GM: "Vrem să fim ca Apple"
Joel Ewanick, directorul de marketing al GM doreşte ca firma pe care o conduce să devină asemeni celor de la Apple.
La începutul săptămânii acesteia vă anunţam că General Motors a reuşit să preia poziţia de lider în clasamentul celor mai mari constructori auto. De această dată, Joel Ewanick, directorul de marketing GM iese la rampă cu o serie de declaraţii optimiste. Acesta vrea ca gigantul american să devină o companie inovativă, elegantă, de ultimă generaţie, asemeni creaţiei lui Steve Jobs.
"Avem un obiectiv aspiraţional şi acesta reprezintă un target mare pentru noi. Este timpul ca marca nostră să se diferențieze clar și să se claseze mai aproape de un brand global ca Apple. Este timpul ca o companie producătoare de automobile să iasă în față și să se adreseze consumatorilor și nevoilor lor, într-un mod nemaiîntâlnit până acum", a declarat Joel Ewanick.
"Am înţeles că principalii noştrii competitori sunt Toyota, Volkswagen, Hyundai - un oponent foarte foarte puternic pe care eu îl cunosc bine - şi bineînţeles, Ford", a completat Joel Ewanick, fost director de marketing în cadrul Hyundai.
Cum va reuşi General Motors să devină asemeni Apple rămâne un lucru vag, iar o serie de experţi s-au arătat sceptici cu privire la acest pas al gigantului american. "Cred că este un ţel impresionant, dar răspunsul scurt este nu. Nu este posibil în climatul în care trăim. Automobilele nu au prezintă interes la scară largă aşa cum o fac ultimele produse tehnologice", a declarat Peter DeLorenzo, expert în industria de marketing.
Via | Autonews
Tipul asta cred ca nu stie ce fel de produse face Apple. Adica sa fie foarte scumpi si foarte buni. dar asta ar insemna costuri de productie si vanzare muuult mai mari. Nu zic ca GM nu ar fi in stare sa faca asa ceva, dar poate doar daca toti clientii ar fi milionari in dolari lucrul asta ar fi posibil. Sigur GM merita sa fie pe primul loc?