Grupul Renault are planuri ambițioase pentru brandul Alpine: "Va deveni un mini-Ferrari"
Luca de Meo, CEO-ul Grupului Renault, susține că va transforma brandul Alpine într-un "mini-Ferrari". În plus, oficialul anunță mai multe versiuni pentru A110, "la fel cum procedează Porsche cu 911".
Grupul Renault trece prin numeroase schimbări de strategie după sosirea noului CEO Luca de Meo, iar acestea vor afecta inclusiv un brand mai puțin popular: Alpine.
În prezent, Alpine este brandul de performanță al Grupului și produce doar sportiva A110, însă de Meo a început deja planul pentru transformarea Alpine într-un brand mult mai puternic. Primul pas a fost
"Avem o echipă de Formula 1, o unitate Renault Sport și o uzină la Dieppe care produce A110. Prima tentație este să oprești ceva, dar am văzut oportunitatea de a aduce aceste lucruri împreună pentru a crea un mini-Ferrari cu echipa de Formula 1 în centrul ecosistemului de business și cu un brand cu motorsport, inginerie, producție și distribuție", a declarat de Meo.
În acest context, Alpine A110 are viitorul asigurat, iar modelul va primi o serie de versiuni suplimentare prin care de Meo va încerca să implementeze o strategie asemănătoare cu cea folosită de Porsche pentru 911.
"Vreau să organizez ciclul de viață ca la Porsche 911, așa că vom avea diverse versiuni. Poate putem transforma modelul într-unul electric", a adăugat el.
În plus, de Meo își va folosi experiența acumulată anterior la Seat și Cupra pentru a găsi o metodă prin care brandurile Renault și Alpine să aibă elemente comune în privința gamei de modele.
"Așa cum am făcut și cu Cupra, probabil voi găsi o metodă de contact între Alpine și Renault, dar trebuie să fim credibili. Alpine este o metodă grozavă să ne proiectăm în viitor, iar una dintre misiuni este să facem o mașină electrice emoțională. Aceasta este direcția", a adăugat de Meo.
Via Autocar
Un mini-Ferrari, adică o minisupersportivă cu un minisuperpreț care se va deplasa prin Paris cu miniviteza de 30 km/oră. Merveilleux!