GM a pierdut 3.25 miliarde $ in primele trei luni
Primul sfert al anului in curs le-au adus celor de la General Motors pierderi de peste trei miliarde de dolari.
General Motors a anuntat oficial cifrele financiare pentru primul sfert din anul 2008. Bilantul este negativ: pierderi de 3.25 de miliarde de dolari in primele patru luni ale anului in curs.
Rezultatul negativ se datoreaza, spun oficialii GM, problemelor pe care Grupul le-a intampinat in cursul acestor luni cu doi dintre furnizorii principali, Delphi si American Axle si cu divizia de investitii GMAC.
via | Automotive News
-
AndreiRN, joi, 01.05.2008 00:21GM
Saptamana trecuta un coleg de munca in varsta de 20 de ani a cumparat un Tahoe SUV.Este crem si arata bine si este Flex Fuel.Acum ne uitam de pe unde sa putem cumpara cateva butoaie de etanol pt ai face plinul.GM "pierde" bani de cativa ani buni si asta ii califica pt ajutor guvernamental si desigur ca nu platesc niciun fel de impozit atata timp cat nu au profit.Sumele par mari dar la capitalul lor sunt de fapt un procentaj acceptabil.
-
prudentul, joi, 01.05.2008 08:27hopaaaaa !!!!
"AJUTOR GUVERNAMENTAL???"Ia stai puţin. Ajutor guvernamental...adică din banii publici...păi asta miroase a "socialism" curat, coane Andrei. Cum e cu "lumea liberă", ai? Parcă spuneai că firmele europene de automobile merg, de fapt, în pierdere şi că guvernele le susţin taxand "suplimentar" pe proştii de europeni. Drept urmare, sunt firme "socialiste", nu-i aşa, AndreiRN? E cuvantul tău preferat din postările tale. Acuma, ce să vezi, GM nu plăteşte "nici un fel de impozit" atata timp cat nu au profit. Halal "lume liberă", halal "economie liberă". A ajuns "socialismul" şi în SUA.AndreiRN, acum să te vedem pe unde scoţi cămaşa. În Europa e "socialism" şi "teroare guvernamentală", "socialism" este, mai nou, şi în SUA, socialism e şi în China şi Coreea de Nord şi Cuba. Cred că nu-ţi mai rămane decat să-ţi cumperi loc la naveta spaţială (pană n-o naţionalizează şi p-asta) şi să te cari în Lună. Sau, mai bine, pe Marte, că-i mai departe şi mai sigur. Deşi am eu o bănuială că şi marţienii au simpatii de stanga (că doar e Planeta Roşie...).
-
AndreiRN, joi, 01.05.2008 19:11Multi vad putini cunosc.
1. Cred că nu-ţi mai rămane decat să-ţi cumperi loc la naveta spaţială (pană n-o naţionalizează şi p-asta) şi să te cari în Lună.1. Naveta Spatiala este de la inceput nationalizata daca nu stiai. NASA chiar asta reprezinta. Oricum ea nu poate ajunge pe Luna si pt asta lucrez acum la programul ARES care va produce noua generatie de vehicule destinate constructiilor de pe Luna.2. Acuma, ce să vezi, GM nu plăteşte "nici un fel de impozit" atata timp cat nu au profit. 2. Ser pare ca tu nu stiai ca impozitul se plateste pe profit. Si cu cat mai mare cu atat mai mare %. Dar inveti. Si cand ai pierderi sau esti sub nivelul saraciei primesti un anumit ajutor.Daca imi mai arati din lacunele tale cu placere iti voi da informatiile necesare ca sa poti intelege si tu ce se intampla in jurul tau.
-
prudentul, joi, 01.05.2008 20:39sunt impresionat !
AndreiRN, dar tu esti un geniu! Nu oricine ajunge să lucreze cu NASA la programul ARES, ci doar vârfurile inteligenţei mondiale. De vreme ce lucrezi la acest program cot la cot cu cei mai mari savanţi ai lumii, nu pot decât să-mi exprim profunda mea admiraţie pentru capacităţile tale intelectuale. Dar, în spiritul discuţiilor noastre de până acum, să trecem la detalii.1)"...programul ARES care va produce noua generaţia de vehicule destinate construcţiilor de pe Lună." Aşa zici tu.Realitatea este că ARES se ocupă, în principal, de vehiculele purtătoare în spaţiu a diverselor echipamente. Mai pe româneşte, de racheta purtătoare. "Vehiculele destinate construcţiilor" sunt, cel puţin aici în România, buldozerele, excavatoarele şi auto-betonierele. Acum, nu ştiu, poate că în SUA se folosesc în construcţii, pe lângă astea, şi rachetele cosmice. Eu mă îndoiesc, dar dacă tu spui că lucrezi în domeniu, nu te contrazic. Cine sunt eu să pun la îndoială afirmaţiile unei somităţi de talie mondială, ca tine? Uite, e folositor să dialoghez cu tine. Până acum nu ştiam că rachetele fac parte din aceeaşi categorie de utilaje ca excavatoarele.2)"Ser pare ca tu nu stiai ca impozitul se plateste pe profit."Un moment. Dacă te pui cu mine la sensurile limbii române, pierzi din start. Văd că mai pierzi şi la noţiuni absolut elementare de cultură generală economică. Impozitul pe profit este una şi, într-adevăr, nu-l plăteşti dacă nu ai profit, logic. Tu ai spus, însă, altceva: că nu plătesc NICI UN FEL DE IMPOZIT atâta timp cât nu au profit. Prin "nici un fel de..." se înţelege că nu plătesc nici celelate impozite. Este evident o afirmaţie prostească. În SUA nu te joci cu Fiscul, ar trebui să ştii asta. Dacă n-ai profit, nu plăteşti impozit pe profit. Celelalte impozite, însă, da. Elementar, dragul meu AndreiRN. Multe lucruri nu ştii. Dar înveţi.3)"Si cand ai pierderi sau esti sub nivelul saraciei primesti un anumit ajutor".Dacă eşti persoană particulară şi eşti sub nivelul sărăciei, primeşti un ajutor, e drept. E o măsură de solidaritate socială, specifică social-democraţiei (sau "socialismului", dacă vrei) dar care se aplică şi în cele mai capitaliste state.În cazul firmelor, situaţia se schimbă radical. Dacă ai pierderi, ca intreprindere, apar două situaţii principale. Ori managementul şi le asumă şi, dacă firma nu se mai poate redresa, dă faliment (dispare sau e cumpărată de vreun competitor) sau este "ajutată" de către stat cu bani publici. Aşa s-a procedat mulţi ani, şi în România şi multe alte ţări. Iar tu acum spui, cu propriile tale cuvinte, citez, "GM "pierde" bani de cativa ani buni si asta ii califica pt ajutor guvernamental". Apoi, dragule, asta e măsură tipic socialistă. GM a avut pierderi, drept pentru care CEO-ul a primit sume de-a dreptul neruşinate, drept salariu şi bonusuri. Acum, GM vrea bani publici de la "ajutorul guvernamental". Curat murdar, coane AndreiRN. Socialism sadea. Să faci bine să nu mai foloseşti cuvântul ăsta la adresa europenilor. Ai reuşit, involuntar, să decrebilizezi "lumea liberă" îm care-ţi imaginezi că trăieşti. Sau, dacă vrei, e o dovadă a talentului tău deosebit de a te contrazice singur.Drept încheiere, îţi mulţumesc din suflet pentru disponibilitatea ta de a-mi completa marile lacune din cunoştinţele mele. E adevărat, habar n-am pe ce lume trăiesc şi nu înţeleg mai nimic din ceea ce se-ntâmplă în jurul meu. De aceea am nevoie de o minte...odihnită bine, ca a ta, proiectant de rachete cosmice.
-
ALX CT, joi, 01.05.2008 23:09@AndreiRN
Owned :D.SI on Topic GM are pierderi?nici o problema ori se inchide ori se restructureaza si fac eforturi pt a face un lucru de calitate...simplu!Produci lucru bun si ai vanzare,nu produci lucru bun,te mananca competitia.O zi buna
-
AndreiRN, vineri, 02.05.2008 18:42Informati
1. Da, Naveta Spatiala este un utilaj cu care se transporta structura si echipament si oameni acolo unde este nevoie. Un buldozer sau un camion transporta pamant acolo unde este nevoie. ARES va putea transporta 45 de tone de .... orice pana pe Luna.2. Mersi dar lucrez alaturi de ... oameni normali pasionati de munca lor. De fapt eu lucreaza si eu ma uit la ei. Culmea, weekendul acesta fac o vizita la JPL (Jet Propultion Laboratory) din Pasadena pt a ..... casca si eu gura pe acolo. Si imi iau si familia si cunoscuti cu mine.3. Si pe langa impozitul pe profit ce altfel de impozit se mai plateste? GM detine firma de imobiliare si firma bancara. Hai sa vedem cat de istet esti.4. Simplu. Produsele GM se vad din plin. Strazile sunt pline si asta inseamna ca populatia apreciaza produsul lor. Problema este ca ...... cu alta ocazie.
-
george, vineri, 02.05.2008 20:13NU AI VOIE SA FII ATAT DE REDUS...
@ AndreiRNFac eforturi supraomenesti sa gasesc logica primelor 3 propozitii din primul tau post (nu ca celelalte ar fi mostre de genialitate)...Nu se leaga nimic cu nimic...Nuci aruncate in perete...Ce treaba are varsta colegului tau cu pierderile lu` GM?...ce treaba are culoarea masinii sau aspectul cu “problemele†pe care le are GM cu Delphi?...Iar aia cu butoaiele de etanol se potriveste acolo ca sabia lu` Stefan cel Mare in mana regelui Cioaba...ati ramas deja fara etanol si a devenit marfa de contrabanda? Parca aveati “bilioane si bilioane†de litri de biocombustibili...Ce s-a intamplat? A mai trecut Katrinuta pe-acolo intre timp? SI EU AM PIERDUT SHOW-UL ASTA?!?! FlexFuel? Trebuie ca esti tare mandru de aceasta minune tehnologica...Rumanii bagau la Dacii gaz lichefiat inca din 1988...Deci asta e nivelul lu` GM acum? Aaaaaaa...probabil ca de asta e GM falimentar acum...Noroc ca suge banutu` de la buget ca o adevarata firma capitalista care e...Stii, buget, adica ala care se alimenteaza cu banii din impozite si taxe pe care le platesc cetatenii de rand...Stii, nu?
-
prudentul, vineri, 02.05.2008 21:22lucrul cu privirea
"Mersi dar lucrez alaturi de ... oameni normali pasionati de munca lor. De fapt eu lucreaza si eu ma uit la ei."Tradu în româneşte, te rog. Până la urmă cum e, cine lucrează şi cine se uită? La tine a lucra înseamnă a te uita la alţii? Zău, eşti o sursă inepuizabilă de uimire pentru mine.
-
audist, sâmbătă, 03.05.2008 15:13=))
ARESUL este vechicul de transport deci nu construieste motiv pt care voi faceti un camion nu un utilaj. in alta ordine de idei GM sucks ca majoritaea masinilor americane care sunt prea mari, prea nesimtite si destul de nesigure. Totul bazanduse pe faptul ca ei plateau inaitne de 11.09.2001 1 dolar per galon adica de vreo 4 ori mai putin decat restul lumii ca doar ei reprezinta cea mai democratica (FAS) si mai puternica (LOL) natiune (HAHAHA) din lume. cat despre excursia ta cu veri, nepoti si copii la JPL felicitari cine a platit-o?ca la nasa ma indoiesc ca lucrezi. oricum esti haios... si indoctrinat.
Citeste si
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieDodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolariDodge a reuşit să vândă primul exemplar Dodge Viper cu suma de 300.000 de dolari. Suma va fi donată unei fundaţii care luptă împotriva cancerului. Citeste tot
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieVolkswagen vrea să finalizeze achiziţia Porsche până în 2014Volkswagen a anunţat oficial că vrea să finalizeze preluarea întregului pachet de acţiuni rămas disponibil în cadrul porsche AG: Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 24 maiElveţia: BMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Consiliul ConcurenţeiBMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Comisia Elveţiană a Concurenţei pentru tentativa de blocare a importurilor de modele noi BMW din ţările vecine pentru a-şi susţine reţeaua internă de dealeri. Citeste tot
-
ECONOMIC | marţi, 22 maiBMW este cel mai valoros brand auto din lume, evaluat la 24.62 miliarde de dolariBMW şi Toyota s-au luptat şi anul acesta pentru cel mai valoros brand auto din lume. Germanii au câştigat uşor, bazându-se pe evoluţia bună înregistrată pe piaţa din China. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 16 maiGM sistează investiţiile în publicitate pe Facebook: "Nu e deloc eficient"Chiar dacă cea mai mare reţea de socializare din lume este considerată un loc excelent pentru a aduna clienţi, unele companii reanalizează opţiunile. GM a anunţat azi că sistează investiţiile în reclame pe Facebook. Citeste tot
Probleme cu furnizorii Gogule?... Ca de obicei, camufleaza vina bagandu-i pe furnizori in fata...Nu se vede defel faptul ca vice-presedintele e un bizon si in loc sa-l trimita-n preerie acolo unde-i e locu`, ii dau bonus la salariu...LA MAI MARE BAIETI!