Formula 1: Primele imagini cu monopostul Williams din 2022

Publicat vineri, 07.01.2022 10:22 de Alexandru Monenciu

Cei de la Williams au publicat trei imagini cu monopostul și, implicit, cu grafica pe care o vor folosit în sezonul 2022. Prima etapă se va desfășura în perioada 18 - 20 martie.

Prima etapă de Formula 1 din sezonul 2022 va fi găzduită de Bahrain și se va desfășura în intervalul 18 - 20 martie. Până atunci, însă, echipele mai au la dispoziție perioada de teste pentru a-și calibra monoposturile și, desigur, piloții.

Williams Racing, o echipă cu tradiție în Marele Circ, tocmai a publicat o serie de imagini cu monopostul din 2022 și, implicit, cu grafica pe care o va folosi. Una care arată cam la fel cu cea din 2021.

După plecarea lui George Russell la Mercedes-AMG Petronas, acolo unde va concura alături de Lewis Hamilton, Williams l-a reactivat pe Alex Albon. Pilotul thailandez îl va avea coechipier pe Nicholas Latifi, acesta din urmă rămânând la echipa britanică și în 2022.

via Williams Racing

  • Neutru, vineri, 07.01.2022 15:00

    Asta este o machetă. Așteaptă opinii, testează(provoacă) comentarii. Din experiența ultimilor ani Williams nu vor fi gata nici la începutul campionatului. Da, grafica o fi asta, culorile dar și astea se pot schimba. Așteptăm testele!

  • AyrtonSenna1991, duminică, 09.01.2022 12:19

    O strategie de marketing... Cu toate astea, cel puțin din punctul meu de vedere, noile monoposturi au un design mai atractiv.

  • Costel, miercuri, 12.01.2022 15:21

    drama noilor reglementari imi pare alta.... latimea josnica pentru ceea ce-ar trebui sa reprezinte stratosfera competitiilor pe patru roti in 2022! ...renuntarea la 20 cm [2m(2021)->1.8m(2022)] din latimea monoposturilor, noile monoplace-uri ajungand astfel sa-mi lase impresia ca-s preponderent schilodite in preajma ecartamentelor fata/spate, coborand abrubt de la valoarea latimii unui LaFerrari (1992mm) sa zicem, tocmai la aceea unui ClioV (1798mm)..... ...si ma refer la ClioV de serie, in ClioV Cup nazdravanele de clasa mica putandu-si bucura posesorii cu 1988mm agonisiti la valoarea maxima transversala.... ...se putea gasi un compromis convenabil intre perimatii 200cm si noi venitii 180 cm, poate de mare ajutor era cota transversala maximala a noului M3(G80)-190cm.... macar sunt promisiuni, aproape ferme, ca n-o sa mai vedem in F1 cote longitudinale similare lui Maybach 57(572 cm), AMR21 reusind "faimoasa" performanta ca in sezonul recent incheiat sa surclaseze lungimea baby-pachebotului asamblat in santierul naval de la Sindelfingen in deceniile trecute....

  • Neutru, miercuri, 12.01.2022 20:56

    De ce-i dramă? Cât mai suple, doar au motoare de 1600 cm. Se vor depăși băieți mai ușor și vor avea loc mai mult pe pistă să nu se mai lovească. Oricum ar fi, performanțele nu vor scădea. Vor fi piloți care se vor adapta mai greu(bănuiesc că cei cu ani mai mulți).

  • Costel, joi, 13.01.2022 15:45

    @Neutru, nu-mi permit sa fiu dusmanul fatis al supletii taman in secolul obezitatii, chiar nu-s capabil sa ma strecor fara daune semnificative printr-o razmerita atat de mare, doar ca-mi lasa impresia ca-s o idee prea inguste(1800mm) pentru gusturile personale la vizualizarea asidua a celor trei poze, dar si bazandu-ma deopotriva pe faptul ca FIA n-a indraznit sa modifice si valoarea aderentei mecanice (latimea pneurilor)... recunosc, n-am gasit pana acum vreo informatie care sa certifice modificari in consecinta la incubatorul F1, monoposturile de F2 lafaindu-se si-n 2022 la aceiasi valoare de 1900mm privind latimea... ....nu trebuie pus mare pret pe spusele unuia fara de podium in F1 in 179 starturi si, cei definitoriu la aceasta ora pentru toti competitorii, fara ca noile creatii sa faca cunostinta cu asfaltul, da' parca nici nu trebuie ca gurmanzii F1 sa aiba asteptari mai mari decat s-ar impune de la noile reguli: racefans.net/2022/01/12/hulkenberg-not-convinced-2022-cars-will-improve-racing-after-simulator-runs/