, iar Chiron este o mașină care poate oferi mult mai mult decât alte hypercar-uri", a declarat oficialul Bugatti.

Totodată, Winkelmann spune că accelerația, frânarea și manevrabilitatea sunt câteva aspecte care vorbesc despre performanțele unei mașini. Iar Bugatti deja a demonstrat acest lucru în momentul lansării lui Divo, un hypercar bazat pe Chiron care dispune de o serie de modificări menite să sporească comportamentul dinamic al mașinii.

În urmă cu câteva luni, voci apropiate companiei spuneau că Bugatti pregătește și o versiune targa pentru Chiron, dar acum, Stephan Winkelmann infirmă zvonurile apărute.

Via | MotorTrend

  • Corocsenie Adrian, luni, 10.12.2018 12:56

    Nu mai stiu cum sa dreaga busuiocul :))

  • someone, luni, 10.12.2018 14:21

    tradus din franco-germana in engleza, afirmatia de mai sus suna asa: ne-au cam tras-o koeningsegg si noi nu avem antidot la durerea cauzata

  • LEXMARK, luni, 10.12.2018 16:16

    E clar, nu e cu nimic mai presus ca si Veyron-ul... La fel au procedat si cei de la Ferrari cu F50 vs F40.

  • someone, luni, 10.12.2018 17:50

    @ lex: frumoasa comparatie

  • inexorabil, marţi, 11.12.2018 00:38

    Conform axiomelor emise de un “prieten” de-al meu de pe AM, Bugatti adoră arta creativității inginerești și atât; nu are un “scop practic”. Este “cel mai impresionant GT produs vreodată”. Este fiindcă…este. De sfidarea barierelor fizicii se ocupă alții: Mercedes-Benz W125 Rekordwagen, Oldsmobile Aerotech, Koenigsegg Agera RS și cine o mai urma.