FRANKFURT 2011 LIVE: Astra GTC a electrizat standul Opel
Versiunea coupe a lui Opel Astra arată bine în poze, iar în realitate e demenţială. Noul GTC a făcut lumină la standul Opel, alături de noul Zafira Tourer şi de Ampera.
Ştiţi sentimentul pe care-l ai atunci când vezi o maşină pe care ai admirat-o până atunci doar în fotografii, dar care în realitate arată şi mai bine decât credeai? Asta am simţit când am văzut astăzi noul Astra GTC după conferinţa de presă a celor de la Opel. Dacă versiunea hatchback a atras deja multe priviri pe şosea datorită caracterului său dinamic, GTC-ul arată de parcă se pregăteşte să stea în blocstart la o cursă de 100 de metri. Sau 0-100 km/h, mă rog. În plus, preferinţă personală, designerii
Lângă Astra GTC a stat la Frankfurt noul Zafira Tourer, generaţia nouă a monovolumului mărcii. Foarte interesantă alegerea designerilor Opel pentru partea frontală, care aminteşte de cea a lui Ampera prin prelungirile blocurilor optice frontale. Monovolumul nemţilor vine cu motoare noi care merg de la vesiunile eco de 110 CP (1.7 litri CDTI EcoFLEX) la cele ceva mai "înfipte", de 140 CP (1.8 benzină).
Ampera nu este o noutate absolută, dar reprezintă vârful de lance al mărcii în ceea ce priveşte viitorul gamei. Modelul hibrid (electric plus benzină pentru prelungirea autonomiei) al mărcii a fost aşezat la loc de cinste în standul celor de la Opel, însă prezenţa sa la Salon este mult mai vizibilă pe aleile complexului Messe din Frankfurt: modelul german joacă rolul de taxi pentru jurnalişti, câteva zeci de exemplare fiind văzute roind prin jurul halelor de la Frankfurt. Am mers şi noi cu maşina, am testat-o cu adevărat acum o lună şi jumătate, o vom testa şi în România săptămâna viitoare, deci viitorul sună bine pentru gama eco a celor de la Opel. Mai ales pentru că nu trebuie să te gândeşti prea mult la autonomia electrică.
cel mai frumos hatch-coupe alaturi de vw scirocco si alfa brera.