Frankfurt LIVE: Noutatile Renault-Nissan

Publicat miercuri, 12.09.2007 11:49 de Mircea Meșter, Bogdan Mirică

Renault a adus Laguna, Nissan a venit cu Micra facelift. Dacia s-a remarcat la Frankfurt doar printr-un motor nou.

Renault a reusit, poate, una dintre cele mai bune campanii de comunicare la Frankfurt. Noua Laguna- vedeta incontestabila a standului francezilor – nu a asteptat mult pentru a-si impune imaginea (destul de contestata pe de alta parte) la salonul german. Motivul? Renault Laguna 3 se afla pe mai toti peretii salonului si pe majoritatea panourilor publicitare din orasul german. In aceste conditii, simpla trecere pe la standul Renault devine o problema, deoarece jurnalistii s-au inghesuit sa admire formele controversate ale noului model.

Totusi, pentru a inlatura orice eventuale neplaceri cuzate de la fel de eventualele comentarii rautacioase, Renault a plantat la cativa metri viitorul Laguna Coupe, conceptul care emana sportivitate prin liniile sale corecte si noi.

In aceste conditii, celelalte doua concepte frantuzesti au ramas in spate, fiind vorba de doua variatiuni pe aceeasi tema: Twingo CC Concept si Kangoo Concept. Daca reuseai sa treci peste zona Laguna, undeva in spatele standului puteai admira noul Clio Sport Tourer, versiunea break a cunoscutului model Renault.

Ieri am asistat si la un episod inedit in care Laguna a avut rolul principal. La doar 4 ore de la lansarea oficiala de salon, in parcarea complexului Messe am asistat la plecarea spre hotel a catorva jurnalisti francezi care au demarat chiar intr-un New Laguna cu numere de Franta. Se pare ca nu doar la noi functioneaza sistemul de prelansare.

Standul Dacia a fost trist. Este adevarat, romanii tocmai lansasera o motorizare Logan pe care noi am testat-o deja acum o saptamana si jumatate. Insa lipsa unui model nou (pickup-ul tocmai prezentat nu a facut parte din arsenal) a facut ca obisnuita aglomeratie creata de jurnalistii curiosi sa vada un nou low-cost cu aceeasi palarie sa lipseasca.

Trecem de cealalta parte a Aliantei, la Nissan. Aici am vazut Mixim, un concept care are toate sansele sa reuseasca pe piata in cazul in care versiunea de serie va imprumuta cel macar 30% dintre liniile sale actuale. Evident, usile in stil Lambo ies din peisaj primele.

Tot la Nissan am vazut Micra facelift, un vant de schimbare adus minionului model nipon. Nimic spectaculos, doar un retus dictat de varsta.

  • mitza, miercuri, 12.09.2007 16:03
    frumos..

    imi plac f mult conceptele, pacat ca Dacia s-a "remarcat" doar printr-un motor mai nou..

  • adn, miercuri, 12.09.2007 16:33
    clio

    Imi place cum arata noul clio, dar fata se aproprie evident de peugeot 207, poate chiar prea mult impreuna cu farurile. Iar de radashca aia cu toate usile pe sus.. parca ti-e frica sa mai apropii de ea sa nu iti spargi capul sau sa iti taie fata. Ce sa zic, in parcare cam greu cu ea.. nu prea este de folosit zilnic o masina de genul asta cu 4 usi fluture.

  • Flavius, miercuri, 12.09.2007 22:33
    Spate descandent

    Astept de la toti constructorii de serie mare acel fund lasat.

  • atti, miercuri, 12.09.2007 23:23
    Yes

    sunt frumoase dar la standu Audi nu va deplasati ???

  • ..., joi, 13.09.2007 06:33

    Diesel de 85 cp ? asta nu mai e noutate decat pentru Dacia :)

  • laurro, joi, 13.09.2007 12:08
    de aia..

    ..am eu ce am cu renault-ul. ne trateaza ce pe o tara bananiera ! nu i-a interesat loganul nostru, asa cum este el, cu bubele lui cu tot, de altfel tot de ei gandite, si nu l-au expus! de ce sa vindem noi logan in occident si sa facem export, cand mai bine isi vand ei renault-urile !! ca sa nu mai zic de loganul facut in Brazilia sub sigla Dacia. o masina mai ca lumea iese in sfarsit de la Dacia, si aia in Brazilia!! cumparati renault oameni buni, ca merita fratii nostri francofoni !!

  • Razvan, joi, 13.09.2007 15:23

    durere conceptul laguna coupe... e facut pe platforma lui nissan 350 Z si infiniti G35.