Hamann imbina traditia cu sute de cai putere

Publicat duminică, 30.08.2009 10:00 de Cornel Șocariciu

Casa de tuning germana Hamann a adus o serie de modificari modelului Mercedes-Benz G55 AMG Supercharged. In urma acestor schimbari automobilul dispune de 600 CP.

Cu ocazia implinirii a 30 de ani de cand Mercedes-Benz G-Klasse se afla pe piata auto, tunerul german Hamann Motorsport a hotarat sa puna la punct o serie de modificari de ordin mecanic pentru modelul constructorului din Stuttgart.

Cei de la Hamann au modificat modelul G55 AMG Supercharged aducandu-i un plus de putere. In urma recalibrarii unitatii ECU, propulsorul off-roader-ului livreaza 600 CP si dezvolta un cuplu motor de 782 Nm intre 3000 si 5200 rpm.

Cu noile modificari, masina accelereaza de la 0-100 km/h in 5.1 secunde si atinge o viteza maxima de 261 km/h.

In plus fata de aceste schimbari, G55 AMG dispune de un sistem de tractare nou, o evacuare cu 6 tevi de esapament si o cutie de viteze optimizata. In ceea ce priveste exteriorul, casa de tuning germana a montat un kit pentru imbunatatirea coeficientului aerodinamic. Hamann nu a uitat nici de interiorul SUV-ului, acesta fiind revizuit si creat special pentru a se imbina cu stilul impunator al masinii.

via | zercustoms

  • alexandru26, duminică, 30.08.2009 10:16

    zici k e locomotiva cu aburi, trebuiau sa-i mareasca puterea dar sa-l lase pentru off road....pt asta e G-Klasse.

  • Vasi27, duminică, 30.08.2009 11:24
    @alexandru26

    Esti copil la minte... ca sa intri in teren off-road nu-ti trebuie 600cp , nu-ti trebuie nici macar 476cp cat avea inainte... Daca spui AMG sau Hamman e clar ca discutam de jante de 24 de inch si spoilere care aproape ating asfaltul. Modificarile astea contravin in mod evident, intentiilor off-road. Nu !! Masina asta se adreseaza clientilor care vor sa-si sublinieze prezenta in varful piramidei sociale si o vad ca un simplu accesoriu de moda ce trebuie sa le intregeasca imaginea de oameni puternici, facuti dintr-o bucata si originali (cred ei). In Romania posesorul unei asemenea masini cu siguranta ar produce un impact vizual deosebit si s-ar face usor de recunoscut, ceea ce isi doreste de altfel...

  • roland_st, duminică, 30.08.2009 12:02

    prostul gust la cote inalte

  • Biscuite, duminică, 30.08.2009 12:28

    roland_st====george

  • alexandru26, duminică, 30.08.2009 15:04
    @Vasi27

    Nu stiu de ce te ataci asa....este o parere ca oricare alta, daca vrei o masina de lux iti iei un ML 6.3 AMG si ti-l tunezi pana iti sar ochii din cap, dar G-klasse a fost un model facut pentru armata ca si Unimog-ul, aceste 2 modele au fost colturoase, si nu erau cumparate de astia DIN VARFUL PIRAMIDEI SOCIALE, adica fatalaii care numai cu masinile compenseaza lipsa altor chestii. Bine naibii ca nu i-a pus cristale swarovsky ca atunci devenea kitch, totusi G-Klasse sa ramana pentru Off-road,pentru oras nu e bun, consuma mult carburant si polueaza fonic( o data motoru si o data muzica ce o asculta taranu din el).

  • ALX.CT, duminică, 30.08.2009 15:25

    Arata bine din punctul meu de vedere si la ce cuplu are cred ca face fata la aproape orice teren. @Vasi27. Ba da tu nu te saturi sa jignesti lumea.

  • exitus, joi, 03.09.2009 08:32
    ;)

    Asta cu facutu fata la orice teren ii tare de tot:))))))) Mda,mai ales in modu in care arata,chiar ca face fata:)))))))))))))))) Parerea mea ii ca modelu asta nu arata nicicum mai bine ca modelu de serie.