Final de producție: ultimul Bugatti Divo a părăsit linia de asamblare a uzinei din Molsheim
Producția limitată a modelului Bugatti Divo a ajuns la final. Ultimul exemplar a părăsit uzina din Molsheim și se îndreaptă spre viitorul său proprietar, undeva în Europa.
Constructorul francez de automobile a prezentat în 2018, cu ocazia Concursului de Eleganță de la Pebble Beach, modelul Divo. Bazat pe Chiron, acesta păstrează sistemul de propulsie W16 de 8.0 litri, cu 1.500 CP, dar caroseria a fost remodelată în totalitate.
Producția a fost limitată la doar 40 de exemplare, fiecare unic în felul său. Mai mult, toate au fost rezervate înainte chiar de prezentarea oficială. Viitorii proprietari (aleși pe sprânceană) au fost implicați în procesul de design, astfel că au putut să își personalizeze în cel mai mic detaliu mașina pe care au plătit cel puțin 5 milioane de euro.
Acum, la trei ani de la debut, producția lui Bugatti Divo a ajuns la final. Ultimul dintre cele 40 de exemplare a fost finalizat și va porni, în scurt timp, spre noua lui casă aflată undeva în Europa.
Exteriorul este finisat în nuanța Albastru Bugatti EB 110 LM, iar pentru contrast francezii au folosit fibră de carbon albastră. La interior, clientul a optat pentru culorile Albastru French Racing și Albastru Deep, dar și pentru fibră de carbon argintie.
via Bugatti
Pacat de cei 1500cp,sigur urmeaza o electrocaruta uzata moral.