Fiecare Koenigsegg Regera trebuie să atingă 300 km/h înainte de a fi livrat clienților
Potrivit suedezilor de la Koenigsegg, fiecare exemplar Regera este testat temeinic înainte de a fi livrat. Spre exemplu, pilotul de teste nu îi dă undă verde până când modelul nu atinge 300 de km/h.
Koenigsegg Regera este departe de a fi o mașină "normală". Trecând peste faptul că vorbim despre un hypercar cu design SF, motor V8 twin-turbo, alte trei propulsoare electrice (care dezvoltă împreună 1.500 CP) preț uriaș, producție limitată la doar 80 de exemplare și o transmisie cu o singură treaptă de viteză, modelul suedez are și propria metodologie de testare, extrem de strictă.
Spre exemplu, deși testele de siguranță nu prea pot fi realizate de EuroNCAP, având în vedere valoarea mașinii, Koenigsegg verifică integritatea acesteia după niște criterii foarte dure. Mai apoi, după cum reiese dintr-o postare facută de brand-ul fondat de Christian von Koenigsegg, fiecare exemplar trece prin mai multe probe înainte de a fi livrat.
Cea mai solicitantă dintre ele este sprintul până la 300 de km/h. Dacă motorul V8 și toate componentele auxiliare se comportă normal, atunci mașina primește undă verde și este gata să-și întâlnească viitorul proprietar.
Dacă arunci o privire peste performanțele hypercar-ului de la Koenigsegg, este simplu de înteles de ce are propria metodologie de testare. In conditii ideale, mașina atinge 100 de km/h în mai puțin de 3 secunde, iar viteza de top este limitată de fabrică la 400 km/h.
Și dacă tot am pomenit de pragul de 400 km/h, Koenigsegg Regera nu doar că îl atinge foarte rapid, dar si revine la 0 km/h în timp record. Sprintul de la 0 la 400 de km/h și oprirea completă se întâmplă în 31.49 secunde.
Koenigsegg Regera a debutat în urmă cu cinci ani și, după cum spuneam mai sus, producția este limitată la doar 80 de exemplare. Toate au fost rezervate.
Spre exemplu, deși testele de siguranță nu prea pot fi realizate de EuroNCAP ??? nu intra manechinul in mașina asta?!