GENEVA 2012 LIVE: Spectacol marocan în standul Dacia la lansarea lui Lodgy

Publicat marţi, 06.03.2012 13:14 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Dacia a lansat noul Lodgy la Salonul Auto de la Geneva în cadrul unui spectacol incitant, derulat pe ritmuri de jazz. Pe piața din România, modelul are un preț de pornire de 9.500 de euro cu TVA inclus.

Dacia Lodgy a fost lansat în ritmuri de jazz la Geneva, spiritul practic al modelului fiind subliniat de o trupă de muzicieni care a intrat în scenă la bordul monovolumului din Tanger. Totul a început de la un interpret marocan, care a intrat în scenă cu un moment de beatbox care a atras atenția asupra lui

Carlos Tavares, șeful mărcii Renault,, care a coborât victorios dintr-un Lodgy după ce artiștii și-au terminat reprezentația.

Încă de la început, marca Dacia a fost prezentată ca fiind mândria concernului Renault-Nissan, dat fiind rata sa remarcabilă de creștere înregistrată în cei opt ani de la lansarea lui Logan. Noul monovolum este deosebit de spațios, o scurtă experiență la interior demonstrându-ne că locurile din față și de pe cel de-al doilea rând oferă un nivel bun de spațiu pentru cap și pentru umeri. Cei de la Dacia se mândresc și cu cel mai bun nivel de spațiu pentru ocupanții celui de-al treilea rând de scaune din întregul segment al monovolumelor compacte.

Elementul care a șocat audiența a fost prețul noului model - 9.500 de euro cu TVA inclus pentru piața din România, respectiv 9.900 de euro pentru celelalte piețe. Grupul impresionant de jurnaliști de la fața locului n-a avut timp de un moment de respiro, oficialii Renault-Nissan anunțând că noul lor monovolum va fi oferit alături de noile motorizări ale concernuului franco-nipon și că modelul va putea fi comandat alături de un sistem de navigație cu Bluetooth și cu un limitator de viteză.

CLICK AICI pentru a afla mai multe informații despre Dacia Lodgy.

  • io, marţi, 06.03.2012 14:20

    Ce spunea Carlos Tavares? Cand ne dati inregistrarea?

  • unu, marţi, 06.03.2012 15:23
    rusine renault!

    asa mare mandrie este Dacia pentru grupul renault incat fabrica noul model in Maroc.sa nu uitam ca o mare pondere in vanzari,in cei opt ani au fost in Romania!!!!!!poate meritau si fraierii o extindere a fabricii din Pitesti sau in alt oras ,asa,recunostinta pentru toate concesiile statului roman pentru grupul renault...

  • altul, marţi, 06.03.2012 15:46

    S-a mai dezbatut chestiunea. Fabrica din Maroc exista deja, au trebuit doar investitii pt modernizare. Aici in Romania ar fi trebuit s-o ia de la zero. Dar asa-i romanul, cand e vremea de multumiri se face ca ploua (in cel mai bun caz), insa atunci cand e vremea de aruncat cu rosii... ei bine, asta-i cea mai mare fericire a lui... PS: Renault a investit aproape 2 miliarde euro in Romania din 1999 incoace, deci sunt chiar nesimtiti...

  • gigi, marţi, 06.03.2012 16:19
    x

    arata bine; nu ma intereseaza unde-i facuta; poate sa fie cocletita si pe luna; pitestiul va produce atat cat poate: imaginati-va ca se investesc bani pentru cresterea capacitatii de productie, se angajeaza oamanei si apoi... vanzarile scad - tot ce-i posibil - iar oameni si echipamente trebuie trimise pe linia moarta. n-ar fi prea placut, nu? lasati pitestiul sa produca cat poate; dacia devine - gratie renault - un brand international, precum skoda de pilda - care are fabrici peste tot, din rusia pana in china si india. ce va tot kacati pe voi pentru fabrica din maroc? Lodgy e un produs reusit, sincer, este prima dacia care ...e masina. (bine, si dusterul e relativ ok).

  • DORU, marţi, 06.03.2012 16:57
    DACIA LODGY

    Francezii isi urmaresc interesul lor de afaceri,nu pe al celor din ROMANIA. Cit despre noul model DACIA,este un mare pas facut inainte de grupul RENAULT.

  • ...altul, marţi, 06.03.2012 18:24
    ...

    nu ar fi o problema,dar brandul Dacia este romanesc.sa te vad comentand atunci cand or sa mute tot precum Nokia. cu ,,romani,,adevarati ca tine a ajuns tara aici. sai pupam in dos ca au investit la noi si sa nu comentam nimic...

  • Florin, marţi, 06.03.2012 19:09
    Lodgy..

    Eu zic sa fim mandri ca aceasta masina poarta numele DACIA. Nu conteaza unde este facuta ..atata timp cat in fata are sigla Dacia. Bravo Dacia si felicitari..

  • AndreiRN, marţi, 06.03.2012 20:34
    Frumos

    Un vehicul practic si la un pret foarte bun. Cat despre nationalisme ....... numele Dacia are origini comuniste si era mai bine daca Renault renunta la el de la inceput dar ........ mentalitatea oamenilor nu sa schimbat mult in 20 de ani.

  • antonny, marţi, 06.03.2012 20:36
    *****

    @unu ...nu rusine renault .........Rusine alesilor nostrii ,Rusine celor care conduc ministerul transportului nu sunt in stare sa construiasca o autostrada .......abia cu chin si batai care sa ia cascaveaua fac centura craiovei cativa km in 3 ani jumate necesar pentru ford ....... la Mioveni Renault a inceput sa isi faca infrastructura pentru ca alfel nu se mai poate .......

  • Gogu, marţi, 06.03.2012 21:24
    Urata si disproportionata

    Ce fel de masina e asta, nu stii unde s-o incadrezi, e foarte urata atat la exterior cat si la interior. Loganul break arata mult mai bine. Sunt curios, cine din Romania va cumpara o asemenea masina, poate vreo institutie.

  • john, marţi, 06.03.2012 22:29

    Gogule, pacat ca prostia nu doare ca te zvarcoleai in chinuri acum. Va face vanzari foarte bune intre monovolume, mai ales ca-i o masina frumoasa. PS: pt paranoici... Renault nu pleaca din Romania "ca Nokia" http://www.mediafax.ro/economic/renault-nu-pleaca-din-romania-9149780/

  • marocanu, marţi, 06.03.2012 22:32

    pietarii,taximetristii,firmele de curierat ,poate..e buna si de ambulantza pt animale

  • Alin, marţi, 06.03.2012 23:15
    viitori

    Ganditi-va altfel, toate dotarile pe care le vedem acum pe Lodgy au sanse mari sa apara si pe noile generatii de Sandero si Logan. Mai ales noul motor 1.2 TCe 115 CP. Asta lipsea gamei Dacia cel mai mult, un motor puternic si modern. Ca vechile 1.4 si 1.6 MPI si-au dovedit de multa vreme limitele .E de apreciat pentru Renault ca a putut produce tehnologie noua la un pret competitiv, sa fie compatibila cu filozofia marcii Dacia si sa nu aduca cresteri de pret. Lodgy nu va fi doar un model competent si competitiv pe piata europeana, ci reprezinta si o viziune pentru viitorul marcii Dacia.

  • Ionescu, luni, 12.03.2012 09:29

    Buna de folosit ca masina mortuara.

  • Fan Dacia, luni, 12.03.2012 11:15

    Prostul nu se lasa pana cand nu spune tot ceea ce stie.