Ferrari 458 Italia Spider va avea un acoperiş hard-top

Publicat joi, 03.06.2010 13:04 de Bogdan Mirică

Varianta decapotabilă a actualului Ferrari 458 Italia se va numi Spider şi va avea un acoperiş rabatabil hard-top. Propulsia va fi asigurată de acelaşi motor V8 de 570 de cai putere.

Ferrari va căuta să exploateze cum se cuvine potenţialul noului 458 Italia cu o variantă decapotabilă, botezată cum altfel decât Spider. Deşi va mai trece o perioadă destul de lungă până când vom face cunostinţă cu decapotabila în carne şi oase, se pare ca la Maranello se lucrează deja intens la dezvoltarea acoperişului rabatabil.

Surse din interior susţin că sportiva Căluţului Cabrat va primi un acoperiş hard-top rabatabil şi nu unul din pânză, aşa cum se anticipa. Crearea noului derivat va fi destul de simplă, având în vedere faptul ca mecanismul de rabatare al viitorului 458 Italia Spider va fi împrumutat de la fratele mai mic, California.

Sub caroserie se va ascunde acelaşi motor V8 de 4.5 litri, capabil să producă 570 de cai putere.

via | gtspirit

  • Dinof, joi, 03.06.2010 13:21
    hardtop

    Vreau si eu sa stiu o singura masina care e disponibila atat in varianta coupe cat si in cea hard-top retractabil! Automaket?

  • Etienne, joi, 03.06.2010 13:25
    @ Dinof

    BMW Seria 3 are atat varianta coupe, cat si cabrio cu hardtop

  • sebaa, joi, 03.06.2010 13:31
    @Etienne

    Corect. Cred că mai sunt câteva, dar răspunsul asta e arhisuficient. Ca idee, Focus CC şi Focus cu trei usi; Renault Megane 3 CC şi versiunea Coupe a lui Megane, etc..*desi nu sunt coupe-uri în adevăratul sens al cuvântului Mai trebuie să menţionăm ca Seria 3 putea fi comandat cu hardtop încă de la generaţia E30 şi era disponibilă şi atunci în versiune Coupe. Versiunile cabrio ale lui E21 nu se iau în considerare, deoarece sunt realizate de carosierul Baur şi nu sunt cabrio-uri fără montaţii B şi C.

  • Alex, joi, 03.06.2010 13:31

    desi nu prea inteleg intrebarea..daca te referi la o masina care sa existe si coupe si acelasi model cabrio sa aiba hard-top...bmw seria 3 de ex..

  • BMW_CS, joi, 03.06.2010 14:42
    @dinof

    care-i problema ta ?

  • Abraxas, joi, 03.06.2010 14:52
    @ AutoMarket

    Am si o intrebare . Unde va incapea mecanismul de rabatere la Ferrari 458 Italia Spider tinand cont ca are motorul amplasat central si nu in fata ca la Ferrari California ? Daca se va concretiza, va fi o premiera mondiala .

  • Dinof, joi, 03.06.2010 15:38
    asadasd

    @BMW_CS A ta care e?Adica esti atat de limitat incat sa postezi un comentariu doar punand o intrebare stupida. Ca ma gandesc ca e ok sa pun o intrebare destul de pertinenta legata de subiect. @Sebastian Toma. Daca imi explici cum ai facut tu o vraja si ai transformat un Focus hatchback in 3 usi intr-un coupe atunci numar si varianta ta.(si suzuki jimny are 3 usi) Si cu megane e cam identica povestea, pentru ca in afara de numele coupe...e tot un hatchback cu 3 usi. Deci numar doar bmw 3, desi e o masina de vreo 7 ori mai ieftina. Exista niste schite ale unui patent pentru o varianta cc pentru F430. De realizat un CC din 458 e destul de simplu. Dar sa spui ca imprumuta de la California inseamna ca scrii ceva fara sa gandesti ce tastezi. 458 italia are niste admisii de aer la baza montantului C. Asta inseamna ca o sa aibe "cocoase" in spatele scaunelor la fel ca si 430 si 360 modena. Se poate face un sistem cc mai degraba apropiat de un targa, gen un targa mecanizat, foarte compact care sa se plieze intre motor si scaune....dar cam complicat.

  • ZZZ, joi, 03.06.2010 16:38
    mda

    Si mie mi-a venit in minte de spunea Dinof. E destul de creat asa ceva, in plus nu-i vad rostul. Un hard-top ar ingreuna si mai mult masina decat un soft-top, n-ar mai avea acelasi aer pe care il are F430 Spider. Hard-topul sa ramana pentru GT-uri, si roadstere. Pt un supercar n-ai nevoie de asa ceva.

  • BMW_CS, joi, 03.06.2010 16:47
    @dinof

    daca intrebarea mea este stupida atunci comentariiele tale (mai ales primul) sunt imbecile.

  • Sorin, marţi, 08.06.2010 22:36

    totusi ar mai fi o varianta, poate e un acoperis asa cum e la murcielago lp roadster, pur si simplu o bucata de textil (in cazul asta ar fi metal) care o dai jos cand ai chef de vant in freza si o lasi acasa, sau ii gasesc un locsor undeva in fata cockpitului unde sa il pui cat timp esti decapotat. tot decapotabila se numeste nu !?