Gear Knobs, numele înregistrat de Jeremy Clarkson pentru viitoarea sa emisiune auto

Publicat vineri, 18.09.2015 17:42 de Bogdan Mirică

Casa de avocatură care îl reprezintă pe Jeremy Clarkson a înregistrat denumirea Gear Knobs pentru emisiunea auto pe care vedeta o va face alături de Amazon Prime. Tot ei au ales și numele personajului care îl va înlocui pe Stig.

Deși detaliile contractului semnat între Amazon Prime și fosta echipă Top Gear au fost anunțate oficial în presa internațională și publicul a fost uimit de cele 250 de milioane plătite de televiziunea online pentru cele trei sezoane, numele viitorului show a rămas învăluit în mister.

Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond vor juca din nou după cum le dictează fostul producător Top Gear, Andy Wilman. Emisiunea va fi un concurent direct pentru Top Gear și va fi difuzată începând cu toamna lui 2016. Fiecare dintre cele trei sezoane va avea 12 episoade, iar fiecare episod va dura aproximativ 60 de minute și va fi difuzat săptămânal, ca și Top Gear.

Și tot la fel ca Top Gear, emisiunea lui Clarkson, May și Hammond va folosi cuvântul ”Gear”. Mai exact, emisiunea lor are toate șansele să se numească Gear Knobs. Casa de avocatură Olswang, care în trecut l-a reprezentat pe Jeremy Clarkson în colaborarea cu BBC și apoi în scandalul cu postul britanic de televiziune, a depus o cerere de înregistrare a numelui Gear Knobs și a derivatelor Gear Nobs și Speedbird la oficiul pentru patente.

Toate denumirile pot fi folosite atât în transmisiuni video, cât și în scop comercial. Înregistrarea lor s-a făcut cu două săptămâni înainte ca Amazon Prime să anunțe colaborarea cu Jeremy Clarkson și ceilalți doi colegi ai săi.

Dacă despre Gear Knobs am stabilit că ar putea fi numele noului show auto, despre Speedbird zvonurile susțin că este vorba despre un personaj misterios, asemănător celebrului Stig. Pentru cei care nu știu, Stig este un personaj inventat tot de Clarkson și producătorul Andy Wilman, inspirați de o banală glumă pe care o foloseau în anii de școală.

via buzzfeed