Ford lansează o nouă ediție specială pentru supercarul GT: Carbon Series are jante din fibră de carbon și 18 kilograme în minus
Ford a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunea specială GT Carbon Series. Americanii au pregătit un supercar mai ușor cu 18 kilograme mulțumită utilizării unor materiale mai ușoare pentru jante și pentru sistemul de evacuare.
În urmă cu câteva săptămâni, Ford a anunțat că producția supercarului GT va fi extinsă pe o perioadă de doi ani, timp în care vor fi asamblate încă 350 de exemplare. Acum, cu ocazia SEMA Show, Ford a prezentat o nouă ediție specială dedicată lui Ford GT.
Numele său este Carbon Series și a fost proiectată pentru a oferi performanțe sporite pe circuit. Ideea de bază din spatele acestei ediții a fost reducerea masei totale, o serie de elemente fiind înlocuite cu unele din fibră de carbon.
Reprezentanții Ford spun că varianta GT Carbon Series vine standard cu jante din fibră de carbon, cu o capotă pentru motor din policarbonat și cu o evacuare din titan. În urma acestor modificări, Ford spune că masa totală a supercarului a scăzut cu aproximativ 18 kilograme.
La interior, clienții vor găsi în continuare un sistem de aer condiționat, dar și sistemul de infotainment SYNC 3. Cu toate acestea, americanii au decis să elimine suportul pentru pahare și alte accesorii minore care "plusau" în dreptul kilogramelor. Totodată, anumite elemente sunt acum fabricate din fibră de carbon.
Linia centrală care desparte dungile de pe capotă și plafon poate fi comandată în patru nuanțe (argintiu, portocaliu, roșu sau alabastru). Aceeași culoare va fi aplicată și pe carcasele oglinzilor, dar și pe etriere.
Așa cum era de așteptat, Ford nu a operat modificări la nivelul motorizării. Astfel, versiunea GT Carbon Series mizează pe motorul V6 de 3.5 litri și 647 CP. Pentru moment, oficialii constructorului american nu au oferit detalii suplimentare referitoare la performanțele lui GT Carbon Series.
Dupa ce in urma cu doi ani fusesera acuzati de rivalii italieni ca participa cu un -prototip- la clasa GTE Pro (partial indreptatite incriminarile europenilor ) in cea mai importanta cursa auto a planetei iata ca Ford ne mai surprinde cu o declinare CIVILA de-acum ultra-slim ! Poate doar motorul ,intr-o configuratie nu tocmai suficient de generoasa(3500 cm3-V6 ),pentru rutina inch-ilor cubi de peste ocean sa nu reuseasca sa convinga pe deplin pe aceia care si astazi mai considera , ca de altfel si in urma cu 50 de ani ,ca GT40 Mk 4 poseda propulsorul cu adevarat optim -7000 cm3-V8. Personal convins pe deplin de *uraganul* Ecoboost . Cel mai probabil ,alegerea optima pentru cei care sunt dispusi sa ofere 500.000 USD pentru un super-car !