Hamann şi H&R au creat un Fiat 500 de 275 CP

Publicat marţi, 23.11.2010 15:01 de Sebastian Toma

Posesorii de Fiat 500 Abarth care doresc mai mult de la noul lor autovehicul pot să apeleze cu încredere la Hamann şi H&R. Nemţii au creat un kit de tuning care oferă 275 CP şi include un pachet de suspensie pentru manevrabilitate superioară.

Tunerii de la Hamann au colaborat cu specialiştii de la H&R pentru a realiza un pachet extrem de modificări pentru Fiat 500 Abarth. Modelul a ajuns să dezvolte 275 CP în versiunea Hamann-H&R. Pe lângă motorul modificat semnificativ, care şi-a păstrat cilindreea dar şi-a dublat puterea, Fiat 500 Abarth a primit un pachet de suspensie dedicat, un set de distanţiere pentru jante şi un pachet aerodinamic subtil vopsit într-o nuanţă deosebită.

Inginerii de la H&R au echipat modelul 500 în versiune Abarth cu o suspensie completă, reglabilă pe înălţime şi duritate. Pachetul include şi distanţierele Trak+, care măresc ampatamentul lui Fiat 500 şi oferă un nivel superior de stabilitate, atât pe viraje, cât şi la viteze mari. De asemenea, Fiat 500 beneficiază de un sistem de evacuare nou, cu două evacuări duble, o bară spate nouă, cu difuzor de aer integrat, un set de praguri laterale, ornamente pentru bosajele aripilor şi un spoiler faţă modificat.

Pentru montarea distanţierelor, cei de la H&R spun că proprietarul poate folosi atât jantele de la Hamann, cât şi jantele standard ale lui Fiat 500 Abarth. Modificările operate la nivelul propulsorului nu au fost dezvăluite pentru a conserva secretul tunerilor de la Hamann, iar preţul kit-ul nu a fost încă anunţat. Debutul modelului va avea loc la Salonul de tuning de la Essen.

Via | ZerCustoms

  • the hep, marţi, 23.11.2010 16:57

    distantierele maresc ampatamentul sau ecartamentul masinii?

  • tomita, marţi, 23.11.2010 17:03

    cred ca un simplu search pe google te va lamuri ce inseamna fiecare termen. raspunsul pt tine e ecartamentul pt ampatament ar trebui sa taie din masina si sa adauge ontopic: doamne, doamne.. 275 cp la masina asta? cred ca mereu iti stau organele interne in portbagaj sau in alta parte, dar oricum numai in interiorul corpului soferului nu. m-am jucat si stiu cum se misca abarth 500 essesse, si nu pot decat sa ma mir cum au avut tupeul sa ajunga la 300cp. sunt nebuni astia. sunt curios daca si in tr3 daca nu rupe aderenta, si torque steer la greu >:)

  • thenuts, marţi, 23.11.2010 19:43
    Vopsea

    Imi place PaintJobul la nebunie. Arata prea adevarat.

  • Alin D., marţi, 23.11.2010 20:39

    Era frumos daca ati fi specificat din ce motor au obtinut aceasta putere...1.4 TJet cumva?