Geely va lansa 15 modele noi în Europa, în următorii 3 ani

Publicat luni, 27.10.2025 16:52 de Tiberiu Safta

Geely a anunțat planuri noi de extindere pe piața europeană. Marca chineză vrea să lanseze 15 modele electrice și hibride noi în următorii 3 ani și să ajungă să aibă 1000 de dealeri pe Bătrânul Continent până în 2030.

Constructorul chinez Geely vrea să se extindă și mai mult în Europa, atât în ceea ce privește gama de modele, cât și rețeaua sa de dealeri pe continentul nostru. Concret, noul plan al celor de la Geely este să ajungă să aibă 1000 de dealeri în mai multe țări din Europa în următorii 5 ani.

A doua parte a planului prevede extinderea gamei cu nu mai puțin de 15 modele electrice și hibride plug-in noi. Potrivit oficialilor mărcii, toate aceste lansări vor avea loc în următorii 3 ani.

„Clienții sunt mai deschiși să aleagă mărci noi”, a declarat Michael Yang, șeful filialei Geely Marea Britanie. „Când vine vorba de electrice și hibride plug-in, marca nu mai este atât de importantă. Clienții își pierd loialitatea față de mărcile tradiționale”, susține oficialul mărcii chineze.

Marca Geely a fost lansată oficial în România în septembrie 2024. În prezent, marca chineză oferă 4 modele pe piața noastră, toate SUV-uri, dintre care 3 sunt cu motoare termice, iar unul singur este electric. La nivel european, Geely a vândut 1829 de mașini noi de la începutul lui 2025 până în ultima zi din septembrie.

via Automotive News Europe (înreg.)

  • alex_cu_a_mic, luni, 27.10.2025 19:49

    "Gelillac" vinde ~2000 masini in 2025 dar vrea 1000 de dealeri pana in 2030. Cel mai important in viata-i sa-ti doresti sufucient de mult un lucru si el se va intampla. La fel cum UE isi doreste electric 100% in 2035 si sigur se va intampla. Probabil programul de inarmare al UE vizeaza contracararea revoltelor interne si nu apararea de pericole externe..

  • @alex_mic_pitic, luni, 27.10.2025 20:22

    Avand in vedere ca marcile germane sunt falimentari si ca asa amarati cum sunt chinezii, au cumparat Volvo, Lotus, au o bucata din mercedes si sa nu uitam ca de vreo 22 de ani BMW le da tehnologie la chinezi prin joint venture Brilliance, o sa ramai mirat cand vei vedea ca in Europa Geely va vine mai mult ca VAG+Mercedes+ BMW la gramada. Mai dureaza putintel si te vei lamuri. Multi experti ziceau si de Tesla ca nu are nicio sansa si se pare ca vinde binisor si creste productia in Germania in timp ce VAG dau afara. Deci, radem, glumim, dar treburile sunt triste.

  • zarnesteanu, marţi, 28.10.2025 01:44

    Chinezii vin cu sute de modele, cauta tot felul de subterfugii sa intre pe piata europeana, dar in final vom ajunge sa lucram pentru ei. Ultima gaselnita e sa vanda modele chinezesti sub sigla Opel. Bun asa. Intre timp albii nu mai fac copii, nu mai vor sa lucreze si cel mai rau, nu mai merg la scoala. Europa e deja infestata de rasele invazive, iar America lupta din rasputeri sa se curete cat mai poate de cancerul care mananca America Centrala si de Sud de sute de ani. Cand spuneam cu ani in urma ca masinile japo si coreene nu trebuie cumparate indiferent de oferta, mi-am luat ciomege in cap cu duiumul. Astazi japoneze si coreene sunt pe toate drumurile. Urmeaza chinezii si deja putem sa ne ascundem. Fara sa punem osul la treaba serios, cu simt de raspundere, si fara o intoarcere fara echivoc la Biblie si tot ce scrie in ea putem sa punem cruce pe civilizatia Europeana. Am ajuns sa urc in Piatra Craiului iar la Curmatura sa dau de o indianca la bucatarie !!!! La lucru, inginerii albi sunt supusi la presiuni maxime si impinsi afara prin tot felul de gainarii indiene, in timp ce indienii sunt angajati fara nici o rusine, chiar daca la firma de dinainte desenau capace de buda. Literalmente !!! In project management esti angajat doar daca esti egiptean sau din Africa de Nord. In vanzari doar arabi, de la Est la Vestul continentului. E doar o chestiune de timp pana vom disparea, diluati in propria tara, lasata de Dumnezeu. Tara udata cu sange si lacrimi secole de-a randul de cei de dinaintea noastra. Dar intre timp ne pute crestinismul, ne pute munca, profesionalismul si educatia (elementara sau avansata). Hai si cu chinezismele, goarna ma-sii, ca de japoneze si coreene ne-am umplut oricum. De luna viitoare o sa am pe driveway un hyundai kona, second hand (2019) si nu vreau sa scriu aici conjunctura absolut incredibila prin care mi-a ajuns masina asta pe mana. Sper sa fie prima si ultima, dar cum se zice la Zarnesti, never say never. Ciudata e viata asta uneori !

  • Alin, marţi, 28.10.2025 07:18

    Neinteresant. Produse chinezesti la suprapret. Nu e vorba DOAR de alea electrice, care cica domne primesc subventii de la sta chinez si apoi primesc suprataxe de la mUE. NU, alea banale, pe combustie, tehnologie veche, se vand si ele la pret dublu aici fata de piata chineza.

  • ds, marţi, 28.10.2025 11:40

    Una peste alta, să zicem 2000 de mașini vândute în Europa până la sfârșitul lui 2025. Wow! Renumita calitate made in rpc își spune cuvântul.

  • @zarnesteanu, marţi, 28.10.2025 12:12

    Ceea ce propovăduiești tu pe aici este segregație rasială amestecat cu niscaiva delir biblic a la călin georgescu și condimentat cu foiță de AUR. Occidentul, inclusiv USA cu maga cu tot, nu ar fi ajuns la nivelul actual de trai dacă nu ar fi existat imigranții. A fost wi-win. Plimbă ursu!

  • dan_grc, marţi, 28.10.2025 12:27

    @ Pericolele externe chiar există, de fapt este unul major, până acum câțiva ani a fost liniște vreme de decenii bune pentru ca Schorder și Merkel au fost buni afaceriști, gaz ieftin, avantaj enorm pentru industrie, în timp ce " pacificatorii" de la Răsărit s-au înarmat și infiltrat pe unde au vrut, ca doar nu erau nebuni sa se dezvolte și ei, au 2400 km de autostradă în momentul de față, fără drumuri expres, strict autostradă, îți dai seamă ce hal de dezvoltare la suprafața țării, doar Moscova și Sankt Petersburg, si astea în Vestul Rusiei . Cât despre China și invazia lor auto, nici cu ajutorul haterilor de mai sus nu vor reuși mare lucru,( iar sunt falimentare mărcile europene, de parca toți au fost deștepți ca cei de la Volvo ), cel puțin în Estul Europei, puține modele sunt ok, raportate la preț, indiferent de propulsie, cu toate ca sunt promovate super agresiv peste tot, cel puțin anul ăsta, zi de zi, pe toate canalele, care mai de care influnceri, da n-am văzut unul să-și cumpere sa-si promoveze alegerea .

  • dan_grc, marţi, 28.10.2025 12:30

    Schroder, mein fehler .