Franța: În 2020, Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pentru persoane fizice, pentru al cincilea an la rând
Dacia a vândut circa 98.000 de mașini în Franța în 2020, cu 30% mai puțin față de 2019, în condițiile în care piața a avut o scădere de 25%. Vestea bună pentru constructorul de la Mioveni este că Sandero a fost din nou cea mai vândută mașină pentru persoane fizice, pentru al cincilea an consecutiv.
Grupul Renault a publicat vânzările din 2020 pentru piața franceză, iar datele indică scăderi pe linie pentru brandurile sale.
Dacia a vândut un total de 98.376 de vehicule către clienții din Hexagon, cu 30% mai puține față de 2019. De menționat că rezultatul a venit pe fondul unei contracții cu 25% a pieței franceze.
Există însă și vești bune. Sandero a fost din nou cea mai vândută mașină pentru persoane fizice din Franța, cu 53.417 unități, pentru al cincilea an la rând. În plus, Dacia a vândut 13.974 de mașini cu GPL și este lider autoritar cu 83.6% din vânzările pe acest segment în Franța.
În ceea ce privește celelalte branduri din grup, Renault a avut vânzări de 436.467 de unități și o scădere de 21.4%, în timp ce Alpine a înregistrat doar 744 de unități și un declin de 76.5%.
Via Renault
-
ACE - Craiova, luni, 04.01.2021 19:41
Si in Spania, cu 24.035 unitati, modelul DACIA Sandero ocupa locul fruntas la vanzari. Este urmat de SEAT Leon si NISSAN Qashqai Bravos DACIA!!!
-
inexorabil, marţi, 05.01.2021 00:56
Dacă mi se permite un “off topping”. Accesând recent pagina de FB a unui membru de seamă al AfD, trona, în premieră, o notificare “oficială” : “Această pagină publică postări despre Covid-19”. Postări sau…adevăruri? Mai departe, ţi se sugerează să te orientezi “corect”, recte: “Vizitează Covid-19 – Centrul de informaţii, pentru a vedea informaţii şi răspunsuri la întrebările tale despre pandemia de coronavirus”. Informaţii sau deformaţii? Mă rog, şi dacă prefer în continuare “extremismul de dreapta”, ce crimă comit în viziunea “realiştilor” respectivi? Dragilor, voi realizaţi…realmente ce viitor sumbru se înfiripă la orizont? Precum sublinia un prieten duhovnicesc de-al meu: “Ă-hă, încă este boierie pentru noi în condiţiile actuale şi, cu toate acestea, tot ne văicărim. În vremurile de mucenicie, mulţi dintre cei care acum se dau viteji cum că se luptă cu Fiara vor capitula…Atât de puternică şi de corupătoare va fi”.
-
@inexorabil, marţi, 05.01.2021 10:12
Iar ai uitat să-ți iei medicamentele?
-
Dacia first, marţi, 05.01.2021 10:24
@ACE Mai putem adăuga la listă România, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia de Nord și Maroc, state unde Dacia e pe primul loc la vânzări.
-
Ionuț, marţi, 05.01.2021 10:58
Dacia este o căruță și veche și nouă !!! La impact frontal este jalnică !!!! :)))
-
Ionuț, marţi, 05.01.2021 11:00
Vinde o mașină cu profit maxim, dar siguranță pasagerilor este pusă în pericol , sunt multe exemple... Rușine.....
-
inexorabil, marţi, 05.01.2021 12:16
Mafioso, altă replică (mai proaspătă) nu poate să conceapă draga ta de minte “complexă” ? Oricum, satisfacţia tot nu mi-o ascund: te sabotează tocmai Toyota, care nici nu vrea să audă de e-trend…Ahahahahahaha (repede cu drepturile de autor pentru @AndreiRN).
-
Calingura, marţi, 05.01.2021 13:03
Ionut - de unde le scoti? Ai idee pe ce se iau punctele la euroncap? Problemele la Dacia ar putea fi altele, dar dispar si alea daca comparam mere cu mere si pere cu pere.
-
Ionuț, marţi, 05.01.2021 14:13
@calingura Am văzut foarte multe mașini Dacia in service cu impact frontal , sunt căruțe pe 4 roți , lonjeronane neramforțate din fabrica tablă subțire ..etc Siguranță pasagerilor ...???
-
Calingura, marţi, 05.01.2021 14:19
Ranfortat sau intarit. Desi, eu nu te judec pentru asta. Eu inteleg ce spui si ce ai vazut. Dar asta nu inseamna nimic. Ba din contra, demonstreaza ca nu intelegi cum functioneaza eficienta la impact. Vezi filme cu impact frontal intre modele vechi cu tabla de tanc si modele noi. Te ingrozesti. Dar, insist: trebuie sa compari, sa te uiti pe cifre, sa faci o analiza. Ce spui tu e doar o impresie. Bag mana in foc pana la umar ca un Logan nou e mai sigur decat orice astra H, ursulet, Corsa, Golf 4 si alte masini faine dar vechi care mai circula pe la noi.
-
Calingura, marţi, 05.01.2021 14:20
na ca ma prostesc si eu: ranforsat nu ranfortat :))
-
Ionut, marţi, 05.01.2021 17:25
@calingura Ești varză omule !!!
Citeste si
-
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieChinezii de la Great Wall Motor vor uzină în Europa. Spania și Ungaria luate în calculChinezii de la Great Wall Motor vor să construiască o uzină în Europa, iar Spania și Ungaria sunt două dintre țările preferate de asiatici. Până în 2029, Great Wall intenționează să aibă o producție anuală de 300.000 de vehicule pe Bătrânul Continent. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieFiat a demarat producția noului 500 Hybrid la uzina Mirafiori din TorinoNoul Fiat 500 Hybrid a intrat pe linia de asamblare a uzinei din Mirafiori din Torino, Italia. Până la finalul anului vor fi asamblate 6.000 de unități, urmând ca primele exemplare să fie livrate în luna ianuarie 2026. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieBMW marchează 20 de ani de producție la uzina din LeipzigConstructorul bavarez de automobile aniversează 20 de ani de producție la uzina din Leipzig. Din 2005 și până în prezent, aici au fost asamblate aproape 4 milioane de vehicule. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieÎn premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în EuropaPentru prima oară, europenii au cumpărat mai multe mașini echipate cu sistem de propulsie plug-in hybrid decât mașini diesel. Între timp, hibrizii fără încărcare la priză continuă să facă furori pe Bătrânul Continent. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 25 noiembrieVolkswagen plănuiește să exporte mașini produse în China către și mai multe piețe internaționaleVolkswagen intenționează să exporte mașini dezvoltate și fabricate în China către și mai multe piețe internaționale, a declarat un director al companiei. Totuși, Europa nu este una din aceste piețe. Citeste tot
Vă daţi seama ce vremuri “superbe” ne aşteaptă pe toţi sub cupola europeistă (sau “democrată”, dincolo, peste Ocean), dacă în Vest lumea deja se agaţă de colacul de salvare numit reducerea costurilor (chiar drastică) – pentru persoane juridice axate pe activităţi de producţie – respectiv economii personale – pentru “talpă”. De altfel, sociologul american George Ritzer se întreba la modul cel mai grav: “Ce va urma după ce epoca prosperităţii întru duhul consumerismului se va încheia (n.m. : mai devreme sau mai târziu, dar în mod cert şi inevitabil) ?”…N-ar fi greu de intuit ce: un fel de film nerecomandat a se viziona noaptea şi singur în casă. Ca să previn eventualele tentative de combatere vehementă, voi valida din nou teoria conform căreia oricine se vede şi se simte la adăpost sub raport material (sau chiar “pe val”) nu se va gândi niciodată şi sub nicio formă (nici măcar instinctiv) la “alternativa” economisirii (implicit, nici nu-şi va “stratifica” ansamblul nevoilor şi al poftelor, cum că, vezi Doamne, aceasta ar fi “mai prioritară” decât aceea ş.a.m.d.), fie şi dacă ar conştientiza că se conturează nori negri pentru întreaga societate (de exemplu, nu vă îndoiţi că s-au ţinut chiolhanuri fix în plină restricţie – sau: cunosc personal oameni care şi-au planificat vacanţe “de vis”, ignorând cu desăvârşire particularităţile situaţiei sociale speciale). Nu neg, poate că se aplică excepţii la regulă, dar, logic, ele nu-şi pot depăşi “statutul” de…excepţii. PS. Eh, tocmai EMOL nu-şi bate capul cu asemenea chestiuni. Dimpotrivă, vârful piramidei sale (de bani) va ajunge să gâdile cerul.