Ferrari avertizează: "Nu vom repeta performanța din Austria în fiecare cursă"
Oficialii Ferrari avertizează că performanța din Austria se datorează specificațiilor circuitului, motiv pentru care nu va putea obține rezultate similare în toate cursele care au mai rămas din acest sezon.
După ce prima parte a sezonului a fost dominată fără drept de apel de către Mercedes, Ferrari a înregistrat progrese majore în Austria, acolo unde Charles Leclerc a obținut pole positionul. Ulterior, monegascul a fost la un pas să obțină victoria, însă a fost depășit în ultimele tururi de Max Verstappen .
În ciuda progreselor, Mattia Binotto, șeful Scuderiei, avertizează că Ferrari nu va fi capabilă să repete performanța în toate cursele, întrucât rezultatele de pe Red Bull Ring se datorează caracteristicilor circuitului.
"Caracteristicile circuitului reprezintă factorul principal. Vom fi capabili să luptăm pe toate circuitele. Nu cred. Încă există circuite care vor fi dificile pentru noi", a declarat el.
Pe de altă parte, oficialul consideră că Ferrari a reușit să îmbunătățească monopostul comparativ cu prima parte a sezonului, chiar dacă nu se ridică încă la înălțimea rivalilor de la Mercedes.
"Suntem conștienți că îmbunătățim monopostul. Cred că după Paul Ricard monopostul este îmbunătățit comparativ cu Barelona. În Austria am avut noi update-uri care au dus monopostul și mai mult în direcția potrivită. Vom continua să aducem îmbunătățiți și vom vedea progresele cursă de cursă", a adăugat el.
Via RaceFans
stimabile binotto , degeaba is imbunatatiri la monopost daca leclerc nu reuseste sa fructifice aceasta dezvoltare si sa castige o cursa plecat din pole pe un circuit compatibil cu sf90 si cu o grila de start atat de favorabila monegascului ,cu hamilton pe 4 si vettel pe 9 la start afirm cu toata convingerea ca daca vettel nu avea acele probleme tehnice in Q3 si care l-au impiedicat sa se lupte pentru pole position sebastian castiga fara drept de apel gp-ul austriei deoarece consistenta pilotajului sau o fost la superlativ fiind de altfel nevoit sa se lupte chiar si cu gafa monumentala a mecanicilor care la primul schimb de pneuri tocmai in turul 22 !!! nu le aveau pregatite dintr-un diletantism impardonabil la un asemenea nivel leclerc mi-o demonstrat a nu stiu cata oara in acest sezon ca ii complet depasit de anvergura scuderiei , ii prea timid si timorat in momentele cheie ale curselor iar afirmatia sa din finalul interviului acordat lui martin brundle :"it's a shame" imi confirma o data in plus ca n-a inteles nimic din ceea ce i s-a intamplat in virajul remus si cauta alibiuri care sa-i mascheze lacunele pilotajului tocmai acolo unde nu-s o sa apara la un moment dat niste "docti" si-o sa argumenteze faptul ca charles o avut pneuri hard mai uzate cu noua tururi comparativ cu verstappen ceea ce ii cat se poate de corect dar pe de alta parte multi uita sa aminteasca dintr-un subiectivism excesiv manifestat la adresa monegascului asociat unei aversiuni nefundamentate la adresa lui vettel ca din postura de lider al cursei pentru 69 de tururi leclerc o fost cel care si-a stabilit propriul pace si nu o fost nevoit sa intre in vreun duel care sa-i deterioreze pneurile asa cum o fost implicat in mai multe randuri verstappen in a doua jumatate a cursei daca charles poate sa traiasca avand pe constiinta prima victorie Honda in era V6T ii problema lui proprie si personala , pentru mine insa reprezinta un esec rusinos incasat de ferrari pentru care monegascul are "meritele" sale incontestabile