Franţa: Înmatriculările Dacia au crescut cu 99.5% în luna iulie
Înmatriculările de automobile Dacia pe piaţa din Franţa au crescut cu 95.5 procente în luna iulie în raport cu aceeaşi perioadă a lui 2011 pe fondul noilor modele lansate în gamă.
După şapte luni în care înmatriculările de automobile Dacia au fost în scădere în Franţa, cea mai mare piaţă de desfacere din Vest a mărcii, marca din Mioveni a reuşit să-şi revină, anunţând o creştere de 99.5% a înmatriculărilor în luna iulie 2012 în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Primele şapte luni ale anului au adus 50.307 automobile Dacia înmatriculate în Franţa, pe lângă cele 9.128 unităţi înscrise în iulie 2012. În raport cu anul trecut, cei de la Dacia au înregistrat o scădere ce 3.8 procente a înmatriculărilor, care ar putea să fie transformată într-o valoare pozitivă de rezultatul din iulie. În timp ce Dacia înflorea, piaţa auto franceză a înregistrat o scădere de 7% a vânzărilor de maşoini noi în luna iulie 2012. Cei de la Dacia ar trebui să se aştepte la încă o creştere a vânzărilor, odată ce vor fi lansate modelele Dokker şi Dokker Van, care îşi vor putea atrage clienţii prin preţul său fără concurenţă.
Piaţa din Franţa are şi cel mai activ club al posesorilor de automobile Dacia, peste 10.000 de persoane fiind înscrise la picnicul Dacia din Hexagon. Primul picnic Dacia a fost organizat la Mansigne şi a avut 4.000 de participanţi, care au venit cu 1.000 de automobile. În cadrul primei ediţii, fanii Dacia au făcut o poză de grup interesantă, formând mesajul "J’aime ma Dacia" ( Îmi iubesc Dacia). Din 2004 până în prezent au fost achiziţionate aproape 2 milioane de maşini Dacia. În aceeaşi perioadă, Dacia a fost marca auto care a progresat cel mai mult în Europa.
În primele trei luni ale anului curent, ACEA a arătată faptul că România este pe primul loc în topul creşterilor înmatriculărilor de automobile noi, cu +44.3% în primul sfert al anului (circa 14.000 de maşini). Clasamentul pe mărci arată că înmatriculările Dacia au scăzut cu 13% în primele trei luni ale anului în raport cu primele trei luni ale lui 2011.
Via Agerpres
Marca noastra draga.....ce vremuri bune,cand aparuse 1100 era cea mai tare limuzina,mai tare decar Renault 4.