Ferrari 458 Spider a fost modificat de Novitec Rosso
Novitec Rosso a modificat versiunea Spider a lui Ferrari 458 Italia. Modelul italian dezvoltă mai mulţi cai putere, are o suspensie faţă cu gardă la sol ajustabilă şi un exterior personalizat.
Ferrari 458 Spider, versiunea decapotabilă a lui 458 Italia, a primit un pachet de tuning de la Novitec Rosso. Nemţii au obţinut o versiune mai puternică şi mai gălăgioasă a lui 458 Italia Spider, al cărui aspect îi trădează din start secretul. Astfel, 458 Spider primeşte un spoiler faţă din două piese, ornamente noi pentru capacele oglinzilor laterale şi admisiile de aer frontale, un difuzor de aer spate şi un eleron montat pe capacul portbagajului, toate realizate din fibră de carbon. Blocurile optice sunt acum fumurii şi au „ochelari” din fibră de carbon. La interior, modificările realizate de tunerii germani constau în ornamente decorative din fibră de carbon şi o tapiţerie personalizată din piele.
Motorul lui Ferrari 458 Italia a fost modificat deja de cei de la Novitec Rosso, modelul oferind acum 601 CP la 9.100 rpm şi 569 Nm la 5.400 rpm. Tunerii anunţă o viteză maximă de 325 km/h pentru versiunea modificată a lui Ferrari 458 Spider. Versiunea modificată a roadsterului din Maranello primeşte şi o suspensie hidraulică, echipată cu un sistem de ridicare a gărzii la sol pentru puntea faţă. Astfel, şoferul poate să treacă fără probleme peste anumite elemente de pe drum care afectează în mod normal vehiculele cu o gardă joasă la sol, garda lui 458 Spider crescând cu 40 de milimetri prin apăsarea unui buton.
Sistemul funcţionează doar la viteze reduse, fiind destinat utilizării în parcări şi alte spaţii cu elemente de limitare a vitezei. Totodată, 458 Spider primeşte un set de bare antiruliu de la Novitec Rosso, alături de un set de arcuri sport, care îi reduc garda la sol cu 35 milimetri faţă de versiunea standard. Nemţii de la Novitec i-au schimbat şi jantele lui 458 Spider, modelul italian fiind echipat acum cu jante de 21 de inch, cele de pe faţă având o lăţime de 9 inch şi fiind echipate cu anvelope Pirelli PZero de 225/30 ZR21, în timp ce puntea spate are jante cu diametrul de 22 inch şi cu o lăţime de 12 inch, echipate cu anvelope 335/25 ZR22.
Via | Novitec