GM va fabrica propriile transmisii automate cu opt trepte

Publicat vineri, 10.06.2011 10:04 de Sebastian Toma

GM a anunţat o investiţie de 49 de milioane de dolari în vederea producţiei de tranmisii automate cu opt trepte şi motoare de cilindree mică.

General Motors a anunţat că va investi 49 de milioane de dolari în fabrica sa din Bedford, pentru a achiziţiona utilajele de producţie necesare fabricării unei transmisii automate cu opt trepte şi o gamă de motorizări de cilindree mică. Oficialii corporaţiei nu au dat detalii despre viitoarea transmisie, în schimb noile propulsoare vor avea cilindree cuprinse între 1.0 şi 1.5 litri. Sunt şanse mari ca respectivele motorizări să fie supraalimentate, în vederea aplicării unei strategii eficiente de downsizing. În urmă cu câteva zile,

Ford anunţa dezvoltarea propriei sale transmisii automate cu opt trepte, alături de noua motorizare 1.0 EcoBoost.

"Noua transmisie automată cu opt trepte va îmbunătăţi economia de carburant pentru numeroase modele din portofoliul nostru. Noile motoare pe benzină, oferite într-o gamă de la 1.0 litri până la 1.5 litri, sunt cheia obţinerii primei poziţii în materie de economie de carburant în segmentul motorizărilor cu patru cilindri", a declarat Arvin Jones, Manager de Producţie la General Motors.

Investiţia din Bedford face parte dintr-un program de două miliarde de dolari pe care îl va opera GM în Statele Unite ale Americi, de pe urma căruia vor beneficia 17 fabrici. Începând cu jumătatea anului 2009, GM a investit aproape 3.4 miliarde de dolari şi a reuşit să creeze sau să păstreze 9.000 de locuri de muncă în SUA. Uzina din Indiana s-a deschis în 1942 şi este pe poziţiile fruntaşe ale lumii în materie de piesele turnate din aluminu. Oficialii GM nu au anunţat pe ce modele vor fi introduse noile transmisii cu opt trepte şi nici noile motorizări.

Via | Autoblog

  • rusu, vineri, 10.06.2011 13:26
    GM

    Bravo,americanii s-au pus pe treaba.

  • Victor, vineri, 10.06.2011 16:20

    Pei sunt obligati,sunt cu un pas in urma fata de competitie in cea ce priveste CV automate,ei in anii 80 foloseau CV in 3 trepte in timp ce producatorii europeni aveau in 4 trepte,in anii 90 avea CV in 4 trepte iar cei asiatici si europeni treceau pe cele in 5 trepte,in anii 2000 au dezvoltat o noua generatie in 4 trepte,asta in conditiile in care se trecea pe CV in 6 trepte..abea in 2006 au trecut si ei pe 6 trepte,insa deja erau disponibile CV in 7 trepte si 8 trepte,acum la spartul targului se pregatesc sa lanseze cutiile lor in 8 trepte,cand deja Mercedes va lansa CV in 9 trepte iar viitoerele modele ale VAG si BMW tot 9 trepte,existand sanse sa se dezvolte de catre ZF transmisii chiar si in 10 trepte sau Dumnezeu stie cate in viitor.