Germanii nu știu să țină secrete: noile Volkswagen Polo și Touareg, dezvăluite accidental în Africa de Sud

Publicat marţi, 21.03.2017 16:33 de Daniel Popescu

Noile generații ale modelelor Volkswagen Polo și Touareg urmează să apară abia în toamna acestui an, însă ambele au fost dezvăluite accidental la un eveniment din Africa de Sud.

Salonul Auto de la Frankfurt din toamna acestui an se anunță unul important pentru Volkswagen, care va lansa, printre altele, noile generații pentru două dintre cele mai populare modele ale sale: Polo și Touareg.

Constructorul german nu a publicat până în prezent imagini cu acestea, însă modelele au fost observate în parcarea unui aeroport din Africa de Sud. Niciunul dintre ele nu prezintă însă modificări radicale de design.

Astfel, subcompacta Volkswagen Polo seamănă destul de bine cu Volkswagen Golf 7 facelift, în timp ce blocurile optice spate par să fie preluate de la noul Audi Q2. Totuși, conform unor detalii anunțate chiar în această săptămână, a șasea generație a lui Polo este dezvoltată pe platforma MQB A0, similară fraților de concern Skoda Fabia și Seat Ibiza, astfel că va fi mai mare și mai lung decât modelul actual.

Interiorul se va inspira masiv din recentul facelift al lui Volkswagen Golf, astfel că scaunele și butoanele vor fi similare cu ale fratelui mai mare.

Lista de motorizări va include noul motor de un litru cu 65, 75, 95 și 115 cai putere. El îl va înlocui pe cel de 1.2 litri TSi, existent în prezent. De asemenea, și unitatea TSI de 1.4 litri va fi înlocuită de un agregat de 1.5 litri, introdus și el odată cu faceliftul lui Golf. Acesta va oferi 125 și 150 de cai putere și va fi echipat cu tehnologia de dezactivare a doi dintre cei patru cilindri. Cei care își vor dori un Polo diesel vor primi un TDI de 1.6 litri în locul celui de 1.4 litri. El va garanta 80, 95 sau 110 cai putere.

Între timp, noua generație a lui Touareg este inspirată puternic din noul model Arteon, iar principalul punct de reper este că blocurile optice LED se întrepătrund cu grila. Din punct de vedere tehnic nu se cunosc încă detalii despre motorizări, însă se anticipează că noul Touareg va avea preponderent motoare disel şi pe benzină cu 4 cilindri, la care s-ar putea adăuga şi o propulsie hibridă. Aşa cum se întâmplă şi în prezent, modelul va veni în standard cu tracţiune integrală.

Via DriveMag

  • zen, marţi, 21.03.2017 21:07

    "sa tina..secret.."? Sunt atat de previzibili designerii vw .....nicio "emotie" la lansarile din ultimii....20 ani?!

  • Alex, marţi, 21.03.2017 21:41

    Era sa adorm in timp ce ma uitam la pozele spion. Design banal, plin de linii de zici ca le-au confiscat toate compasele de la departamentul de design si le-au dat echere in loc. Concluzia: o sa se vanda ca painea calda!

  • vianu, marţi, 21.03.2017 22:26

    citesc si ma crucesc......"scaunele și butoanele vor fi similare cu ale fratelui mai mare". Buei, esti'nebun??? este incredibil cum aceasta companie a ajuns sa-i imite pe ceilalti constructori si sa foloseasca aceleasi componente pe clase diferite!!! Trebuie sa fie un soc pentru viitorii clienti sa vada ca pe un Polo vor regasi scaunele si butoanele de la fratele mare. Dar e si o parte buna, cu ocazia asta se va imprumuta de la fratele mai mare si fiabilitatea...asa cum am auzit vorbindu-se pe aici. Adica e o chestie pe care o puteau face si pana cum: iei de colo si pui aici. Pai no? Despre exterior, iarasi e ceva ce n-am mai vazut la "nimenea"...dizainalul viitor aducand foaaaarte VAG cu ce eram obisnuit. Adica frate, asta e schimbare de macaz nu gluma! PS. dar vopseaua aia alba va fi standard? Ma gandesc ca la 500Eu o alta nuanta de vopsea din optionale va fi personalizarea suprema. Intreb doar...

  • TheArrogantOne, marţi, 21.03.2017 22:31

    vianule, mor de ras aicilea

  • Coco, marţi, 21.03.2017 22:54

    Să fim serioși. De la o generație la alta ( ale celor două modele ) se pot observa evoluții importante ( Polo ) și chiar semnificative ( Touareg ) din foarte multe puncte de vedere ( în special tehnologic ) . Cât privește designul este chestiune de opțiune, nimeni nedetinand adevărul absolut, dar este de notorietate faptul că VW este adeptul conservatorismului, cât și al elementului de identificare, aspect puțin schimbat de la o generație la alta - lucru care poate fi negativ în unele aprecieri sau pozitiv în altele. Dar un lucru este cert...Nimeni nu este obligat să opteze pentru oferta lor, existând și alte opțiuni....Totul este să și merite comparativ cu ale VW.

  • gogu, miercuri, 22.03.2017 10:01

    si cand te gandesti ca touaregul chiar a fost frumos candva

  • Vlad, miercuri, 22.03.2017 10:02

    Nu este nimic accidental. Si-au dat seama ca sunt urate cu spume si vor sa primeasca feedback-uri, sa mai schimbe cat de cat design-ul asta chinezesc 100%, trend pe care si Mercedes l-a adoptat din pacate. Sa speram ca nu toti producatorii vor merge in directia asta doar sa vanda volume mari in China. Ornamentele cromate din jurul stopurilor spate la Polo sunt tiganie curata :))), fata e de Golf 7, iar toata partea fata de la Touareg se bate de la egal la egal cu Ssangyong pentru cea mai urata masina. Pacat ... Numai bine!

  • Moldovean, miercuri, 22.03.2017 10:58

    Mă uit la proporțiile noilor VW, în special acest Touareg și mi se par cum necum. Mi se par disproporționate în față cu noul design, tăiate cu drujba parcă. Sau cu făcute cu dalta și ciocanul. Nu pot să explic, dar mi se pare urât. La fel și la Tiguan și, mai ales, la Arteon. Fața este pur și simplu HIDOASĂ în timp ce spatele este foarte frumos. Parcă nu se potrivește fața cu spatele. Când mă uit la noua lor evoluție de design, îmi dau seama că Golf 7 este de fapt o mașină foarte frumoasă cu un design chiar curat și fluid. Efectiv mă obosește noul design VW. Mai bine plictisitoare ca până acum decât făcute cu dalta și ciocanul.

  • Da da, miercuri, 22.03.2017 12:23

    Ce mai greseala intentionata! Asta e de tot rasul vai uite ce va puteti cumpara, ne cerem scuze mai asteptati pana la toamna ca astea sunt modelele nu va grabiti la concurenta priviti doar ce v-am pregatit!

  • Moldovean, miercuri, 22.03.2017 12:44

    @Da da Clar nu sunt greșeli. Gândește-te că Dacia nu a avut niciodată așa ”scăpări” și că mereu noile modele au fost ținute secrete sau foarte bine camuflate până foarte aproape de lansare. Dacă se poate la Dacia, se poate la toți, dar ”scăpările” sunt strategii de marketing.

  • Andy, miercuri, 22.03.2017 12:52

    Scaparile pe net, fie ca vorbim de electronice, automobile etc. sunt facute special si reprezinta un alt tertip de marketing al producatorilor in era digitala. Se intampla si pe vremuri, insa mult mai modest, fenomenul fiind urmarit de putinii care cumparau reviste de specialitate. Polo-ul e ok ca design, insa sincer partea frontala a Touareg-ului arata ca o copie chinezeasca...

  • Jon, miercuri, 22.03.2017 16:45

    Cati hateri pe aici... Nu sunt admirator al VW dar nu cred ca arata rau pentru clasele din care fac parte. La ce se asteapta unii? un polo cu motor de 1 litru si cu aspect de lamborghini, scaunele date pe spate... Cei care cumpara astfel de masini vor o masina decenta cu aspect decent. Si fiti siguri ca daca s-ar vinde mai bine un design extravagant, l-ar face asa. Doar ca majoritatea globului nu are gusturile extravafante a romanului. Mazda are de exemplu design mai deosebit. Se vinde mai bine decat VW si Toyota? Nu. Pentru ce cei care au bani de o masina noua au trecut de faza ca sa moara vecinul de ciuda

  • Fopel, miercuri, 22.03.2017 17:16

    Nu sunt noi, sunt reciclate.

  • Papa, miercuri, 22.03.2017 20:18

    Au nevoie de italieni la design.

  • flavius, miercuri, 22.03.2017 20:36

    Mosktvitch ar fi imparat.Plus ca nu ar ar avea turbo si pom de iarna!

  • vianu, joi, 23.03.2017 10:55

    @TheArrogant sa vezi ce tristete ne va apuca cand apar "noile" generatii de bunici si bunei de la astia @Papa...au italieni la design dar i-au dat afara si in sediul lor au facut o carnatzarie. Varza e de la tata lor.

  • Coco, sâmbătă, 25.03.2017 10:05

    @Papa... Nu au nevoie la acest moment de italieni la design ... Îi au în proprietate pe cei mai renumiți dar nu implementează prea mult din concepția de design a lor pe modele de serie din simplul considerent că majoritatea clienților lor sunt conservatori și tradiționaliști si mai ales doritori ai identificării a de brand, iar designul lor se adresează încă pe această concepție....Care aduce vânzările pe care le au în prezent și care se estimează că va crește semnificativ ( vezi nouă politică VW și mai ales Skoda și Seat). După ce vor prelua Alfa Romeo ( fie singură fie la pachet cu alte mărci actuale ale FCA) va fi cu totul altceva...Vom avea design de concepție italiană și tehnică germană pe o marcă de tradiție și cu veleități sportive.