Final de carieră pentru Renault Megane RS. Ediția specială Megane RS Ultime, limitată la 1.976 unități
Pentru a marca finalul de carieră a modelului Megane RS, Renault prezintă acum ediția limitată Megane RS Ultime. Cu o producție limitată la 1.976 de unități, aceasta va debuta oficial în 13 ianuarie, cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo
Anul 2023 marchează finalul de carieră pentru modelul Megane RS, iar Renault a vrut să marcheze momentul așa cum se cuvine: cu o ediție limitată. Numele său este Megane RS Ultime și vorbim despre ultimul model echipat cu sigla Renault Sport.
De acum încolo, marca Alpine va scrie următoarele capitole din această poveste.
Așadar, noul Renault Megane RS Ultime este bazat pe Megane RS Trophy și vine, înainte de toate, cu o grafică specială vopsită în negru mat. Avem apoi jante Fuji Light de 19 inch, frâne Brembo cu etriere roșii, șasiu Cup, aripi față/spate mai late, prize de aer pe lateral, faruri RS Vision și o serie de ornamente negre.
Clienții vor avea la dispoziție 4 nuanțe exterioare: Negru Star, Alb Pearl, Galben Sirius și Portocaliu Tonic.
Pentru interior, Renault a pregătit scaune Recaro, tapițerie din Alcantara, ornamente exclusive pentru praguri, o placă metalică înseriată, display central de 9.3 inch, sistem audio Bose, instrumentar de bord digital, cu ecran de 10 inch și telemetrie de bord RS Monitor.
Opțional, modelul francez poate fi echipat cu Head-Up Display, trapă și o husă confecționată la comandă.
Sub capotă, noul Renault Megane RS Ultime ascunde un motor de 1.8 litri, turbo, care dezvoltă 300 CP și 420 Nm. Unitatea lucrează alături de o transmisie EDC și un diferențial mecanic Torsen. Sistemul 4Control cu 4 roți directoare este și el prezent.
În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 5.7 secunde.
PRODUCȚIE LIMITATĂ LA 1.976 DE EXEMPLARE
Francezii transmit că producția lui Megane RS Ultime va fi limitată la doar 1.976 de unități (anul înființării divizie Renault Sport). Așa cum spuneam, debutul public este programat pentru data de 13 ianuarie, în cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
via Renault
Pacat, dispar hot hatch-urile, raman toate aberatiile electrice cu autonomii penibile de 200 km si cost de achizitie cat un apartament cu 3 camere. Au reusit comunistii sa distruga industria auto.