Fiat 500 Hybrid: 2.9 litri/100 de km
Fiat va lansa o versiune hibrida a lui 500 abia in 2011. Aceasta va inregistra un consum de 2.9 litri la 100 km.
Micul Fiat 500 a fost si este in continuare un succes rasunator pentru brandul italian. Fiat a revizuit deja de foarte multe ori tinta de vanzari si a crescut capacitatea de productie. Primirea foarte buna de care s-a bucurat modelul de clasa mini i-a determinat pe italieni sa duca mai departe succesul lui 500.
Astfel, in curand, publicul se va putea bucura de o versiune hibrida a lui 500, anticipata deja de conceptele ecologice Panda Aria si 500 Aria. Am putea asista astfel la primul hibrid din istoria constructorului italian si prima dovada clara ca Fiat intentioneaza sa puna mare accent pe emisii si consum scazut.
Viitorul 500 hibrid va dispune de un tren de rulare care include un motor cu doi cilindri de 900 cmc si de o unitate electrica. Eficienta consumului va creste si multumita introducerii unui sistem start-stop si a unei cutii automate cu dublu ambreiaj. Multumita acestor eforturi si a masei sale relativ redusa, 500 hibrid va putea oferi clientilor sai un consum mediu de doar 2.9 litri la 100 de km si emisii de 90 g/km CO2.
O versiune de productie a trenului de rulare si a hibridului in sine este asteptata sa debuteze in vara anului viitor in cadrul festivalului Goodwood. Pe strazi vom putea vedea insa o astfel de versiune abia in 2011.
-
Gica, luni, 18.08.2008 14:26E scumpa!
Ma inerveaza ca sunt scumpe. Masina mica, mai putine materiale, mai putine piese, preturi mai mari... Asta nu inteleg, in rest masina e super OK pentru oras.
-
Kap, luni, 18.08.2008 14:31O mare dezamagire, ca si noul Beetle
2.9l / 100km cu 900cmc?Halal "eficienta consumului"! Altii scot afara 4l/100km cu motor de 1.5 (Clio) sau mixtul de 4,5 (Yaris). Ca sa nu mai vorbim de teste cu piloti (Irlanda, Yaris, 2,4l/100km sau Loganul ala modificat ce a scos 3,9...). Bine, dar ce poti sa te astepti de la italieni: iti cer de la 11.500 in sus pentru o ginganie care initial a fost lowcost si despre care au impresia ca arata super bine, iar de utilitate ii doare in fite.Oricum, daca asta e consum cu care sa te lauzi la o asa piticanie, si hibrida, e grav pentru ei.
-
sdfwsdfa, luni, 18.08.2008 14:32pentru the one and only
Bai copil nestiutor. Stii ce e aia masina de oras? Ai mai auzit de conceptul asta? Exact asta este Fiat 500. Ai macar permis? Dupa cum scrii cred ca nici 14 ani n-ai. Daca tot ai dat-o in balarii, de unde ai scos-o pe aia cu eficienta 100% la TGV-uri si ce legatura are cu masinile hibride? Ca sa stii si tu, eficienta de 100% este una ideala, niciun echipament nu o poate atinge.
-
nemtalau, luni, 18.08.2008 15:06ce inseamna "hibrida" pentru producatorii auto?
chestia asta cu masina hibrida e cea mai mare prostie, de unde si pina unde hibrida? 100% e masina otto sau diesel, nu are nici o treaba cu conceptul de hibrid. ceea ce se vrea o definitie a actualului concept de masina hibrida e doar strategie de marketing. (DACIA fata de o masina din anii '20-'30 consuma putin => masina hibrida? cam asta e conceptul lor, cel putin asa am gasit scris pe undeva)
-
the one and only..., luni, 18.08.2008 15:38re:
prietene! stiam ca voi fi atacat pentru ce am scris. Sincer, nu ma deranjeaza. Modul tau de a o face insa m-a deranjat, si de aceea raspund. 1.Eu am scris o parere si un posibil scenariu, terifiant pentru mine. 2. Desi am incercat sa atac sistemul Fiat, nu am atacat persoane. 3. Nu am facut "copil" pe nimeni, desi e posibil ca tu sa fii mult mai copil decat mine. 4. Conteaza daca am permis? Daca da, ei bine, am permis din '90, toamna. 5. Ce am scris anapoda incat sa fie considerat textul ca apartinand unui copil de nici 14 ani? Si ca tot vorbim de eficienta: 100% nu trebuie sa insemne neaparat eficienta ideala. Eficienta ideala e una, eficienta 100% e alta, si depinde de obiectivele initiale. Eficienta ideala, intr-adevar n-o poate atinge niciun echipament, fapt pentru care nici nu ne putem propune asa ceva, atata timp cat ce folosim este compus din materiale consumabile, sau necesita materiale consumabile. Pace!
-
VladP, luni, 18.08.2008 17:51nu, deci ...da
Deci io zic ca ma inervez ca baiatu' de mai susulea ca bmw e mai tare ca asta mica pentru care este ca loganele meu ia 1.9 la sute de km si e si mai ieftin si baga mai bine. Deci fuel este, este de totate
-
Andrei, luni, 18.08.2008 18:14Mda
Eu cred ca viitorul v-a arata cam asa ceva: orasele pline de asemeanea buburuze, care personal, cred ca arata super marfa :) si drumurile intre orase, sau ma rog, drumuri la distanta, cu renumitele TGV-uri sau MagLev-uri care folosesc o tehnologie foarte asemanatoare, si oricum ambele sunt pe curenti, magneti si sine dure si materiale usoare si dense, oricum nu conteaza. Vitezele pe care le ating ambele tehnologii sunt intre 350-500 km/h care evident... nu pot fii atinse de nici o masina de sosea, fie ea prototip sau masina de Formula 1. Oricum... odata cu tehnologia se schimba si mentalitatea oamenilor. (sau asa sper eu). Odata a fost interesant sa mergi pe Autobah cu 350 la ora, poate in viitor v-a fi interesant sa mergi cu avionul pe luna sau in spatiu. Asa cum fiecare tehnologie a avut era ei asa... si masina are era ei. Nici masina si nici ori alta tehnologie nu este eterna sau chestii de genul asta. Deci... bye bye masina :) welcome the future :)
-
raduku, luni, 18.08.2008 18:352.9 scorneli..
Nu cred ca acest consum este edificator. Se stie ca functie de regimul de functionare si de drum consumul creste. 2.9 l poate ia la relanti ..
-
Catalin, luni, 18.08.2008 18:54pentru the one and only
" Cozile interminabile formate de masinutze de jucarie care nu pot depasi viteza de 120 km/h ce va spun?" citat din the one and only . Ceea ce ai spus tu referitor la cozile interminabile de masinute pe autostrazi, stai tu linistit, ca nu ai sa vezi. Traiesc in germania de atata timp si iti spun sigur ca nu exista cozi din cauza lor, asa numitele Stau-uri. Si inca ceva, in Essen, unde stau in Germania, autostrada trece prin mijlocul orasului si ca sa ma duc la munca, de la mine de acasa ajung in 5 minute pe autostrada si ies de pe ea la doi pasi de centrul orasului. Asadar blocajele din cauza masinilor mici nu exista, crede-ma vorbesti in necunostinta de cauza. Cele bune
-
viorel Suleapa, luni, 18.08.2008 22:15500 hybrid
Fiat 500 nu va fi primul hybrid din gama Fiat. Exista de multe modele Hybride de la Fiat. De ceva vreme in Italia circula mai multe modele Fiat denumite Natural Power care functioneaza atat pe benzina cat si pe gaz metan...
-
ursus2, luni, 18.08.2008 23:02succes rasunator?!?
Mesterica,unde vezi ca(citez)"Micul Fiat 500 a fost si este in continuare un succes rasunator pentru brandul italian."Cate cutii de conserve fiat500 ai vazut prin Bucuresti?Cine se inghesuie sa dea peste 11500euro pe o scrumiera? Ia sa vezi ce li se umfla galcile celor care au dat deja banii!
-
kkmak, miercuri, 20.08.2008 22:31HYBRID
Eu unul sunt curios de performantele acestui model. Am achizitionat de curand modelul Prius de la Toyota, este hybrid. Am media de consum in primii 7000 km d 5,2 litri/100km si asta in conditiile in care am parcurs 5000 km in oras si 2000 km pe autostrada cu 150km/h. Sunt foarte multumit de acest consum in conditiile in care performanta masinii este buna (benzina 78 cai si 110 nm cuplu, motorul electric 68 cai si 400 nm cuplu). Nu stiu ce putere dezvolta acel Logan modificat cu 3,9 litri. Cunoscatorii stiu ce inseamna un hybrid si ce bine face naturii emisiile mmici de dioxid de carbon. Oameni buni, pot spune ca flota Prius vanduta pana acum a emis cu 4,5 mil tone mai putin CO2 decat cele similare conventionale. In final felicit oricare producator care gandeste verde si face ceva in directia asta. Cu totii ne putem spune parerea aici dar din pacate multi se fac de rusine cu anumite comparatii intre anumite modele despre care nu au cunostinte.
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Sa-l tina pentru ei! Vor fi vandute foarte multe masini de acel gen, saracia-i mare...bani de fuel n-au saracii italieni...pretul nu va fi exorbitant pentru o asemenea masina...se vor umple strazile de Fiat500. Care, chiar, ce cuplu poate sa aiba? Sa le multumim daca vor scoate 40 kw dintr-un asemenea motor. Dar cand le scoatem pe autobahn? Cozile interminabile formate de masinutze de jucarie care nu pot depasi viteza de 120 km/h ce va spun? Stiu ca voi fi atacat pentru ce am scris. Este doar un scenariu oribil pe care mi-l imaginez. Dar traim totusi in secolul vitezei. Totul se va desfasura din ce in ce mai rapid. Se poate asta cu un motor de 0.9? Btw, frati italieni...o idee super-mega-extra-speciala pentru voi: cumparati-va TGV-uri. Electrice=consum de carburant 0%, viteze mai mult decat rezonabile, eficienta 100%. Sa auzim de bine!