Fiat Freemont se vinde ca pâinea caldă: 15.700 de comenzi
Fiat se bucură de un succes neaşteptat cu Freemont în Italia. Comenzile pentru modelul american au depăşit estimările pentru întreg anul 2011.
Deşi noi toţi l-am văzut ca pe un simplu Dodge Journey cu siglă Fiat, publicul din Italia a găsit în modelul american o maşină potrivită nevoilor sale. O demonstrează comenzile pentru crossover-ul cu aer de monovolum, care au depăşit deja estimările oficialilor italieni.
La începutul lunii iunie, atunci când Freemont a păşit pentru prima dată pe pământ italian, directorii de vânzări Fiat plănuiau să vândă doar 13.000 de unităţi în 2011. Până în prezent însă, constructorul italian susţine că a reuşit să strângă 15.700 de comenzi pentru americanul cu siglă Fiat. Dacă evoluţia continuă, rezultatele din acest an ar putea să se apropie foarte mult de predicţia pentru 2012, adică 32.000 de unităţi.
Planurile italienilor au fost date peste cap în sensul bun, peninsularii fiind nevoiţi să le ceară celor de la Chrysler să mărească producţia lui Freemont. Americanii s-au conformat şi au crescut producţia lunii iunie până la 4076 de unităţi, graţie unui program prelungit impus angajaţilor.
via | egm
Bravo lor. In general masinile americane am vazut ca sunt foarte apreciate in Italia, iar cand italienii au posibilitate sa isi cumpere o astfel de masina din propriul grup Fiat, o cumpara nu doar pentru ce o ofera ci si din mandrie, ca e de'a lor, spirititul nationalist inca existand in sangele italienilor.