Ferrari a publicat primele imagini și detalii cu 488 Challenge EVO: italienii au pregătit modificări exterioare generoase și un sistem de frânare îmbunătățit
Ferrari 488 Challenge a trecut printr-o serie de modificări. Italienii propun îmbunătățiri estetice gândite pentru a crește apăsarea aerodinamică. În același timp, Ferrari oferă sisteme electronice recalibrate și un sistem de frânare mai bun.
Ferrari a organizat un eveniment special pe circuitul de la Mugello în cadrul căruia a prezentat noul 488 Challenge EVO. Modelul destinat competițiilor propune acum un pachet aerodinamic mult îmbunătățit.
Conform producătorului italian, Ferrari 488 Challenge EVO va fi echipat cu o grilă frontală nouă, cu un splitter complet restilizat și cu prize de aer și mai generoase. Noile modificări operate în partea frontală vor îmbunătățit apăsarea aerodinamică cu 30% comparativ cu vechea versiune a modelului italian.
În zonele laterale apare o aripă de dimensiuni reduse care direcționează fluxul de aer către sistemele de răcire. În partea din spate, Ferrari 488 Challenge EVO va fi echipat cu un spoiler nou, cu un difuzor restilizat și cu o aripă modificată. În urma acestor îmbunătățiri, oficialii Ferrari spun că modelul de circuit va avea o apăsare aerodinamică pe puntea spate mai generoasă cu 50% comparativ cu vechea variantă.
Italienii menționează că 488 Challenge EVO dispune de un diferențial îmbunătățit, de un sistem de control al tracțiunii recalibrat și de anvelope mai late dezvoltate special de Pirelli. În plus, Ferrari a pregătit și un sistem de frânare mai bun.
La interior, constructorul propune un volan inspirat de cel al lui FXX-K EVO și o cameră video preluată de pe varianta 488 GTE.