Ford Fiesta primeşte o nouă motorizare de top: 1.6 Ti-VCT de 134 CP
Versiunea Titanium a lui Ford Fiesta are o listă mai mare de dotări opţionale, iar clienţii pot opta între un TDCI de 1.6 litri şi 95 CP sau un Duratec Ti-VCT de 134 CP.
Generaţia 2012 a lui Ford Fiesta va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul primeşte o nouă motorizare diesel de top, un 1.6 TDCi de 95 CP, alături de un nou "benzinar" de top, un 1.6 Duratec Ti-VCT de 134 CP. Nivelurile de echipare au fost şi ele schimbate, iar interiorul a primit materiale noi, un buzunar în spatele scaunului şoferului, şi jante de aliaj de 15 inch opţionale pentru versiunea de bază. Nivelul de echipare Titanium oferă jante din aliaj uşor în standard, o grilă faţă cromată, materiale diferite la interior şi alte dotări tehnologice.
Motorul 1.6 Duratorq dezvoltă 95 CP şi consumă, în medie, doar 4.1 litri la sută, în timop ce unitatea Duratec Ti-VCT de 134 CP şi 160 Nm are un consum combinat de 5.9 litri la sută. Paleta de culori include şi nuanţele Mars Red şi Blue Fashion, dar şi elemente precum sistemul audio premium de la Sony. Pachetul de dotări City Premium Pack include senzori de parcare spate, cameră video pentru marşarier, cuplată unui afişaj de 3.5 inch integrat în oglinda centrală, senzori de ploaie şi de lumină şi oglinzi electrice pliabile şi încălzite.
Clienţii de Fiesta pot opta şi pentru jante din aliaj uşor de 16 sau chiar de 17 inch, un set de praguri laterale cu design sportiv, un kit estetic sportiv şi alte accesorii. La nivelul interiorului, Fiesta poate fi echipată cu scaune din piele neagră cu cusături argintii, volan îmbrăcat în piele, maneta schimbătorului de viteze îmbrăcată în piele, levierul frânei de parcare îmbrăcat în piele, inserţii în bord cu negru lucios, ornamente cromate pentru pragurile laterale şi climatizare automată.
Via | Autoblog.it
Scump doamna scump, dincolo era mai ieftin ! Acest model, este foarte scump pentru ceea ce ofera.