FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift

Publicat marţi, 12.11.2024 10:22 de Tiberiu Safta

Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor.

Dacia Jogger este pe cale să primească primul său facelift major. Monovolumul compact lansat în 2021 a primit deja o actualizare minoră în urmă cu un an, după ce Dacia și-a schimbat sigla și identitatea vizuală. Următorul facelift se anunță a fi o actualizare mai mare și ar urma să fie lansat anul viitor.

Până atunci, putem vedea în premieră primele fotografii spion cu viitorul Jogger facelift, surprins în timpul testelor publice. Pentru noua versiune actualizată, Dacia se concentrează mai mult pe restilizarea părții frontale, dar și pe o ușoară actualizare a părții din spate.

Astfel, din imagini putem vedea că noul Jogger facelift va primi o grilă mai subțire și o bară frontală redesenată, cu mai multe prize de aer față de modelul din prezent. Partea din spate pare a fi neschimbată ca formă, însă stopurile ascunse de camuflaj sugerează o semnătură luminoasă nouă pentru acestea.

Deocamdată, Dacia nu a dezvăluit detalii despre noul Jogger facelift. Cel mai probabil, noul model va păstra toate motorizările actuale. Îți amintim că Dacia Jogger este oferită cu 4 motorizări în acest moment: 1.0 TCe benzină cu 110 cai putere, 1.0 TCe ECO-G 100 alimentat cu GPL și cu 101 cai putere, 1.5 Blue dCi diesel cu 102 cai putere și 1.6 hibrid cu 141 de cai putere.

Dacia nu a confirmat până acum data și anul lansării viitorului Jogger facelift.

IMAGINILE POT FI VĂZUTE AICI

via Carscoops

  • ds, marţi, 12.11.2024 11:18

    Cu mențiunea că 1.5 blue dCI va fi doar pentru piața din Maroc.

  • sd, marţi, 12.11.2024 11:40

    Hibrid sau gpl, zece clase peste dci!

  • ds, marţi, 12.11.2024 11:47

    1.5 dci cel mai prost motor

  • @ds, marţi, 12.11.2024 14:14

    eh, nici chiar asa. tehnic vorbind a fost si este in continuare un motor robust, fiabil si eficient. dar problema se pune daca este potrivit pentru o anumita aplicatie data. faci des drumuri lungi si foarte lungi cu viteze medii ridicate, atunci este cel mai nimerit. dar daca mersul tau este >50% oras sau drumuri scurte de naveta cu trafic sacadat si variatii mari de tempo, atunci da, poti zice ca este cel mai prost (ales) motor.