Formula 1: McLaren prezintă o grafică nouă pentru cursa de la Monaco, inspirată de casca lui Ayrton Senna
McLaren a dezvăluit o grafică nouă pentru cursa de Formula 1 de la Monaco. Noua grafică este inspirată de casca legendarului Ayrton Senna și cuprinde culorile steagului Braziliei. Totodată, britanicii au dezvăluit și un exemplar de serie McLaren Senna vopsit în aceste culori.
Anul acesta se împlinesc 30 de ani de la tragicul accident în care și-a pierdut viața Ayrton Senna, triplu campion mondial de Formula 1 și unul dintre cei mai iubiți piloți din istorie. Pentru a păstra vie amintirea lui Senna, McLaren a dezvăluit o grafică specială pentru etapa de la Monaco.
Astfel, monopostul MCL38 este vopsit acum în galben, verde și albastru, adică în culorile steagului Braziliei. Mai mult, noua grafică este inspirată chiar de către casca lui Senna, vopsită predominant în galben și cu accente verzi și albastre.
Alături de o grafică specială pentru monopostul său de Formula 1, McLaren a dezvăluit și un exemplar special al supercar-ului Senna, vopsit manual în aceleași culori de către divizia de personalizare McLaren Special Operations.
„Echipa este mândră să recunoască și să celebreze viața extraordinară și moștenirea competitivă a lui Ayrton Senna prin această grafică McLaren”, a declarat Zak Brown, șeful echipei britanice de Formula 1. „Senna rămâne venerat și respectat ca cel mai mare simbol al Formulei 1 și cel mai decorat pilot McLaren. Impactul lui asupra McLaren este enorm, nu numai prin rezultatele sale din curse, ci și prin prezența lui în echipă și acum moștenirea lui, așa că este o onoare să concurăm pentru el pe cel mai de succes circuit al său în culorile sale verzi, galbene și albastre”, a mai adăugat Brown.
Ayrton Senna a fost pilot la McLaren între 1988 și 1993, devenind de 3 ori campion mondial în 1988, 1990 și 1991. Brazilianul este și pilotul cu cele mai multe victorii la Monaco, reușind să câștige această cursă de 6 ori.
Marele Premiu de la Monaco va avea loc la finalul acestei săptămâni, în perioada 24 – 26 mai.
via McLaren, Formula 1
"Ferrari nu putea ramane in urma la ofensiva de marketing a celor de la Woking si reacţionează în consecinţă, intr-un week-end cu adevarat unic pentru mine si Ferrari, acolo unde voi purta o șapcă specială, produsa într- ediție foarte limitată(lipsește logo-ul albastru HP), dar care, spre deliciul tifosilor, este disponibila spre achizitionare. Asa cum este si firesc, doar șapca mea este la vânzare momentan, la un pret de 45 euro pentru adulți și 40 de euro pentru copii." (ScuderiaFans)