Fiat 124 a fost confirmat oficial drept numele variantei italiene a lui Mazda MX-5

Publicat miercuri, 04.03.2015 14:51 de Sebastian Toma

Sergio Marchionne a confirmat la Salonul Auto de la Geneva faptul că marca Fiat va comercializa varianta italiană a lui Mazda MX-5 sub numele de 124.

Fiat 124 va fi numele versiunii italiene a lui Mazda MX-5, titrează britanicii de la Autocar în urma unui interviu acordat la Salonul Auto de la Geneva de POVEȘTI AUTO: Mazda-MX5 - moştenirea Jinba Ittai merge mai departe

Numele de Fiat 124 Spider pentru acest roadster a fost vehiculat în urmă cu

Oameni cu vocaţie: Sergio Marchionne, magicianul care a construit mariajul Fiat-Chrysler

Actuala generaţie a lui Mazda MX-5 va avea un ciclu de producţie care va dura aproximativ zece ani, ceea ce înseamnă că platforma şi caroseria vor rămâne aproape neschimbate în următorul deceniu şi Fiat va vinde versiunea sa pentru nouă din cei zece ani de fabricaţie. Desigur, nu sunt excluse actualizările de la un an de model la altul, facelift-urile şi lansările de noi motorizări în ofertă. Nu sunt excluse variantele turbo, acestea din urmă fiind posibile chiar şi din partea italienilor de la Fiat Chrysler Automobiles şi divizia lor dedicată, Fiat Powertrain Technologies.

Mazda MX-5: cel mai popular roadster din lume a ajuns la a patra generaţie

În cazul motorizărilor SkyActiv-G de la Mazda, gama nouă de propulsoare alimentate cu benzină a japonezilor, nu a fost oferită încă o variantă turbo pentru nicio unitate din portofoliu. Motoarele SkyActiv-G diferă semnificativ de unităţile precedente deoarece prezintă un raport de compresie înalt, incompatibil cu adăugarea unei turbosuflante care să fie şi eficientă, ceea ce va implica modificări serioase de la platforma de bază atunci când va veni vorba dezvoltării unui motor SkyActiv-G Turbo.

Giugiaro: "Marchionne este un bun om de finanţe, nu un producător"

Via Autocar

  • vianu, miercuri, 04.03.2015 16:16

    eh, ce sa-i faci....din constructori de automobile au devenit vanzatori de automobile. nu e rea intelegerea asta...rau e cum a ajuns Fiat...

  • opa, miercuri, 04.03.2015 17:27

    Greu cu industria asta auto , mai Vianule ; adica , dupa priceperea ta , Fiat trebuia sa investeasca 1 mld euro pt un model de nisa , nisa care in Europa are vanzari spre zero :))) Tot supa mintea ta creata si Daimler e doar un vanzator , nu ?!!( vezi Citan) . PS: mai rasfoieste , poate intelegi cum e cu costurile astea :)))

  • vianu, miercuri, 04.03.2015 17:34

    @opa vorbeam strict la general comentand situatia deloc roza a lui Fiat. Cat despre costuri de productie, nisa de piata, profit, etc ce sa zic...daca ai nelamuriri iti pot oferi, gratis, un curs de specializare. Iti sugerez sa nu pierzi ocazia e peste vrajelile pe care le inveti pe bancile facultatii. o zi buna si tie. pace!

  • fermi, miercuri, 04.03.2015 20:00

    @ AM fiat 124 a fost sedan, coupe si cabrio, niciuna cu motor central

  • Suleyman Cunoscatoru, miercuri, 04.03.2015 23:52

    Imi doresc acest Fiat :))

  • lorinczi.thomas, joi, 05.03.2015 23:01

    Din ce stiu, Fiat a contribut cu ceva si Mazda cu restu, cam asa.