Ferrari LaFerrari va primi o versiune XX de 1.050 CP în 2015

Publicat luni, 21.07.2014 13:03 de Sebastian Toma

Italienii de la Ferrari vor dezvolta o versiune mai performantă a lui LaFerrari, alături de o decapotabilă. LaFerrari XX este aşteptat să dezvolte 1.050 CP.

Ferrari LaFerrari va primi o versiune XX, anunţă americanii de la Car&Driver citând o declaraţie a lui Antonello Coletta, şeful departamentului sportiv al mărcii italiene. Primele informaţii legate despre noul LaFerrari XX anunţă un nivel de putere de 1.050 CP şi o lansare pregătită pentru anul 2015.

Programul XX de la Ferrari le oferă clienţilor înstăriţi maşini de competiţie "la cheie" şi etape în care aceştia îşi pot pune la încercare îndemânarea cu vehiculele lor speciale. Primul supercar de la Ferrari care a primi o versiune XX a fost Enzo, urmat de modelul 599. În raport cu versiunea standard a lui LaFerrari, versiunea XX va fi mai uşoară şi mai puternică, totul pentru performanţe maxime.

Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari"

Primele prototipuri surprinse pe Nurburgring aveau geamuri laterale din policarbonat în loc de sticlă, anvelope slick dezvoltate special de Pirelli, o suspensie modificată, electronică de competiţie şi o caroserie din fibră de carbon căreia i-au fost aplicate modificări. Toate schimbările respective ridică presupunerea că modelul LaFerrari XX nu este destinat drumurilor publice. Reprezentanţii Ferrari au negat o parte din zvonurile legate de viitorul model XX apărute în urma prezenţei prototipului de la Nurburgring, pretinzând că acesta era doar un banc de probe pentru viitoarele tehnologii pregătite pentru Le Mans.

1.3 milioane de euro, viitorii clienţi vor primi, pe lângă o maşină foarte rară, şi un motor V12 de 800 de cai putere, asistat de un motor electric ce mai contribuie cu alţi 163 de cai.

Primul model LaFerrari este de vânzare pe piața second-hand din Germania

În prezent, singura posibilitate de personalizare a lui LaFerrari este culoarea exterioară. Clienţii pot alege între negru, roşu şi galben, precum şi dintr-o gamă de culori extinsă, oferită contracost. Italienii vor construi doar 499 de unităţi LaFerrari, deşi au primit comenzi duble la scurtă vreme de la lansarea celui mai puternic mode din istoria companiei.

Un filipinez şi-a cumpărat un Ferrari F12 Berlinetta doar pentru a intra pe lista scurtă pentru achiziţia unui exemplar LaFerrari

Via Car&Driver

  • qwerty, luni, 21.07.2014 14:04

    primul film 2:20 - cedeaza suspensia dreapta spate

  • inexorabil, luni, 21.07.2014 15:05

    In ce fel rapitor vizual pot sa arate toate Ferrari-urile contemporane...Ramane supercar-ul suprem, oricat s-ar zbate concurenta. PS: Ha, ha, se observa limpede: Calutul Cabrat tinde spre..."hypercar". De-abia astept sa constat pana la ce nivel poate ajunge. Oricum, vom avea ocazia de a admira si altceva decat o carcasa de Audi cu motor asisderea, dar botezata altfel pentru a da si angajatilor respectivi o paine de mancat.

  • lorinczi.thomas, luni, 21.07.2014 16:18

    Sa nu uitam ca in viitorul apropiat va aparea si noul Bugatti Veyron.

  • vianu, luni, 21.07.2014 16:47

    @lorinczi....unde, in stoc? :)

  • Andrei, luni, 21.07.2014 17:11

    Este o super masina, insa raman la parerea ca tot Koenigsegg Agera R este cel mai potent supercar de la ora actuala... in plus fata de acest Ferrari este faptul ca poate folosi mai multe tipuri de combustibil, cei de la Ferrari fiind foarte pretentiosi la acest aspect si stransi legati de Shell.... Koenigsegg scoate dintr-un V8 mai multe decat Ferrari dintr-un V12 sau Bugatti din V16...sunetul iarasi este de partea marcii suedeze din punctul meu de vedere,desi la acest aspect si Ferrari exceleaza spre deosebire de Bugatti.

  • P&T, luni, 21.07.2014 17:41

    "asa face toate!"

  • @P&T, luni, 21.07.2014 17:56

    comentariu de om prost,mancamiai "I" de la comentariu,trebuie sa se gaseasca unul ca tine...sa analizeze gramatica...daca comentai la subiect nu mai erai tu..."I"dioti fara margini peste tot