Ford pregătește reluarea producției în America de Nord: fabricile din Dearborn, Kansas, Ohio și Kentucky ar putea fi redeschise în 14 aprilie
Ford a anunțat că vrea să reia o parte din producția din America de Nord. Fabrica din Hermosillo, Mexic, ar urma să fie redeschisă în 6 aprilie, iar câteva uzine din SUA ar putea fi repornite începând cu 14 aprilie.
În cursul zilei de 27 martie, Ferrari a făcut un anunț optimist în care transmitea că ar dori să redeschidă uzinele sale din Italia în circa două săptămâni. Acum, Ford face un anunț asemănător cu privire la o parte dintre fabricile din America de Nord.
Constructorul susține că plănuiește repornirea producției în data de 6 aprilie la uzina din Hermosillo, Mexic. Ulterior, începând cu 14 aprilie, oficialii producătorului de peste Ocean susțin că vor să redeschidă fabricile din Dearborn, Kansas, Ohio și Kentucky.
Pentru ca aceste linii de asamblare să funcționeze corespunzător, oficialii Ford spun că vor redeschide, tot în 14 aprilie, și alte fabrici care se ocupă cu producția diverselor componente necesare.
Așa cum era normal, reprezentanții Ford au anunțat că vor lua toate măsurile necesare pentru a proteja angajații care se vor întoarce în uzine. Până la redeschiderea fabricilor, oficialii companiei spun că vor continua să evalueze condițiile de sănătate publică, precum și disponibilitatea furnizorilor, iar planurile vor fi adaptate constant.
Via | Ford
-
Tatraurs, sâmbătă, 28.03.2020 15:10
Ford: - Fix Or Repair Daily!
-
X, sâmbătă, 28.03.2020 15:49
Inconstienti!!!!
-
Vise, sâmbătă, 28.03.2020 19:35
umede
-
inexorabil, sâmbătă, 28.03.2020 20:17
Poate pentru că începe să se deştepte din ce în ce mai multă lume şi să nu mai halească pe nerăsuflate braşoavele emolare?
-
fanel, sâmbătă, 28.03.2020 22:05
Sindicatul Ford isi exprima indoiala si mai ales ingrijorarea cu privire la ideea companiei. New York, New Jersey si parti din Connecticut sunt la un pas de carantina totala. PS exista companii care au anuntat date si mai recente, Honda 7 aprilie, Toyota 20 aprilie, FCA 14 aprilie.
-
dan_grc, duminică, 29.03.2020 11:25
Trebuie sa invatam sa traim cu acest virus, carantina totala merge pe termen scurt, apoi ce se intampla ? Se intampla ca vor da faliment tot mai multe afaceri, lumea va ramane fara bani, iar virusul tot nu va disparea, va bantui luni bune de acum incolo. Angajatii supermarket-urilor sunt mult mai expusi decat cei de la o fabrica de masini, cu toate astea continua activitatea. Dacia sau Ford, in loc sa trimita oamenii in somaj tehnic, puteau sa-i doteze cu echipamente de protectie ( nu masti de 50 de bani, ci masti care chiar protejeaza ) si sa continue productia. O sa vedeti ca vor aparea tensiuni sociale din ce in ce mai mari, locurile publice trebuie sa ramana inchise, scoli, restaurante, parcuri, evenimente, dar afacerile trebuiesc redeschise incet incet, altfel va fi jale mare.
-
fanel, duminică, 29.03.2020 19:10
Faci productie pe stoc? Nu e o solutie intreruperea pe termen lung dar nici sa faci productie de dragul "maretelor impliniri". Apoi mergi la serviciu intri in contact cu familia si s-a dus totul pe apa Sambetei. China a abordat inteligent problema, totul a fost pus sub cheie si in momentul de fata si-au aplatizat curba. Noi, vesticii suntem mai cu motz. Noi nu credem in existenta viruslui, pe noi nu ne afecteaza boala, noi vrem libertate, noi punem banul inainte propriului viitor si a sanatatii. Halal!
-
dan_grc, duminică, 29.03.2020 22:00
Chinezii sunt chiar destepti, au exportat in toata lumea virusul, acum nu stiu pe cine sa dea vina, ba ca SUA, ba chiar Italia, dar ei care mananca serpi, care serpii pot manca lilieci infestati, sunt ok, nu este prima oara cand pleaca de la ei virusi. Poate ca multe tari ar trebui sa mai reduca din conceptul made in China, este realizabil, nu imediat, in timp.
-
fanel, duminică, 29.03.2020 23:01
"Chinezii sunt chiar destepti, au exportat in toata lumea virusul, acum nu stiu pe cine sa dea vina..." Domnule dan_grc, dumneata vorbesti serios? Bazele conceptului made in China au fost puse de companiile vestice si fuga actionarilor si oamenilor de afaceri dupa castig. Nimic rau in asta. Dar nici unuia dintre ei nu i-a pasat de muncitorul local (american in primul rand) si nici o perspectiva nu a avut cand si-a mutat productia in China. Cand Ford, GM, Apple (si toti ceilalti) vor vrea sa-si reduca profitul prin repatrierea productiei si siteurilor de productie in tara de bastina atunci vom vorbi de "reducere". O vor face? Probabil. Cand? Poate prea tarziu. America si-a pierdut titlul de lider. Pe mana lor. Iar ceilalti (mai mici) vor privi din interes sau obligati catre noul premiant, China.
-
dan_grc, duminică, 29.03.2020 23:40
Este greu, dar vor fi niste schimbari, nu va fi prea tarziu, nu ca va disparea orice produs made in.China, dar se poate o reducere. Cat despre acuzatii, asta spun chinezii oficial in legatura cu virusul, nu prea isi asuma ca a izbucnit de la ei.
-
inexorabil, duminică, 29.03.2020 23:43
Dane, îţi recomand să fugi de securel, căci este “roşu” inclusiv la dinţi. Toată pledoaria lui se reduce la o singură idee fixă: ce minunată este…R.P. Chineză şi ce “exploatatori împuţiţi” sunt euroamericanii. Şi mi se pare uimitor faptul că Fănel Vienel trece sub tăcere cârdăşia vădită dintre elita PCC şi “fomiştii de bani”. Când Nixon a venit la Bucureşti cu dragă inimă, tot aşa, s-au “înhăitat” dreptacii cu stângacii? “Cel mai puternic om al planetei” a dat mâna pe stradă, în Est, cu OAMENI, nu cu doctrine. Neieşind din perimetrul auto, să subliniem truismul că toţi marii constructori (tradiţionali) au urmărit profitul (adică s-au lăsat fascinaţi de mâna de lucru orezară), culmea tupeului: pe deplin conştienţi că o fac în dauna calităţii totale! Iar cea mai stupidă întrebare pe care am putea să ne-o adresăm unii altora ar avea, paradoxal, substrat filosofic: DE CE? Pentru că s-a putut şi încă se poate! Ca în reclamă: pentru toate celelalte probleme există EMOL (doar că nu şi-a înfiinţat un serviciu PR :D), care nu numai că vrea ca “miracolul chinez” (d.p.d.v. economic, desigur) să continue, dar, dacă civilizaţia iudeocreştină s-ar şi “impregna” cu credinţe pâgâne tipice Extremului Orient, atunci s-ar simţi perfect satisfăcută…
-
Edikkk, luni, 30.03.2020 04:34
Dle Dan Grc aici sunt de accord cu dvs Deşi există teorii că virusul a fost creat în laborator 1. Furtul de viruşi a unui cetăţean canadian de origine chineză și ducerea lor în China, de la laborator naţional canadian, dacă nu cel mai bun din Canada, de top sigur,... apoi acesta şi studenţi chinezi au fost daţi afară şi cu interdicţie de a mai intra in clădire 2. Chinezii au ridicat cu ajutorul americanilor, un laborator nivel 4 (aceste laboratoare de microbiologie din Canada, SUA, China sunt ditamai clădirile cu mulţi viruşi periculoşi) ...în Hubai Wuhan 3. Tot în Hubai Wuhan au avut loc exerciţii militare de simulare numit "corona virus" Acum poate nu este creat, celelalte motive care ar indica naturaleţea 4. Wuhan este unul din cele mai mari, dacă nu cel mai mare nod feroviar din China 5. Unul din cele mai mari huburi de producţii industriale 6. Sărbătoarea anuală cu migraţia a zeci, sute de milioane de chinezi 7. Piaţa de animale vii din Wuhan Indiferent de generarea virusului, după asuprirea celor care divulgau că au o problemă, după ce au fost nevoiţi să recunoască, după ce au bătut cu bastoanele de fier oricine nu respecta carantina drastică a întregi oraşe, provincii... Chinezii se puteau plimba în schimb liber înafara Chinei în lumea întreagă. Nu au blocat transporturile aeriene, graniţele, nimic. Poate nu au făcut voit infectarea întregii lumi, dar parcă prea le căzut pisica în picioare. Germania a decis că cumpără parţial dacă nu total companiile germane care sunt în pericol de a fi cumparate de China !!! Sunt foarte periculoşi chinezii !! Foarte ! Adică dacă ei blochează exportul de bunuri, noi suntem în evul mediu, nu mai ştim să producem nici nişte amărâte de măşti !!!! Şi ventilatoarele !! O parte destul de mare a industriei auto blocată de lipsa de piese din China! Auto tradiţională! Ce să mai zic de baterii pentru electrice ! Volvo electric va fi produs doar în China. Şi exportat în Europa. Începutul sfârşitului producţiei auto în Europa poate. Tiktok depăşeşte Instagram... Şi eu să mai cumpăr telefoane Chinese based Huawei sau maşină electrică MG , BYD ??? NEVER !
-
fanel, luni, 30.03.2020 09:12
@dan_grc Cu siguranta toata lumea isi doreste reducerea influentei chineze. Dar doar banul conteaza. Nu vad nimic la orizont care sa-mi demonteze parerea. Trump a hotarat ca chinezii sunt dusmanul principal la momentul vorbirii. Au trecut 3 ani de cand e presedinte. In afara de o serie de sanctiuni economice (cu cateva rezultate compensate de agresiva expansiune a Chinei in Africa si unele tari Eu) cate dintre companiile americane si-au luat jucariile si s-au intors pe sol american? Chinezii, mai precis purtatorul de cuvant al ministerului de externe (din cate stiu nimeni in afara de acesta) a declarat aducerea (repet, aducerea) virusului de catre militarii americani pe teritoriul chinez. Nu am gasit nicaieri o acuza de genul ca s-ar fi facut cu buna stiinta aceasta infectare. Lasand la o parte " fineturile" diplomatice" mai degraba as crede ca este vorba de plasarea pisicii in curtea americanilor, un raspuns ca urmare a sanctiunilor economice. Un fel de "ba pe-a-matii" in varianta big guys. Tragand linia, chinezii au rezolvat-o elegant (in conditiile de semidictatura e rezolvabil) iar acum pozeaza in salvatori. Ne place ori nu boborul vede cutiile cu ajutoare "made in China" si nu "made in USA" asa cum ne-am fi dorit.
-
inexorabil, luni, 30.03.2020 09:38
Numiţii fănel-vienel şi Edi kk se străduiesc, într-o limbă scremut doctă (deci cu pretenţii “persuasive”), să vă atragă pe o pistă discursivă falsă! Anume că s-ar fi apucat “comunismul” ("în colaborare” sau “la întrecere” cu “rapacii” şi “trădătorii” de occidentali) să "domine" global şi să dăuneze lumii şi că, de aceea, “trebuie” să vă creaţi iluzia unui determinism “autonom”, care să “explice” (desigur, fără urmă de îndoială) răul “imprevizibil” şi care “se prea vede”. Vax albina, crema puca. TOATE mişculaţiile din ultimii…2000 de ani (din domeniile care “contează”) sunt generate de o Cauză Primară (se subînţelege că aceasta se bucură de un caracter personal, singular, ocult, hegemonic şi deci…imposibil de rivalizat), în caz contrar sensul…Bisericii n-ar mai avea niciun…sens. Concret, acesteia din urmă i s-a hărăzit primordialitatea LUPTEI, în context strict istoric, adică în segmentul epopeic dintre Înălţarea Domnului şi a doua Sa arătare. Întrebarea fundamentală care se naşte instantaneu este: cu CINE să se lupte? Doar nu cu bieţii păcătoşi şi vrăjmaşi ai săi, consideraţi individual, care nu constituie un adversar de calibru. Prin eliminare logică, ajungem, inevitabil, la…Cauza Primară: împărăţia întunericului şi, adiacent, slugile sale (în carne şi oase) cele mai potente! Însă nu oricine se dovedeşte abil în afaceri şi, deci, capabil să acumuleze averi (fie şi “fără număr”) poate primi “onoarea” de a aparţine acestei caste extrem de selecte/selective (nu vă imaginaţi că se petrece vreo iniţiere rituală similară familiilor de mafioţi şi nici chiar “părţii văzute a aisbergului” pe nume Masoneria), fiindcă este nevoie de “ingredientul-minune”, astfel că nici chiar Marele Nelegiuit nu s-ar putea desfăşura nestingherit fără această “cale/cod de acces”. Iată care este: “venirea aceluia va fi prin lucrarea lui satan” (2 Tes 2:9). Musai! Lucrare care presupune, nemijlocit, PUTERE. În concluzie, oricine şi oricât de bogat, dar care nu este “blagoslovit” şi “încărcat” cu acest atribut extraordinar, teribil şi inaccesibil prostimii planetare, n-ar izbuti nici măcar să mute un scaun (darămite să-l subtilizeze) din inventarul EMOL (inventar care, la un moment dat, va coincide cu Globul ca atare). Acest QED împinge în derizoriu orice tentativă de a acredita “puterea fără limite” a Chinei. Nu, ci, ca orice “drapel roşu” (care, atunci când îndrăzneşte să iasă de pe orbita Centrului, fiind tentat de naţionalism şi mai ales de independenţă absolută, o păţeşte urât de tot…a se vedea cazul Ceauşescu; EMOL nu cruţă defel “rebelii”, dar oricum hotărâse ca Estul, de fapt Ortodoxia să fie “eliberată” în 1989, pentru a trece la etapa următoare din “taina fărădelegii”: de la utopia comunismului şi de la “dictatura asupritoare” la “terapia posttraumatică” prin intermediul “libertăţii” şi “bunăstării” importate din “Vest”…iar dacă împilarea a fost reală, oricum le-a răpit creştinilor sine qua non-ul mântuirii, recte indispensabila Cruce, îngropând-o în mormanul de rătăciri consumeriste! – ce lovitură magistrală din partea emolarilor, nu?), se supune întocmai, întru totul şi necrâcnit proprietarilor şi utilizatorilor de iure şi de facto (mai are rost să precizez: mereu “anonimi” şi “invizibili” ?) ai PUTERII…Infamă, blamabilă, dar, indiferent cu ce/câte epitete am viza-o, rămâne PUTERE…imună, prin natura ei prestabilită, la intenţii iremediabil naive de a o anihila FIZIC. De aceea au conchis Părinţii că “nu poţi opri furtuna cu mâinile goale”. Însă, în mod incontestabil, ac de cojocul ei există…Pentru cine cunoaşte temeinic şi înţelege esenţial creştinismul nu trebuie să dezvolt ideea. Cert este că Puterea va fi nu doar blocată, ci şi spulberată (perversă fără egal, ea ştie prea bine că o aşteaptă, inevitabil, sfârşitul ei cel groaznic şi definitiv, de aceea “trage să moară” în scurtul timp de graţie terestră, adică de totală şi abuzivă libertate care i se îngăduie de Sus, astfel încât să provoace cât mai multe pagube/victime posibile, fiindcă, iarăşi, intuieşte exact că altă şansă nu mai pupă în veci!), însă numai datorită…Superputerii Cuiva. Noi, robii Lui, se cuvine să ne luptăm cu alte arme, recte cele accesibile şi potrivite nouă…Doamne-ajută! PS. Adevărul veşnic viu – perceput, invariabil, ca incorect politic, brutal, copleşitor şi eroziv (lăuntric) de către vrăjmaşii Lui neîmpăcaţi, juraţi, îndârjiţi, orbi şi surzi – tocmai acest rol Şi-l asumă: să “demonteze păreri”.
-
fanel, luni, 30.03.2020 09:39
Si legat de subiectul articolului, masurile si restrictiile pe teritoriul USA se prelungesc pana la 1 iunie.
-
Kotegaeshi, joi, 09.04.2020 12:24
Virusii astia si omul au mers mana in mana , inca de la primele clipe ala umanitatii. Este fapt dovedit. Corpul uman este un mecanism extrem de complex, care stie sa se apere. Cand au aparut medicamentele? La cate molime au fost, ar fi trebuit sa disparem cu sute de mii de ani in urma. Dar noi am supravietuit. Si vom supravietui. Cel mai mare pericol pentru omenire, este LENEA!!!!! Viva la vida loca! Sa traiasca trumpeta americana!
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Ford: - Banii sau viata!